KillBill61 0 Odesláno: 4. Duben, 2014 Share Odesláno: 4. Duben, 2014 Chci se zeptat, jestli to jde nejak spojit dohromady, new Float:oprava_ff[4][3] = {//toto {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0} }; new Float:oprava_x[2][3] = {//a toto {-0.0, 0.0, 0.0}, {-0.0, 0.0, 0.0} }; //i je u funkce for() if(mapa == 0) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_ff[i][0], oprava_ff[i][1], oprava_ff[i][2], 0, 0, 0); else if(mapa == 1) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_x[i][0], oprava_x[i][1], oprava_x[i][2], 0, 0, 0); aby jsem tam nemusel davat podminky mapa == 0 ale rovnou mapa == e (e je 0 az 10 treba pres funkci for()) predstavoval bych si to asi takto: if(mapa == e) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava[e][i][0], oprava[e][i][1], oprava[e][i][2], 0, 0, 0); akorat nwm jestli to nejak jde udelat protoze nwm jak bych na 2D pawno napsal neco ve 3D jestli mi chapete nejde to pres enum nebo neco? nic mi nenapada chci to dat do jedne promene protoze takto nemusim pripisovat jedno podruhem oprava_nazevmapy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _NosiK_ 0 Odesláno: 4. Duben, 2014 Share Odesláno: 4. Duben, 2014 To jsem teda vůbec nechopil :d Takto nějak? Jinak nevím enum E_OPRAVA { Parametr1, Paramert2, Parametr3, Paramert4, Parametr5, Paramert6 } new Float:oprava[][E_OPAVA] = { {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, -0.0, 0.0, 0.0} }; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mattsy 29 Odesláno: 4. Duben, 2014 Share Odesláno: 4. Duben, 2014 enum mapy { mapa, Float:pos[3] } new Float:oprava_ff[][mapy] = {//toto {0, 0.0, 0.0, 0.0}, {1, 0.0, 0.0, 0.0}, {2, 0.0, 0.0, 0.0}, {3, 0.0, 0.0, 0.0}, {4, -0.0, 0.0, 0.0}, {5, -0.0, 0.0, 0.0} }; for(new e; e <sizeof(oprava_ff); e++) { if(oprava_ff[e][mapa] == e) CreateObject(id, oprava_ff[e][pos[0]], oprava_ff[e][pos[1]], oprava_ff[e][pos[2]], 0,0,0); } Takto som to pochopil EDIT: moment, už asi viem čo chceš, daj mi minútku EDIT: hotovo, takto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KillBill61 0 Odesláno: 4. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 4. Duben, 2014 hale snad jo s enum moc neumim ale trosku ho chapu - takze vyzkousim zitra snad a napisu sem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mattsy 29 Odesláno: 4. Duben, 2014 Share Odesláno: 4. Duben, 2014 hale snad jo s enum moc neumim ale trosku ho chapu - takze vyzkousim zitra snad a napisu sem V pohode, niekto ti snáď poradí, ja prídem až večer z práce, nebudem tu celý deň, iba ak si aktivujem net v mobile tak občas budem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KillBill61 0 Odesláno: 6. Duben, 2014 Author Share Odesláno: 6. Duben, 2014 tak mi to moc nejde protoze nemuzu udelat toto: enum mapy { Float:oprava_x[2][3] = {{-0.0, 0.0, 0.0},{-0.0, 0.0, 0.0}} } nemuzu udelat 2D oprava_x a to je pitomy takze to pres enum asi nejde tak jeste jednou mam new Float:oprava_ff[4][3] = {//toto {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0} }; new Float:oprava_x[2][3] = {//a toto {-0.0, 0.0, 0.0}, {-0.0, 0.0, 0.0} }; a pak toto co nudne musim psat if(mapa == 0) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_ff[i][0], oprava_ff[i][1], oprava_ff[i][2], 0, 0, 0); else if(mapa == 1) oprava_obj[i] = CreateObject(3096, oprava_x[i][0], oprava_x[i][1], oprava_x[i][2], 0, 0, 0); mozna to lip pochopite takto co chci potrebuju to if(mapa == 0) atd upravit tak aby to slo automaticky a nemusel jsem to psat rucne - proc to musim psat rucne? protoze kazda promena oprava_ff a oprava_x je pro neco jineho potreboval bych neco takovehleho: //e je u funkce for(..); if(mapa == e) oprava_obj = CreateObject(3096, string[0], string[1], string[2], 0, 0, 0); //string bych si nadefinoval pres format ale jak vim tak to nejde pro tyhle promene a ten by sel automaticky protoze pri vyberu mapy si hrac zadava jakou mapu chce a tyhle opravy se vzdy jmenuji podle tich map priklad: mapa je cross_x -> oprava_x a takhle takze kdyby to slo pres format tak by to slo automaticky pisu to tady aby jste pochopili co potrebuji udelat/pomoc - posledni co mi napada je ze bych to dal do jedne promene - oprava - a proste bych si nadefinoval ze od 3. opravy je to pro mapu 2 atd ale prijde mi to dost blbe a spatne by se to upravovalo (furt pocitat jestli jsem nekde se neprepocet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 286 Odesláno: 7. Duben, 2014 Share Odesláno: 7. Duben, 2014 Tady jsem psal jak se to pouziva http://pawno.cz/topic/48224-pou%C5%BE%C3%ADv%C3%A1ni-pol%C3%AD-obt%C3%AD%C5%BEnost-hard/ Ono kdyz mas vsude 0.0 tak kdyz ti to ukazu na priklade tak z toho stejne nebudes moudrej new pole[][][] = { { {0,1}, {2,3} }, { {4,5}, {6,7} } }; pole[0][0][0] = 0; pole[0][0][1] = 1; pole[0][1][0] = 2; pole[0][1][1] = 3; pole[1][0][0] = 4; pole[1][0][1] = 5; pole[1][1][0] = 6; pole[1][1][1] = 7; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mattsy 29 Odesláno: 8. Duben, 2014 Share Odesláno: 8. Duben, 2014 Jo aha, takto to on chcel, tomuto uz chapem, ja som tu spekuloval vselico ine len nie toto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
KillBill61 0
aby jsem tam nemusel davat podminky mapa == 0 ale rovnou mapa == e (e je 0 az 10 treba pres funkci for())
predstavoval bych si to asi takto:
akorat nwm jestli to nejak jde udelat protoze nwm jak bych na 2D pawno napsal neco ve 3D jestli mi chapete nejde to pres enum nebo neco? nic mi nenapada
chci to dat do jedne promene protoze takto nemusim pripisovat jedno podruhem oprava_nazevmapy
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now