Jump to content
  • 0

pomoc Jak se naučím pawno?


danixek

Dotaz

:hallo:Dobrý den :wave:

 

:help: Chtěl bych se zeptat jak se můžu naučit pawno (chtěl bych co nejrychlejší způsob)

 

jsem nechápaví nováček který nedokázal ani pochopit návody které se vyskytujou na tomto webu :d

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Tie linky bahamo si ani nekukaj radsej..
Neni nad kvalitne citanie.
O pawn neexistuju ziadne prirucky, tak si kup knihu o jazyku podobnemu pawnu (nastastie tych je vela, na zaciatocnika najlepsie Ucebnica jazyka C od Herouta (Ak uz mas nejake programatorske skusenosti tak Programovaci Jazyk C od Kernighana a Ritchieho bude lepsia volba)) a prejst na pawn bude hracka.
Knihy nestahuj, aspon prvu knihu o programovani by si mal mat v papierovej forme podla mna.
Alebo ak uz vies programovat v nizkourovnovych jazykoch, tak rovno k balicku samp servera je prilozena oficialna prirucka pawn (myslim, ak nie kukni oficialne compuphase weby, tak je tych priruciek milion kadejakych)).
Zo zaciatku sa tvoje programovanie nebude tykat GTA, ale neskor k tomu prides (ked sa doucis C a prejdes na pawn).
*Jazyk sa vola pawn, nie pawno ;).
*Typujem, ze sa nato ajtak vykasles ;):d
Vas problem je, ze vytvaranie servera je pre vas nieco ako jednoduche hobby. V tom sa ale velmi mylite. Nato, aby ste boli schopni vytvorit poriadny gamemod, budete musiet vediet programovat. Programovanie sa uci na vysokych skolach, nie je to piatkova aktivita ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No ja zas z vlastnej skusenosti mozem povedat ze citanie knih je strata casu. Teda aspon u mna. Radsej si precitam 3-4 tutorialy na programujte.com a potom iba skusam a skusam. Ja som si kupil vela knih o programovani ale vecsinou som sa na to vysral a ani ich nedocital do 1/4. Je tam prilis vela teoretickych kecov a nic zavazne sa tam aj tak nedozvies co by si nenasiel na nete.