Jump to content
  • 0

pomoc Registračka VG6 prerobená


Fr0st

Dotaz

Ahojte xDD Potreboval by som pomôcť z registračkou do VG 6.. vlastne sú tam príkazy (/register,/login) a ja som to prerobil do dialógov ale blbne to... Keď sa zaregistrujem tak ma to hodí do ocean flats ku ammu a nie do doherty a keď sa prihlásim tak ma to nespawne hneď ako je definované ale zase si môžem vybrať skin a spawne ma to do doherty xDD Priložím code xD (Registračka je ewweho len prerobená.. 1.gif)

 

OnPlayerConnect mám :::::
new file[64];
format(file,sizeof(file),"PlayerData/%s.vg",PlayerName(playerid));
print("Existuje");
if(dini_Exists(file))
 {
		 print("login z heslom");
		 new string[1520];
		 strcat(string,"\t\t\t\t\t"COL_RED"Pred prihlásením si prečítaj tieto pravidlá !\n\n"COL_RED"1) "COL_WHITE"Hráč je povinný držať sa zásad slušného chovania a dobrých mravov, Tzn. Jakékoľvek neadekvátne vystúpovanie je zakázané.\n"COL_RED"2) "COL_WHITE"Hráč respektuje akékoľvek ustanovenia administrátorom!");
		 strcat(string,"\n"COL_RED"3) "COL_WHITE"Cheatera nahláste príkazom /Cheat, neadekvátne chovanie /report, ostatné riešte individuálne s administrátormi alebo na webe.\n"COL_RED"4) "COL_WHITE"Je prísne zakázané napodobňovať infor. hlásenie módu a prevádzať reklamu.\n"COL_RED"5) "COL_WHITE"Chyby v móde hláste administrátorom.");
		 strcat(string,"\n"COL_RED"6) "COL_WHITE"Nikdy sa napokúšajte pýtať od administrátorov zvýhodnenia, každý hráč musí hrať poctivo.\n"COL_RED"7) "COL_WHITE"Je zakazané blokovať a strielať na pretekoch.\n"COL_RED"8) "COL_WHITE"Je zakákané používať AFK/ESC pred smrtou a na akciach.");
		 strcat(string,"\n"COL_RED"9) "COL_WHITE"Za jakékoľvek zvýhodnenie (Cheaty,...) môžete byť tvrdo potrestaný.");
		 strcat(string,"\n"COL_RED"10) "COL_WHITE"Ak vás niekto okradne, môžete žiadať ukradnutú vec naspäť a potrestať lupiča.\n"COL_RED"11) "COL_WHITE"Je zakázaný Spawnkill a SpawnBlock.\n\n"COL_RED"! "COL_WHITE"Tieto pravidlá platia aj pre administrátorov "COL_RED"!");
		 strcat(string,"\n\n"COL_RED"Potrebné formality budeme riešiť na fóre www.fun-zone.crew.sk !\n\n"COL_RED"Neznamosť pravidiel sa neospravedlňuje !\n\n\t\t"COL_WHITE"Robte si občas screen svojho účtu (F8), aby sme sa vyhli akýmkoľvek problémom !\n\n\t\t\t\t\t\t"COL_WHITE"Prosím prihláste sa, napíšte heslo !");
	 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Prihlásenie",string,"Login","");
 }
 else
 {
	 print("register");
	 new string[1520];
	 strcat(string,"\t\t\t\t\t"COL_RED"Pred prihlásením si prečítaj tieto pravidlá !\n\n"COL_RED"1) "COL_WHITE"Hráč je povinný držať sa zásad slušného chovania a dobrých mravov, Tzn. Jakékoľvek neadekvátne vystúpovanie je zakázané.\n"COL_RED"2) "COL_WHITE"Hráč respektuje akékoľvek ustanovenia administrátorom!");
	 strcat(string,"\n"COL_RED"3) "COL_WHITE"Cheatera nahláste príkazom /Cheat, neadekvátne chovanie /report, ostatné riešte individuálne s administrátormi alebo na webe.\n"COL_RED"4) "COL_WHITE"Je prísne zakázané napodobňovať infor. hlásenie módu a prevádzať reklamu.\n"COL_RED"5) "COL_WHITE"Chyby v móde hláste administrátorom.");
	 strcat(string,"\n"COL_RED"6) "COL_WHITE"Nikdy sa napokúšajte pýtať od administrátorov zvýhodnenia, každý hráč musí hrať poctivo.\n"COL_RED"7) "COL_WHITE"Je zakazané blokovať a strielať na pretekoch.\n"COL_RED"8) "COL_WHITE"Je zakákané používať AFK/ESC pred smrtou a na akciach.");
	 strcat(string,"\n"COL_RED"9) "COL_WHITE"Za jakékoľvek zvýhodnenie (Cheaty,...) môžete byť tvrdo potrestaný.");
	 strcat(string,"\n"COL_RED"10) "COL_WHITE"Ak vás niekto okradne, môžete žiadať ukradnutú vec naspäť a potrestať lupiča.\n"COL_RED"11) "COL_WHITE"Je zakázaný Spawnkill a SpawnBlock.\n"COL_RED"12) "COL_WHITE"Je zakázaný warpkill - Akékoľvek strielanie na warpe !\n\n"COL_RED"! "COL_WHITE"Tieto pravidlá platia aj pre administrátorov "COL_RED"!");
	 strcat(string,"\n\n"COL_RED"Potrebné formality budeme riešiť na fóre www.fun-zone.crew.sk !\n\n"COL_RED"Neznamosť pravidiel sa neospravedlňuje !\n\n\t\t"COL_WHITE"Robte si občas screen svojho účtu (F8), aby sme sa vyhli akýmkoľvek problémom !\n\n\t\t\t\t\t\t"COL_WHITE"Prosím zaregistrujte sa, napíšte heslo !");
	 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,"Registrácia",string,"Registrovať","");
	 print("Konec");
 }
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
 case DIALOG_REGISTER:
	 {
		 if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,"Registrácia",""COL_WHITE"Napíš svoje heslo pre registráciu !","Registrovať","");
		 if(response)
		 {
			 new tmp[256];
			 new tmppass[64];
			 strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(inputtext), 255);
			 Encrypt(tmppass);
			 OnPlayerRegister(playerid,tmppass);
		 }
		 else if(!response) Kick(playerid);
	 }
	 case DIALOG_LOGIN:
	 {
		 if(response)
		 {
			 new tmppass[256];
			 new tmp[256];
			 strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(inputtext), 255);
			 Encrypt(tmppass);
			 OnPlayerLogin(playerid,tmppass);
		 }
			 else if(!response) Kick(playerid);
		 }
 }
return 1;
}

public OnPlayerRegister(playerid, password[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
	 new string3[64];
	 new playername3[MAX_PLAYER_NAME];
	 GetPlayerName(playerid, playername3, sizeof(playername3));
	 format(string3, sizeof(string3), "PlayerData/%s.vg",udb_encode(PlayerName(playerid)));
	 new File: hFile = fopen(string3, io_write);
	 if (hFile)
	 {
		 strmid(hrac[playerid][pass], password, 0, strlen(password), 255);
		 new var[32];
		 format(var, 32, "key=%s\n", hrac[playerid][pass]);fwrite(hFile, var);
		 fclose(hFile);
	 }
}
return 1;
}
public OnPlayerLogin(playerid,password[])
{
new string2[128];
new playername2[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, playername2, sizeof(playername2));
format(string2, sizeof(string2), "PlayerData/%s.vg", udb_encode(PlayerName(playerid)));
new File: UserFile = fopen(string2, io_read);
if ( UserFile )
{
 new PassData[128];
 new keytmp[128], valtmp[128];
 fread( UserFile , PassData , sizeof( PassData ) );
 keytmp = ini_GetKey( PassData );
 if( strcmp( keytmp , "key" , true ) == 0 )
 {
	 valtmp = ini_GetValue( PassData );
	 strmid(hrac[playerid][pass], valtmp, 0, strlen(valtmp)-1, 255);
 }
 if(strcmp(hrac[playerid][pass],password, true ) == 0 )
 {
		 new key[ 256 ] , val[ 256 ];
		 new Data[ 256 ];
		 new wanted,tmpmoney,bank,loan;
		 new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A,interier,world;
		 while ( fread( UserFile , Data , sizeof( Data ) ) )
		 {
			 key = ini_GetKey( Data );
			 if( strcmp( key , "key" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][pass] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "job" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][job] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "money" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); tmpmoney = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "bank" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); bank = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "loan" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); loan = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "ganja" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); ganja[playerid] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skill_police" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skill_police] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skill_gangster" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skill_gangster] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skill_pizza" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skill_pizza] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skill_zlodej" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skill_zlodej] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skill_sbs" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skill_sbs] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "skin" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][skin] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "jailtime" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); hrac[playerid][jailtime] = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "wanted" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); wanted = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "X" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); X = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "Y" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); Y = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "Z" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); Z = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "A" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); A = strval( val ); }
			 if( strcmp( key , "interier" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); interier = strval( val ); }
		 }//end while
		 fclose(UserFile);//close the file after everything has been read in the while
		 SetPlayerBank(playerid,bank);
		 SetPlayerLoan(playerid,loan);
		 ShowTableMessage(playerid,4,GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_LOGGED_WELCOME"),true);
		 SpawnPlayer(playerid);
		 SetPlayerSkinEx(playerid,hrac[playerid][skin]);
		 if(X !=0 && Y!=0 && hrac[playerid][jailtime]==0)
		 {
			 SetTimerEx("SetPlayerLoginPos",200, 0, "dffffdd",playerid,X,Y,Z,A,interier,world);
		 }
		 GivePlayerMoney(playerid,tmpmoney);
		 SetPlayerWantedLevel(playerid,wanted);
		 hrac[playerid][logged]=true;

		 playerhouse[playerid]=GetPlayerHouse(playerid);
	 }
}
return 1;
}

 

toto je všetko.. Ak chcete ešte niečo napíšte, dám vám to.. 1.gif Díky

 

//Original commands

 

 if (strcmp(cmd, "/login", true) ==0 )
{
	new tmp[256];
	if(IsPlayerConnected(playerid))
	{
		new tmppass[256];
		if(hrac[playerid][logged] == true)
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_ALRDYLOGGED"));
			return 1;
		}
		tmp = strtok(cmdtext, idx);
		if(!strlen(tmp))
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_LOGINUSAGE"));
			return 1;
		}
		new filename[64];
		format(filename, sizeof(filename), "PlayerData/%s.vg",udb_encode(PlayerName(playerid)));
		if (!dini_Exists(filename))return GameTextForPlayer(playerid,"Ucet na vase meno neexistuje. Prosim registrujte sa /register.",4000,3);

		strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(cmdtext), 255);
		Encrypt(tmppass);
		OnPlayerLogin(playerid,tmppass);
	}
	return 1;
}

//==========================================================================

if (strcmp(cmd, "/register", true) ==0 )
{
	new tmp[256];
	if(IsPlayerConnected(playerid))
	{
		if(hrac[playerid][logged] == true)
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_ALRDYLOGGED"));
			return 1;
		}
		GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
		format(string, sizeof(string), "%s.vg", udb_encode(PlayerName(playerid)));
		new File: hFile = fopen(string, io_read);
		if (hFile)
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_NAMEUSED"));
			fclose(hFile);
			return 1;
		}
		new tmppass[64];
		tmp = strtok(cmdtext, idx);
		if(!strlen(tmp))
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, GetPlayerLangKey(playerid,"LANG_REGUSAGE"));
			return 1;
		}
		strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(cmdtext), 255);
		Encrypt(tmppass);
		OnPlayerRegister(playerid,tmppass);
	}
	return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

OMG, proč všichni používáte dini ? DOF2 tisíckrát lepší a jednodušší

 

tj úpe jedno.. Hlavne potrebujem vedieť prečo to blbne .. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...