Deejva 36 Odesláno: 21. Leden, 2014 Share Odesláno: 21. Leden, 2014 Ahoj, udělal jsem si "ingame" spawner aut.. Zjistí vaše auto a pozici a uloží do souboru. Zde je kod pro spuštění timeru na spawnutí vozidla: COMMAND:veh(playerid,params[]) { if(PlayerData[playerid][pAdminLevel] < 4) { return 0; } if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid,-1,"Nejsi v autě!"); return 1; } new car1,car2,textus[128]; if(sscanf(params,"iis",car1,car2,textus)) { SendClientMessage(playerid,-1,"/Veh [barva] [barva] [text]"); return 1; } if(car1 < 0 || car2 < 0 || car1 > 255 || car2 > 255) { SendClientMessage(playerid,-1,"Id barev: 0-255"); return 1; } new id = GetPlayerVehicleID(playerid); new model = GetVehicleModel(id); new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ZA; GetVehiclePos(id,X,Y,Z); GetVehicleZAngle(id,ZA); new string[128]; format(string, sizeof(string), "Auto připraveno ke spawnutí: (%d) (%f, %f, %f, %f) (%d, %d)",model,X,Y,Z,ZA,car1,car2); SendClientMessage(playerid,0xF5AB7CFF,string); format(string, sizeof(string), "AddStaticVehicle(%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d); //%s",model,X,Y,Z,ZA,car1,car2,textus); Cars(string); SetTimerEx("spawncar",5000,false,"iffffii",model,X,Y,Z,ZA,car1,car2); return 1; } A public public spawncar(model,X,Y,Z,ZA,car1,car2) { CreateVehicle(model,X,Y,Z,ZA,car1,car2,999); return true; } forward mám, Problém je v tom, že se vozidlo nespawne, ovšem když ze souboru překopíruju vše do ongamemodeinit, vše se spawne tak, jak má, proto se ptám, jak tento problém vyřešit? Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 21. Leden, 2014 Share Odesláno: 21. Leden, 2014 CreateVehicle nie je to isté ako AddStaticVehicle, skús toto možno. Reklama: V mojom admin skripte je funkcia, že hráč si stlačí tlačidlo, toto tlačidlo sa uloží do súboru a potom kontroluje či bolo toto tlačidlo stlačené.. Ak hej, portne ho do daného auta. Kukni si to, možno sa ti to zíde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LosO 5 Odesláno: 21. Leden, 2014 Share Odesláno: 21. Leden, 2014 Spravil som si to bez toho tymeru a ide mi to bezproblémov.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Leden, 2014 Author Share Odesláno: 21. Leden, 2014 Vím, že to není to samé, ale ze souboru to chci potom jen skopírovat, proto tam mam addstatic .. ale jak tam mam CreateVeh, taky jsem měl AddStatic, i AddStaticEx a nic, nejde to prostě, souřadnice jsou dobře, timer mam i dobře, to mám zkontrolováno, měl jsem tam vypisování zprávy a vše vpohodě .. ale auto to prostě nespawnulo Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Konvicka 0 Odesláno: 21. Leden, 2014 Share Odesláno: 21. Leden, 2014 Neříkám nic ale: public spawncar(model,X,Y,Z,ZA,car1,car2) Nemělo by tam být Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ZA.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 21. Leden, 2014 Author Share Odesláno: 21. Leden, 2014 Neříkám nic ale: public spawncar(model,X,Y,Z,ZA,car1,car2) Nemělo by tam být Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ZA.??? Jo, má, díky moc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Deejva 36
Ahoj, udělal jsem si "ingame" spawner aut.. Zjistí vaše auto a pozici a uloží do souboru. Zde je kod pro spuštění timeru na spawnutí vozidla:
A public
forward mám,
Problém je v tom, že se vozidlo nespawne,
ovšem když ze souboru překopíruju vše do ongamemodeinit, vše se spawne tak, jak má,
proto se ptám,
jak tento problém vyřešit?
Díky
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now