Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Zdravím, chci udělat, aby se text, co hráč zadá v inputtextu uložil do proměnné, ale hází mi to error .. new Tag[MAX_PLAYERS_EX][20]; Tag[playerid] = inputtext; C:\Users\Kristina\Desktop\Samp\gamemodes\dmOLD.pwn(1315) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Díky za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 format(Tag[playerid],sizeof(Tag[]),inputtext); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 format(Tag[playerid], 20, "%s", inputtext); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 21. Březen, 2014 Hlavní moderátor Share Odesláno: 21. Březen, 2014 normální přiřazení string1 = string2 můžeš použít jen tehdy, když je délka zdrojového řetězce menší nebo stejná jako velikost cílového řetězce, takže v tomhle případě ti to nepůjde, zkus tohle: strcat((Tag[playerid][0]='\0',Tag[playerid]),inputtext); dalo by se to použít i přes format, ovšem to ti nedoporučuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Super, díky .. teď si chci dát, aby se to, co zadal ukládalo, načítalo a pak nastavovalo jako tag .. takže sem si dal do OnPlayerConnect:7 Tag[playerid] = "0"; A pak mam podmínku: if(Tag[playerid] = "0") { }else{ } Warning: warning 211: possibly unintended assignment Vím, že warning nevadí, ale nechci ho tam + mám DOF2_SetString(soubor,"Tag",Tag[playerid]); a uložilo se pouze 0 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 21. Březen, 2014 Hlavní moderátor Share Odesláno: 21. Březen, 2014 '=' přiřazuje hodnotu, pro porovnávaní řetězců použij funkci strcmp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 if(Tag[playerid][0] == '0') pouzij Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Atomas: C:\Users\Kristina\Desktop\Samp\gamemodes\dmOLD.pwn(604) : error 033: array must be indexed (variable "Tag") Použiju ten strcmp Takže to mám takto: if(strcmp(Tag[playerid],"0",false) != 0) { }else{ } Vše jde, teď je teda ještě problém, proč se to neuložilo, ale uložilo ses 0 .. //Dobrý, už to jde, díky moc, kdyžtak napíšu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Chybicka se vloudila uz jsem to editnul, jinak kvuli jednomu znaku nevim jestli potrebujes strcmp Ale taky ti to bude fungovat Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Dobře, díky .. teď ještě poslední taková chybička .. do inputu zadam Hlavní Administrátor, ale uloží se jen Hlavní Administráto .. V Tag[..][30] mam pole 30, to je dostačující, nevím, kde je problém Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 string funguje tak, ze do pole ulozi na kazdy index jeden znak a za posledni znak jeste 0 coz znaci konec stringu (pozor 0 jako hodnota jako '\0'. '0' neni hodnota 0 ale znak 0 ) Takze zvetsit pole +1 new Test[] = "Hlavní Administrátor"; printf("%d",sizeof(Test)); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 //Už to mam díky moc Ještě mam takový dotaz .. Napřed si člověk vybere barvu tagu, tim mu uložim do proměnný tu barvu.. case 0: TagColor[playerid] = 0x00FFFFFF; case 1: TagColor[playerid] = 0x00AEFFFF; case 2: TagColor[playerid] = 0x0043FFFF; Pak mu podle toho nastavím ten tag, vše funguje, tou barvou se mi i vypíše text, ale když se odpojuji DOF2_SetString(soubor,"Color",TagColor[playerid]); Tak se mi uloží tohle .. : Color = ÿ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 musis to ulozit jako integer a ne jako string. ten hex kod se tototiz prepocitava na integer Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Takže mam uložit např. modrou jako TagColor[playerid] = 0000ED; a pak si naformátovat barvu? {%s}%s,TagColor[playerid],Tag[playerid]); ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Ne. bavil ses o ulozeni: nastaveni jsi mnel spravne TagColor[playerid] = 0x00FFFFFF; jen to ulozeni do souboru DOF2_SetInt(soubor,"Color",TagColor[playerid]); nebo DOF2_SetInteger(soubor,"Color",TagColor[playerid]); nevim jak funguje dof2 kdyby jsi chtel barvu opet vypsat jako string tak musis pouzit format(string,sizeof(string),"%x",TagColor[playerid]); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Tak já to zkusim, díky Nejde to .. když jsem hex uložil jako číslo, tak se mi uložilo Color = 16777215 a při načítání format(TagColor[playerid],80,"%x", DOF2_GetInt(soubor,"Color")); se vždy nastaví černá Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 21. Březen, 2014 Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Ale ne nacitani udelej takhle: TagColor[playerid] = DOF2_GetInt(soubor,"Color"); tamto byl priklad jak ten integer zobrazit jako hexkod Chapu ze te to mate, ale barva je cislo (integer), takze s barvou pracujes uplne stejne jako by jsi pracoval s cislem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 21. Březen, 2014 Už to jde, díky moc, strašně jsi mi pomohl !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Deejva 36
Zdravím, chci udělat, aby se text, co hráč zadá v inputtextu uložil do proměnné, ale hází mi to error ..
Díky za pomoc
Link to comment
Share on other sites
17 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now