Jump to content
  • 0

pomoc promene do 4D


KillBill61

Dotaz

Chci se zeptat, jestli to jde nejak spojit dohromady,
 
new Float:oprava_ff[4][3] = {//toto
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0}
};


new Float:oprava_x[2][3] = {//a toto
{-0.0, 0.0, 0.0},
{-0.0, 0.0, 0.0}
};


//i je u funkce for()
if(mapa == 0) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_ff[i][0], oprava_ff[i][1], oprava_ff[i][2], 0, 0, 0);
else if(mapa == 1) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_x[i][0], oprava_x[i][1], oprava_x[i][2], 0, 0, 0);

aby jsem tam nemusel davat podminky mapa == 0 ale rovnou mapa == e (e je 0 az 10 treba pres funkci for())

 

predstavoval bych si to asi takto:

if(mapa == e) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava[e][i][0], oprava[e][i][1], oprava[e][i][2], 0, 0, 0);

akorat nwm jestli to nejak jde udelat protoze nwm jak bych na 2D pawno napsal neco ve 3D jestli mi chapete :d nejde to pres enum nebo neco? nic mi nenapada :d

 

chci to dat do jedne promene protoze takto nemusim pripisovat jedno podruhem oprava_nazevmapy

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

To jsem teda vůbec nechopil :d :d

 

Takto nějak? Jinak nevím :d

enum E_OPRAVA
{
Parametr1,
Paramert2,
Parametr3,
Paramert4,
Parametr5,
Paramert6
}

new Float:oprava[][E_OPAVA] = 
{
{0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}
};
Link to comment
Share on other sites

  • 0
enum mapy
{
mapa,
Float:pos[3]
}

new Float:oprava_ff[][mapy] = {//toto
{0, 0.0, 0.0, 0.0},
{1, 0.0, 0.0, 0.0},
{2, 0.0, 0.0, 0.0},
{3, 0.0, 0.0, 0.0},
{4, -0.0, 0.0, 0.0},
{5, -0.0, 0.0, 0.0}
};
for(new e; e <sizeof(oprava_ff); e++)
{
if(oprava_ff[e][mapa] == e) CreateObject(id, oprava_ff[e][pos[0]], oprava_ff[e][pos[1]], oprava_ff[e][pos[2]], 0,0,0);
}

Takto som to pochopil :d

 

EDIT: moment, už asi viem čo chceš, daj mi minútku :d 

 

EDIT: hotovo, takto? :d 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

hale snad jo :d s enum moc neumim ale trosku ho chapu - takze vyzkousim zitra snad a napisu sem ;)

 

V pohode, niekto ti snáď poradí, ja prídem až večer z práce, nebudem tu celý deň, iba ak si aktivujem net v mobile tak občas budem :d 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tak mi to moc nejde protoze nemuzu udelat toto:

 

enum mapy

{

Float:oprava_x[2][3] = {
{-0.0, 0.0, 0.0},
{-0.0, 0.0, 0.0}
}

}

 

nemuzu udelat 2D oprava_x a to je pitomy takze to pres enum asi nejde

 

tak jeste jednou :d

 

 

mam

new Float:oprava_ff[4][3] = {//toto
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0},
{0.0, 0.0, 0.0}
};


new Float:oprava_x[2][3] = {//a toto
{-0.0, 0.0, 0.0},
{-0.0, 0.0, 0.0}
};

a pak toto co nudne musim psat

if(mapa == 0) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_ff[i][0], oprava_ff[i][1], oprava_ff[i][2], 0, 0, 0);
else if(mapa == 1) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_x[i][0], oprava_x[i][1], oprava_x[i][2], 0, 0, 0);

mozna to lip pochopite takto co chci

potrebuju to if(mapa == 0) atd upravit tak aby to slo automaticky a nemusel jsem to psat rucne - proc to musim psat rucne? protoze kazda promena oprava_ff a oprava_x je pro neco jineho

 

potreboval bych neco takovehleho:

 

//e je u funkce for(..);

if(mapa == e) oprava_obj = CreateObject(3096, string[0], string[1], string[2], 0, 0, 0);

//string bych si nadefinoval pres format ale jak vim tak to nejde pro tyhle promene :d a ten by sel automaticky protoze pri vyberu mapy si hrac zadava jakou mapu chce a tyhle opravy se vzdy jmenuji podle tich map

priklad:

mapa je cross_x -> oprava_x a takhle takze kdyby to slo pres format tak by to slo automaticky

 

pisu to tady aby jste pochopili co potrebuji udelat/pomoc :d - posledni co mi napada je ze bych to dal do jedne promene - oprava - a proste bych si nadefinoval ze od 3. opravy je to pro mapu 2 atd ale prijde mi to dost blbe a spatne by se to upravovalo (furt pocitat jestli jsem nekde se neprepocet)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tady jsem psal jak se to pouziva

http://pawno.cz/topic/48224-pou%C5%BE%C3%ADv%C3%A1ni-pol%C3%AD-obt%C3%AD%C5%BEnost-hard/

Ono kdyz mas vsude 0.0 tak kdyz ti to ukazu na priklade tak z toho stejne nebudes moudrej

new pole[][][] = {
    {
        {0,1},
        {2,3}
    },
    {
        {4,5},
        {6,7}
    }
};
pole[0][0][0] = 0;
pole[0][0][1] = 1;
pole[0][1][0] = 2;
pole[0][1][1] = 3;
pole[1][0][0] = 4;
pole[1][0][1] = 5;
pole[1][1][0] = 6;
pole[1][1][1] = 7;
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...