Piccaso 30 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 LabelPickup Zdravím, připravil jsem pro vás jednoduchý script, takzvaný LabelPickup. Je to jednoduchý script, který vám ušetří poměrně dost řádků v módů a práci s 3dtexty a pickupy. LabelPickup spočívá v tom, že do OnGameModeInit umístíte: LabelPickup(id pickupu, x, y, z, "Label text"); -id modelu pickupu -pozice, kde pickup bude stát -label text, který se bude zobrazovat nad pickupem Nemusíte tvořit zbytečně label texty nad pickupy a pickupy zvlášť, ale postačí tento řádek, kterým vytvoříte oboje najednou a snadněji. Celý stock vypadá takto: stock LabelPickup(model,Float:x,Float:y,Float:z,text[]) { CreatePickup(model,1,x,y,z,0); Create3DTextLabel(text, ORANZOVA, x,y,z+0.8, 25, 0, 0); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal Kuřátko (_Michael_) 49 Odesláno: 8. Březen, 2013 Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Přidej barvu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 8. Březen, 2013 Administrátor Share Odesláno: 8. Březen, 2013 ještě tomu něco chybí... třeba jak uděláš když budeš tenhle pickup použít v on pickuppickup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccaso 30 Odesláno: 8. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 8. Březen, 2013 ještě tomu něco chybí... třeba jak uděláš když budeš tenhle pickup použít v on pickuppickup Já osobně používám v OnPlayerPickup funkci IsPlayerInSphere, takže mě to takto vyhovuje, ale může se před label pickup dát samozřejmě toto: pickup_1 = LabelPickup(...); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 8. Březen, 2013 Administrátor Share Odesláno: 8. Březen, 2013 Já osobně používám v OnPlayerPickup funkci IsPlayerInSphere, takže mě to takto vyhovuje, ale může se před label pickup dát samozřejmě toto: pickup_1 = LabelPickup(...); To by jsi musel ale upravit ten stock takto : stock LabelPickup(model,Float:x,Float:y,Float:z,text[]) { new id = CreatePickup(model,1,x,y,z,0); Create3DTextLabel(text, ORANZOVA, x,y,z+0.8, 25, 0, 0); return id; } Aby to mělo nějaký smysl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now