Jump to content
  • 0

pomoc Respawn aut


Pulpisek

Dotaz

21 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Musím poukázať na to z vlastnej skúsenosti, že síce na wiki vravia že AddStaticVehicle funguje len na OnGameModeInit(), nie je to tak. 
Dokonca to vracia aj dobrú hodnotu.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pane Bože -_-

 

AddStaticVehicleEx(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay);

 

Play -_-

 

co máš proti ?

CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay);
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je to hnusne napsane . . . :p

 

Radši sem nepiš když to není k věci.

 

Pulpisek

asi máš v modu v OnGameModeInit vytvořené auta pravděpodobně přes CreateVehicle

CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay);

jestli ano tak potřebuješ upravit respawn_delay, psal jsi že se respawne po 2 min takže tam máš hodnotu 120

CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,120);

Tak v pawnu klikni na replace Ctrl+H do Search for: 120); pokud máš jinou hodnotu nastav ji podle toho a do

Replace with:300);   to je na 5 min pokud nepouživáš CreateVehicle tak je to jedno protože respawn_delay je na konci.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Radši sem nepiš když to není k věci.

 

Pulpisek

asi máš v modu v OnGameModeInit vytvořené auta pravděpodobně přes CreateVehicle

CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay);

jestli ano tak potřebuješ upravit respawn_delay, psal jsi že se respawne po 2 min takže tam máš hodnotu 120

CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,120);

Tak v pawnu klikni na replace Ctrl+H do Search for: 120); pokud máš jinou hodnotu nastav ji podle toho a do

Replace with:300);   to je na 5 min pokud nepouživáš CreateVehicle tak je to jedno protože respawn_delay je na konci.

Ehm píšu k vecí -_- AddStaticVehicleEx je to uplne stejne . . . .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dobre sorry chlapci, držte sa tématu

 

play on chce respawnúť autá nie vytvoriť autá, ktoré sa budú respawnovať, treba čítať a keď nevieš čítať tak sa to nauč pre kristove rany -.-

 

teraz k odpovedi zakladateľa:

#include <a_samp>

forward CarRespawnBitches();

public OnFilterScriptInit() {
	SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit() {
	return 1;
}

public CarRespawnBitches() {
	for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);
}

a teraz STOP OT !

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dobre sorry chlapci, držte sa tématu

 

play on chce respawnúť autá nie vytvoriť autá, ktoré sa budú respawnovať, treba čítať a keď nevieš čítať tak sa to nauč pre kristove rany -.-

 

teraz k odpovedi zakladateľa:

#include <a_samp>

forward CarRespawnBitches();

public OnFilterScriptInit() {
	SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit() {
	return 1;
}

public CarRespawnBitches() {
	for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);
}

a teraz STOP OT !

 

tak toto jsi napsal blbost

1)respawn bude pokaždé co 2 minuty i když bude někdo v autě

2)podle mě chce respawn jak vysedneš tak aby se po 2 min vrátilo na původní místo podle respawn

3)radil jsem podle tématu nauč se číst :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tak už dosť -.-

 

 

 

aby auta vytvořené v modu. Aby se respawnovali po delší době třeba 2 min.

stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to :) ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie?

#include <a_samp>

forward CarRespawnBitches(playerid);

public OnFilterScriptInit() {
	SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit() {
	return 1;
}

public CarRespawnBitches() {
	for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) {
		if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) {
			for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);
		} else return 0;
	}
}

pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.-

už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem

Edited by MasterMatoSK
Link to comment
Share on other sites

  • 0

hej hochu to co píšeš nemá logicky vůbec smysl.

1)Spustí jeden jediný SetTimer hned ze začátku

2)Musel by vytvořit SetTimer pro každé auto zvlášť 

3)Má to daleko složitější než to přepsat

4)De to daleko jednodušeji 

 

stock CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay){
#pragma unused respawn_delay
return CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,500);
}

a potom CTRL+H a Search for:CreateVehicle   Replace with:CV

a těch 500 upravit podle sebe 

 

řekl bych o hodně lehčí a hlavně funkční :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Hlavní moderátor

tak už dosť -.-

 

stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to :) ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie?

#include <a_samp>

forward CarRespawnBitches(playerid);

public OnFilterScriptInit() {
	SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit() {
	return 1;
}

public CarRespawnBitches() {
	for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) {
		if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) {
			for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);
		} else return 0;
	}
}

pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.-

už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem

 

víš o tom, že takhle budou mít cykly dohromady přes milion opakování? této možnosti bych se vyhnul obloukem, jinak, ID vozidel začíná od 1, ne od 0

 

k tématu: pokud jsem správně pochopil, chceš, aby se vozidla, která jsou v módu od jeho spuštění, respawnovala každé 2 minuty, správně? pak nahraď funkci AddStaticVehicle funkcí, kterou sem už dával wilszon -> AddStaticVehicleEx, která má jako poslední parametr tu dobu (v sekundách), po jejíž uplynutí se vozidlo respawnuje (je-li prázdné)

pokud jsem to správně nepochopil, tak se prosím vyjádři konkrétněji, jinak se zde asi nepohneme

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

hej hochu to co píšeš nemá logicky vůbec smysl.

1)Spustí jeden jediný SetTimer hned ze začátku

2)Musel by vytvořit SetTimer pro každé auto zvlášť 

3)Má to daleko složitější než to přepsat

4)De to daleko jednodušeji 

 

stock CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay){
#pragma unused respawn_delay
return CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,500);
}

a potom CTRL+H a Search for:CreateVehicle   Replace with:CV

a těch 500 upravit podle sebe 

 

řekl bych o hodně lehčí a hlavně funkční :)

--

Alebo aj nie. To, že je to funkčné je iba šťastie. Ten warning tam nie je z nudy autorov, ale skôr asi preto, že by tam mohla nastať chyba.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

--

Alebo aj nie. To, že je to funkčné je iba šťastie. Ten warning tam nie je z nudy autorov, ale skôr asi preto, že by tam mohla nastať chyba.

nvm jak ty ale já tam warning nemám :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Opakujem, to, že potlačíš warning neznamená, že to bude fungovať.
Keď tam nedáš parameter, tak si ho kompiler automaticky doplní na pôvodnú hodnotu, čo ja viem, napr. 0.
Ale pri niektorých funkciách to fungovať nemusí.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tak už dosť -.-

 

stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to :) ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie?

#include <a_samp>

forward CarRespawnBitches(playerid);

public OnFilterScriptInit() {
	SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true);
	return 1;
}

public OnFilterScriptExit() {
	return 1;
}

public CarRespawnBitches() {
	for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) {
		if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) {
			for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);
		} else return 0;
	}
}

pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.-

už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem

Myslím že naučit syntax byses měl ty .) tohle je špatný kod respektive nepřesný

Link to comment
Share on other sites

  • 0

MasterMatoSK abys věděl jak by to mělo vypadat

 

forward VehicleRespawn(vehicleid);


new VehicleRespawn[MAX_VEHICLES];
new TimeVehicleRespawn[MAX_VEHICLES];


public VehicleRespaw(vehicleid)
{
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
    return 0;
}


public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(VehicleRespawn[vehicleid]==1){
KillTimer(TimeVehicleRespawn[vehicleid]);
VehicleRespawn[vehicleid]=0;
}
return 1;
}


public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TimeVehicleRespawn[vehicleid] = SetTimerEx("VehicleRespawn", 60000*2, false, "i", vehicleid);
VehicleRespawn[vehicleid]=1;
return 1;
}

A jen tak ještě pro jistotu:

 

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
if(VehicleRespawn[vehicleid]==1){
KillTimer(TimeVehicleRespawn[vehicleid]);
VehicleRespawn[vehicleid]=0;
}
return 1;
}
 

 

Zbytečně složité když na to už funkce je respaw_delay :)

a ještě k tomu  http://pawno.cz/topi...33-lock-system/ snažím se aspoň pomoct udělal jsem tam chyby ale snažil jsem se to sním vyřešit a nakonec se mi to povedlo takže si myslím že je jedno že mu to na poprvé nešlo důležité že mu to už jde a je mi úplně jedno co si kdo o mě myslí(a hlavně se nesnažím někoho ponížit něco jako ty a napsal jsi úplnou kravinu :) )

Edited by play
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...