Jump to content

LabelPickup


Piccaso

Recommended Posts

LabelPickup

 

 

Zdravím, připravil jsem pro vás jednoduchý script, takzvaný LabelPickup. Je to jednoduchý script, který vám ušetří poměrně dost řádků v módů a práci s 3dtexty a pickupy. LabelPickup spočívá v tom, že do

 

OnGameModeInit umístíte:

 

LabelPickup(id pickupu, x, y, z, "Label text");

 

-id modelu pickupu

-pozice, kde pickup bude stát

-label text, který se bude zobrazovat nad pickupem

 

 

 

Nemusíte tvořit zbytečně label texty nad pickupy a pickupy zvlášť, ale postačí tento řádek, kterým vytvoříte oboje najednou a snadněji.

 

Celý stock vypadá takto:

 

stock LabelPickup(model,Float:x,Float:y,Float:z,text[])
{
CreatePickup(model,1,x,y,z,0);
Create3DTextLabel(text, ORANZOVA, x,y,z+0.8, 25, 0, 0);
}

Link to comment
Share on other sites

ještě tomu něco chybí... třeba jak uděláš když budeš tenhle pickup použít v on pickuppickup

 

Já osobně používám v OnPlayerPickup funkci IsPlayerInSphere, takže mě to takto vyhovuje, ale může se před label pickup dát samozřejmě toto:

 

pickup_1 = LabelPickup(...);

Link to comment
Share on other sites

  • Administrátor

Já osobně používám v OnPlayerPickup funkci IsPlayerInSphere, takže mě to takto vyhovuje, ale může se před label pickup dát samozřejmě toto:

 

pickup_1 = LabelPickup(...);

 

To by jsi musel ale upravit ten stock takto :

 

stock LabelPickup(model,Float:x,Float:y,Float:z,text[])

{

new id = CreatePickup(model,1,x,y,z,0);

Create3DTextLabel(text, ORANZOVA, x,y,z+0.8, 25, 0, 0);

return id;

}

 

Aby to mělo nějaký smysl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...