Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Share Odesláno: 29. Září, 2013 Tak jsem si skusil udělat spawn podle bodu 0 - 9 , 10 - 19 , 20 - 39ale když mám 8 bodu tak 0-9 bod se nevyvolá vyvolaj se jen ostatní . . tak kdyby jste mi poradili předem dík CMD:test (playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] < 0 || PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 9) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 0 - 9"); } if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] < 10 || PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 19) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 10 - 19"); } if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] < 20 || PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 39) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 20 - 39"); } return 1; } CMD:test2 (playerid, params[]) { PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] += 8; return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 Máš všechny < a > obráceně, místo || dej && a do dalších podmínek místo 10 patří 9, místo 20 patří 19 atd, nebo si přidej <= a >=. + u těch horních hranic mít <= musíš. j dík už to jde a stema < > to jsem taky skoušel obratit ale pak se mi vyvolalo vše najednou Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 CMD:test (playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 0 && PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] <= 9) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 0 - 9"); } else if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 9 && PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] <= 19) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 10 - 19"); } else if(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] > 19 && PlayerInfo[playerid][pPizzarBody] <= 39) { SendClientMessage(playerid,-1,"Test 20 - 39"); } return 1; } říkal jsem když jsem tam mněl || tak se to vyvolalo vše najednou ted jak tam mam && tak to jde ale i tak dík Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 29. Září, 2013 Hlavní moderátor Share Odesláno: 29. Září, 2013 proč zde nevyužít switch? příjde mi to jako lepší řešení switch(PlayerInfo[playerid][pPizzarBody]) { case 0..9: SendClientMessage(playerid,-1,"Test 0 - 9"); case 10..19: SendClientMessage(playerid,-1,"Test 10 - 19"); case 20..39: SendClientMessage(playerid,-1,"Test 20 - 39"); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 Nebo switch, ten by měl bejt rychlejší.. Jo switch je rychlejší ale to mně je zas putna Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 To by ale nemělo.. Jsou to jen zbrane:D ne dialogy nebo Checkpointy Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 29. Září, 2013 Hlavní moderátor Share Odesláno: 29. Září, 2013 Jo switch je rychlejší ale to mně je zas putna mohu vědět, proč chceš raději složitě používat podmínky a intervaly, než aby sis práci ulehčil switchem? navíc, když je to výhodnější? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 mohu vědět, proč chceš raději složitě používat podmínky a intervaly, než aby sis práci ulehčil switchem? navíc, když je to výhodnější? Páč se chci naučit nejdřív tu težší stránku . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hlavní moderátor vEnd 279 Odesláno: 29. Září, 2013 Hlavní moderátor Share Odesláno: 29. Září, 2013 Páč se chci naučit nejdřív tu težší stránku . . . pokud se učíš, tak to jo, ale v praxi bych to nepoužíval, když bych nemusel Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chenny96 1 Odesláno: 29. Září, 2013 Author Share Odesláno: 29. Září, 2013 pokud se učíš, tak to jo, ale v praxi bych to nepoužíval, když bych nemusel až se naučím tu težší část tak pak budu dělat Effektivnejší kod . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 290 Odesláno: 30. Září, 2013 Share Odesláno: 30. Září, 2013 Jo switch je rychlejší ale to mně je zas putna Tak pokud porovnavas jednu promenou s konkretnimi hodnotami. switch je jak uspornejsi a tak i jednodussi. Upozorni te pri kompliaci modu na opakovane hodnoty. Tedy te nedovoli napsat rozsah hodnot spatne Narozdil od ifu ti odpada starost rozlisovat ktere znamenko je vetsi a ktere mensi a nezamenis && za || Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Chenny96 1
Tak jsem si skusil udělat spawn podle bodu 0 - 9 , 10 - 19 , 20 - 39
ale když mám 8 bodu tak 0-9 bod se nevyvolá vyvolaj se jen ostatní . . tak kdyby jste mi poradili předem dík
Link to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now