Jump to content

hledám Sneh system


Niki

Recommended Posts

Tady je funkční od ffredyka : 

 

 

 

#include <a_samp>

#define MP 50

new bool:Snowing;
new Snow[MP];

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/snih", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		SetWeather(9);
	        StartSnowing();
		return 1;
	}
	return 0;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	if(Snowing)
	{
	    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
	    Snow[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,0,0);
	}
}

stock StartSnowing()
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	Snowing = true;
	for(new i;i<MP;i++)
	{
	    GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
	    Snow[i] = CreatePlayerObject(i,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,25,-135);
	}

	SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
}

stock StopSnowing()
{
	Snowing = false;
	for(new i;i<MP;i++)
	{
	    DestroyPlayerObject(i,Snow[i]);
	}
}

forward UpdateSnow();
public UpdateSnow()
{
	if(Snowing)
	{
	    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	    for(new i;i<MP;i++)
	    {
	        GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
	        SetPlayerObjectPos(i,Snow[i],X,Y,floatsub(Z,50.0));
	    }

		SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
	}
} 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tady je funkční od ffredyka : 

 

 

 

#include <a_samp>

#define MP 50

new bool:Snowing;
new Snow[MP];

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/snih", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		SetWeather(9);
	        StartSnowing();
		return 1;
	}
	return 0;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	if(Snowing)
	{
	    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
	    Snow[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,0,0);
	}
}

stock StartSnowing()
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	Snowing = true;
	for(new i;i<MP;i++)
	{
	    GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
	    Snow[i] = CreatePlayerObject(i,18864,X,Y,floatsub(Z,50.0),0,25,-135);
	}

	SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
}

stock StopSnowing()
{
	Snowing = false;
	for(new i;i<MP;i++)
	{
	    DestroyPlayerObject(i,Snow[i]);
	}
}

forward UpdateSnow();
public UpdateSnow()
{
	if(Snowing)
	{
	    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
	    for(new i;i<MP;i++)
	    {
	        GetPlayerPos(i,X,Y,Z);
	        SetPlayerObjectPos(i,Snow[i],X,Y,floatsub(Z,50.0));
	    }

		SetTimer("UpdateSnow",1000,0);
	}
} 

 

 

 

 

Chcel som aby admin dal /allsnowon a aby každému snežilo.

Toto aj tak nejde lebo to bude búrka nie sneh.

Link to comment
Share on other sites

Danlaputt vieš my poradiť kde by som nadstavil tu rýchlosť vločiek ... a ešte príkaz na vypnutie sneženia ?

Juknu se na to ale nevím ;) Ale autor doporučuje ponechat nastavení co se týče sněhu jako je třeba i ta rychlost aby to nedělalo nějaký chyby třeba.

Link to comment
Share on other sites

Juknu se na to ale nevím ;) Ale autor doporučuje ponechat nastavení co se týče sněhu jako je třeba i ta rychlost aby to nedělalo nějaký chyby třeba.

 

rychlost nemozes nastavit vobec tak nekecaj somariny. je to pohybujuci objekt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...