KillBill61 0 Odesláno: 7. Březen, 2014 Share Odesláno: 7. Březen, 2014 Jak prosím Vás zjistím úhel mezi dvěma body když mám u obou souřadnice x, y, z Potřebuji udělat, aby se otáčel(1.bod) předkem k 2. bodu Vím, že je to matika, ale nemůžu na to nějak přijít, aby to nebylo tak šíleně složité a zdlouhavé a zátěžové Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mattsy 29 Odesláno: 7. Březen, 2014 Share Odesláno: 7. Březen, 2014 Najskor sinus,kosinus, tangenss....nieco z toho urcite, viac ti neporadim lebo matika je u mna nepriatel cislo jedna mozno aj cez novinku VectorSize....ked tak prehladaj samp forko Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 7. Březen, 2014 Share Odesláno: 7. Březen, 2014 ve 2d to celkem jde ale ve 3d mam probem i ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 7. Březen, 2014 Share Odesláno: 7. Březen, 2014 Prečo je to hlúposť: Raz som chcel spraviť autoaim do samp a nepodarilo sa mi to, pretože ako určite vieš samp mapa má sprosté koordináty - nula je v strede, takže by si musel pre každý prípad (x < 0, x > 0, y < 0, ...) vymyslieť rozličné funkcie a použiť rozličné vzorce.Tam už potom nebude stačiť iba vypočítať uhol, ale v niektorých prípadoch zas odpočítať uhol od 360...Pre každý prípad potom by to už pre každého hráča lagovalo jak prasa. Ale ako píšu ostatní, na to stačia tieto funkcie (sin, cos, ...), len som ťa musel upozorniť, že je to horšie než to vyzerá . Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 7. Březen, 2014 Share Odesláno: 7. Březen, 2014 No jasne ale je hooonde velky rozdil jestli uvazujes 2D nebo 3D prostor Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KillBill61 0 Odesláno: 7. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 7. Březen, 2014 řekněme, že mi stačí 2D protože jestli bude čumět dolu nebo nahoru mi je už jedno jelikož jde o rychlá auta, která maximálně padaj z MCH a sinus a cosinus to mi taky napadlo ale mam plnou hlavu vektoru a vektorovych soucinu ze nwm jak mam vyresit tyto 2 body mozna z nich udelat vektor a vypocitat uhel s vektorem ktery lezi na ose X a pak dopocitat uhel - ale jestli vite lehci zpusob tak reknete Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 8. Březen, 2014 Share Odesláno: 8. Březen, 2014 stock Float:GetPointToPointAngle(Float:fx, Float:fy, Float:tx, Float:ty) { new Float:angle = floatabs(atan(floatdiv((ty-fy), (tx-fx)))); if(tx <= fx && ty >= fy) angle = floatsub(180.0, angle); else if(tx < fx && ty < fy) angle -= 180.0; else if(tx >= fx && ty <= fy) angle = floatsub(360.0, angle); angle -= 90.0; while(angle >= 360.0) angle -= 360.0; while(angle < 0.0) angle += 360.0; return angle; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 KillBill61 0 Odesláno: 8. Březen, 2014 Author Share Odesláno: 8. Březen, 2014 hrozně moc děkuju ale potřeboval bych jeste neco 2 problemy - jeden na logiku a druhy nema logiku MoveObject(show_arrow[playerid], mokam_x, mokam_y, mokam_z+2.0, 100.0, 90.0, 90.0, (LookAtMe(okamz_x, okamz_y, mokam_x, mokam_y)+90.0)); toto normalne funguje a lita nad autem (hrozne to zrni - vite jak to myslim) - tak bych potreboval to attachnout na auto jenomze - tam se to nenataci podle svetove x, y, z ale podle x, y, z auta - (ted mi napadlo odecist proste angle auta ale nwm jestli to bude fungovat ) 2. problem je horsi - LookAtMe mi normalne funguje (upraveny nez je tady akorat v tom ze misto return angle; je tam return floatround(angle, floatround_round); protoze mi to psalo chybu (asi neumi returnout Float) nadherne mi to funguje viz vyse az na tu drobnost ale kdyz chci udelat new angle_look = LookAtMe(x_s, y_s, rocket_x, rocket_y); tak se to nekolikrat opakuje bezduvodne a celej server je seklej protoze porad neco bezi - while? nwm co - kdyz dam new angle_look = 0; tak vsechno jde jak ma a zadny nekonecne opakovani zajimavy je ze i kdyz jsou u 2. problemu souradnice stejne jako u 1. problemu kde to funguje tak u 2. problemu to proste blbne a nwm proc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
KillBill61 0
Jak prosím Vás zjistím úhel mezi dvěma body když mám u obou souřadnice x, y, z
Potřebuji udělat, aby se otáčel(1.bod) předkem k 2. bodu
Vím, že je to matika, ale nemůžu na to nějak přijít, aby to nebylo tak šíleně složité a zdlouhavé a zátěžové
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now