Jump to content
  • 0

pomoc Proměnná


Dannyk1997

Dotaz

Potřebuju poradit. Mám takoví Dialog, kde mám napsané všechny příkazy pro adminy. Je to strašně dlouhý takže jsem to už nemohl napsat jen do dialogu ale musel jsem si udělat proměnou a do ní zapisovat pomoci "strcat". Tu proměnou pak napíšu do toho dialogu. To mi jde, ale aby mi to šlo tak musím počítat písmenka který se do tý proměnný zapisujou a pak do hodnoty tý proměnný napsat počet těch písmenek. Už mně nebaví to pořád počítat tak se chci zeptat jestli existuje něco co by mi to ulehčilo abych to nemusel počítat. Takhle to vypadá...............

new adminprikazystr[Počet tech písmenek];

if(strcmp(cmdtext, "/adminprikazy", true) == 0)
{
strcat(adminprikazystr, "blblablablablablababl"); //Ten text co je v tom je ten počet písmnek co musim jak kreten počitat
strcat(adminprikazystr, "blablalbalbalbal"); // tyhle písmenka musim taky samozřejmně počítat
ShowPlayerDialog(playerid,7,DIALOG_STYLE_MSGBOX,adminprikazystr,"OK","");
return 1;
}

Dík za každou odpověd. Kdyby vám něco nebylo jasný tak se klidně zeptejte.

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Potřebuju poradit. Mám takoví Dialog, kde mám napsané všechny příkazy pro adminy. Je to strašně dlouhý takže jsem to už nemohl napsat jen do dialogu ale musel jsem si udělat proměnou a do ní zapisovat pomoci "strcat". Tu proměnou pak napíšu do toho dialogu. To mi jde, ale aby mi to šlo tak musím počítat písmenka který se do tý proměnný zapisujou a pak do hodnoty tý proměnný napsat počet těch písmenek. Už mně nebaví to pořád počítat tak se chci zeptat jestli existuje něco co by mi to ulehčilo abych to nemusel počítat. Takhle to vypadá...............

new adminprikazystr[Počet tech písmenek];

if(strcmp(cmdtext, "/adminprikazy", true) == 0)
{
strcat(adminprikazystr, "blblablablablablababl"); //Ten text co je v tom je ten počet písmnek co musim jak kreten počitat
strcat(adminprikazystr, "blablalbalbalbal"); // tyhle písmenka musim taky samozřejmně počítat
ShowPlayerDialog(playerid,7,DIALOG_STYLE_MSGBOX,adminprikazystr,"OK","");
return 1;
}

Dík za každou odpověd. Kdyby vám něco nebylo jasný tak se klidně zeptejte.

používaš originálny pawn editor? stačí sa pozrieť dole na stavový riadok vpravo, tam ti píše aktuálny riadok a aktuálny znak v riadku... a z toho koľko znakov je pred a tohoto čísla sa dá odvodiť aký dlhý ten text je...

a keď tento editor nepoužívaš, malo by sa to nachádzať aj v ostatných a ak nie, tak použi obyčajný Poznámkový blok (Notepad)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ptal jsem se na to jak ty písmenka jednoduše spočítat a NEBO jak je nemuset počítat :d Takže děkuju oboum "QWER" "milous22" :d

 

QWER ???? Tak tohle nejde strcat(adminprikazystr, "blablalbalbalbal",sizeof(adminprikazystr));

Link to comment
Share on other sites

  • 0

normane do ty promeny dej vetsi cislo. a pak pouzij strlen (to ti spcoita kolik jetam znaku) kdyz to strlen bude stejny jako to kolik mas v promene, tak si mnel bud stesti ze jsi to strefil, a nebo je to malo a cast textu chybi. Pokud je strlen mensi tak to cislo napises do te promene a mas to uplne presne :d

 

new adminprikazystr[Dej sem vic nez kolik je tam tech pismenek nejak to odhadni];

 

if(strcmp(cmdtext, "/adminprikazy", true) == 0)
{
strcat(adminprikazystr, "blblablablablablababl"); //Ten text co je v tom je ten počet písmnek co musim jak kreten počitat
strcat(adminprikazystr, "blablalbalbalbal"); // tyhle písmenka musim taky samozřejmně počítat
new s[128];
format(s,128,"%d",strlen(adminprikazystr));
SendClientMessage(playerid,-1,s);//tady ti to napise kolik jich tam je tak se vratis k tomu new a napises to tam
ShowPlayerDialog(playerid,7,DIALOG_STYLE_MSGBOX,adminprikazystr,"OK","");
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...