Jump to content
  • 0

pomoc VirtualWorld


Mishak

Dotaz

Ahoj všichni, chci si udělat interiér bazénu a chci ho mít na vodě, jenže ne v normálním VW. Chci tam nastavit nějaký jiný. A chci se tedy zeptat, : Jak mám nastavit ten VW? Myslím jako na objekty, že nebudou v tom základním světě, ale jen v tom např. 2. ?

Díky za rady.

Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Stahovat nemusím, už ho mám, ale nechci to dělat jen v MTA.. Chci to dělat hlavně v SAMP Map Construction. Tak jestli někdo jiný ví jak, tak to prosím napište, díky.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Objekt vytvoreni pomoci Createobject uvidis ve vsech VW.

Pokud cches, aby se objekt zobrazil je nv VW, Tak ho musis hraci vytvorit pomoci CreatePlayerObject vzdy, kdyz v tom VW je.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jojo, takže takhle to může být?

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/příkaz", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
	    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2);
	    CreatePlayerObject(18857, 23.25502, 1718.36890, 37.80938,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 100);
		return 1;
	}
	return 0;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Jojo, takže takhle to může být?

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/příkaz", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
	    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2);
	    CreatePlayerObject(18857, 23.25502, 1718.36890, 37.80938,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 100);
		return 1;
	}
	return 0;
}

Ano jen ten objekt dej do proměnné a destryjni ho vždy předtím než ho znovu vytvoříš a nejlépe by  to fungovalo pokud by si to kontroloval a  vytvářel automaticky .) pomocí timeru a kontroli hráčova wordu a třebas i pozice

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Super, takže asi takhle? (kdyžtak jsem používal sa-mp wiki, z hlavy bych to asi nezjistil..)

#include <a_samp>

new objekt[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/Příkaz", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
	    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2);
	    objekt[playerid] = CreatePlayerObject(18857, 23.25502, 1718.36890, 37.80938,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 100);
	    return 1;
	}
	if (strcmp("/Příkaz1", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
            SetPlayerPos(playerid,152,154,5);
	    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
     	    DestroyPlayerObject(playerid, objekt [playerid]);
	    return 1;
	    }
	return 0;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...