Pulpisek 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Zdravím a štastné a veselé. Mám ještě otázku jak se mám udělat do modu aby auta vytvořené v modu. Aby se respawnovali po delší době třeba 2 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 AddStaticVehicleEx-> http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 (upraveno) CreateVehicle() respaw_delay je to poslední položka čas v sekundách, když dáš -1 tak zůstane na pozici furt Edited 24. Prosinec, 2013 by play Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Pulpisek 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Hele a nešlo by udělat abych to pár řádkama stáhl abych nemusel psát vše zvlášť to bych dělal týden Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 použij v pawnu replace Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Pane Bože AddStaticVehicleEx(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay);Play Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Pulpisek 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Replace ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Musím poukázať na to z vlastnej skúsenosti, že síce na wiki vravia že AddStaticVehicle funguje len na OnGameModeInit(), nie je to tak. Dokonca to vracia aj dobrú hodnotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Pane Bože AddStaticVehicleEx(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay); Play co máš proti ? CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 co máš proti ? CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay); Je to hnusne napsane . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Je to hnusne napsane . . . Radši sem nepiš když to není k věci. Pulpisek: asi máš v modu v OnGameModeInit vytvořené auta pravděpodobně přes CreateVehicle CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay); jestli ano tak potřebuješ upravit respawn_delay, psal jsi že se respawne po 2 min takže tam máš hodnotu 120 CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,120); Tak v pawnu klikni na replace Ctrl+H do Search for: 120); pokud máš jinou hodnotu nastav ji podle toho a do Replace with:300); to je na 5 min pokud nepouživáš CreateVehicle tak je to jedno protože respawn_delay je na konci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Radši sem nepiš když to není k věci. Pulpisek: asi máš v modu v OnGameModeInit vytvořené auta pravděpodobně přes CreateVehicle CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay); jestli ano tak potřebuješ upravit respawn_delay, psal jsi že se respawne po 2 min takže tam máš hodnotu 120 CreateVehicle(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,120); Tak v pawnu klikni na replace Ctrl+H do Search for: 120); pokud máš jinou hodnotu nastav ji podle toho a do Replace with:300); to je na 5 min pokud nepouživáš CreateVehicle tak je to jedno protože respawn_delay je na konci. Ehm píšu k vecí AddStaticVehicleEx je to uplne stejne . . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Arthom 6 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 dobre sorry chlapci, držte sa tématu play on chce respawnúť autá nie vytvoriť autá, ktoré sa budú respawnovať, treba čítať a keď nevieš čítať tak sa to nauč pre kristove rany -.- teraz k odpovedi zakladateľa: #include <a_samp> forward CarRespawnBitches(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public CarRespawnBitches() { for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i); } a teraz STOP OT ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 dobre sorry chlapci, držte sa tématu play on chce respawnúť autá nie vytvoriť autá, ktoré sa budú respawnovať, treba čítať a keď nevieš čítať tak sa to nauč pre kristove rany -.- teraz k odpovedi zakladateľa: #include <a_samp> forward CarRespawnBitches(); public OnFilterScriptInit() { SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public CarRespawnBitches() { for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i); } a teraz STOP OT ! tak toto jsi napsal blbost 1)respawn bude pokaždé co 2 minuty i když bude někdo v autě 2)podle mě chce respawn jak vysedneš tak aby se po 2 min vrátilo na původní místo podle respawn 3)radil jsem podle tématu nauč se číst Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Arthom 6 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 (upraveno) tak už dosť -.- aby auta vytvořené v modu. Aby se respawnovali po delší době třeba 2 min. stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie? #include <a_samp> forward CarRespawnBitches(playerid); public OnFilterScriptInit() { SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public CarRespawnBitches() { for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) { for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i); } else return 0; } } pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.- už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem Edited 24. Prosinec, 2013 by MasterMatoSK Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 hej hochu to co píšeš nemá logicky vůbec smysl. 1)Spustí jeden jediný SetTimer hned ze začátku 2)Musel by vytvořit SetTimer pro každé auto zvlášť 3)Má to daleko složitější než to přepsat 4)De to daleko jednodušeji stock CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay){ #pragma unused respawn_delay return CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,500); } a potom CTRL+H a Search for:CreateVehicle Replace with:CV a těch 500 upravit podle sebe řekl bych o hodně lehčí a hlavně funkční Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Hlavní moderátor Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 tak už dosť -.- stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie? #include <a_samp> forward CarRespawnBitches(playerid); public OnFilterScriptInit() { SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public CarRespawnBitches() { for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) { for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i); } else return 0; } } pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.- už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem víš o tom, že takhle budou mít cykly dohromady přes milion opakování? této možnosti bych se vyhnul obloukem, jinak, ID vozidel začíná od 1, ne od 0 k tématu: pokud jsem správně pochopil, chceš, aby se vozidla, která jsou v módu od jeho spuštění, respawnovala každé 2 minuty, správně? pak nahraď funkci AddStaticVehicle funkcí, kterou sem už dával wilszon -> AddStaticVehicleEx, která má jako poslední parametr tu dobu (v sekundách), po jejíž uplynutí se vozidlo respawnuje (je-li prázdné) pokud jsem to správně nepochopil, tak se prosím vyjádři konkrétněji, jinak se zde asi nepohneme Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 24. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 24. Prosinec, 2013 hej hochu to co píšeš nemá logicky vůbec smysl. 1)Spustí jeden jediný SetTimer hned ze začátku 2)Musel by vytvořit SetTimer pro každé auto zvlášť 3)Má to daleko složitější než to přepsat 4)De to daleko jednodušeji stock CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,respawn_delay){ #pragma unused respawn_delay return CV(vehicletype,Float:x,Float:y,Float:z,Float:rotation,color1,color2,500); } a potom CTRL+H a Search for:CreateVehicle Replace with:CV a těch 500 upravit podle sebe řekl bych o hodně lehčí a hlavně funkční -- Alebo aj nie. To, že je to funkčné je iba šťastie. Ten warning tam nie je z nudy autorov, ale skôr asi preto, že by tam mohla nastať chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 25. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2013 -- Alebo aj nie. To, že je to funkčné je iba šťastie. Ten warning tam nie je z nudy autorov, ale skôr asi preto, že by tam mohla nastať chyba. nvm jak ty ale já tam warning nemám Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tanga 131 Odesláno: 25. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2013 Opakujem, to, že potlačíš warning neznamená, že to bude fungovať.Keď tam nedáš parameter, tak si ho kompiler automaticky doplní na pôvodnú hodnotu, čo ja viem, napr. 0.Ale pri niektorých funkciách to fungovať nemusí. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Frajtr 8 Odesláno: 25. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2013 tak už dosť -.- stačí??? autá vytvorené v móde ..- trocha logiky a pôjde to ten script sa samozrejme dá upraviť čo možno ty také slovo nepoznáš nie? #include <a_samp> forward CarRespawnBitches(playerid); public OnFilterScriptInit() { SetTimer("CarRespawnBitches", 60000*2, true); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public CarRespawnBitches() { for (new player = 0; player < MAX_PLAYERS; player++) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(player)) { for (new i = 0; i <= MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i); } else return 0; } } pozri, buď sa normálne začneš učiť PAWN, alebo budeš hovoriť hovadiny a všetci si budú o tebe myslieť že čo si za idiota -.- už to čo si tu písal http://pawno.cz/topic/48033-lock-system/ je čistá hovadina, takže dúfam že ťa nejak inšpirujem Myslím že naučit syntax byses měl ty .) tohle je špatný kod respektive nepřesný Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 play 0 Odesláno: 25. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 25. Prosinec, 2013 (upraveno) MasterMatoSK abys věděl jak by to mělo vypadat forward VehicleRespawn(vehicleid); new VehicleRespawn[MAX_VEHICLES]; new TimeVehicleRespawn[MAX_VEHICLES]; public VehicleRespaw(vehicleid) { SetVehicleToRespawn(vehicleid); return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(VehicleRespawn[vehicleid]==1){ KillTimer(TimeVehicleRespawn[vehicleid]); VehicleRespawn[vehicleid]=0; } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { TimeVehicleRespawn[vehicleid] = SetTimerEx("VehicleRespawn", 60000*2, false, "i", vehicleid); VehicleRespawn[vehicleid]=1; return 1; } A jen tak ještě pro jistotu: public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { if(VehicleRespawn[vehicleid]==1){ KillTimer(TimeVehicleRespawn[vehicleid]); VehicleRespawn[vehicleid]=0; } return 1; } Zbytečně složité když na to už funkce je respaw_delay a ještě k tomu http://pawno.cz/topi...33-lock-system/ snažím se aspoň pomoct udělal jsem tam chyby ale snažil jsem se to sním vyřešit a nakonec se mi to povedlo takže si myslím že je jedno že mu to na poprvé nešlo důležité že mu to už jde a je mi úplně jedno co si kdo o mě myslí(a hlavně se nesnažím někoho ponížit něco jako ty a napsal jsi úplnou kravinu ) Edited 25. Prosinec, 2013 by play Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Pulpisek 0
Zdravím a štastné a veselé.
Mám ještě otázku jak se mám udělat do modu aby auta vytvořené v modu. Aby se respawnovali po delší době třeba 2 min.
Link to comment
Share on other sites
21 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now