Jump to content

návod Návod ako sa premiestňovať po mape


Recommended Posts

Ahojte.Po dlhšom čase vám chcem ukázať a vysvetliť ako sa bez s0beitu dá teleportovať po mape.

Pracuje to na takom princípe ako s0beit.Proste otvoríte si mapku,kliknete pravým a ste tam.

Ďalej potom vám ukážem názov zóny,ako povoliť alebo zakázať aby sme nedostávali defekty

Takže prejdime k veci:

 

Ak chceme aby sa teleportovali iba Administrátori (Rcon) tak najprv do OnGameModeInit musíme dať toto:

 

AllowAdminTeleport(1);

 

Čo to je? Je to funkcia ktorá povolí administrátorom teleportovať sa. A čo znamená tá jednotka? Tá jednotka znamená to že to proste povolí (niečo ako true a false.)

 

Teraz ďalej.Lenže len toto by vám nadefinované nestačilo.

Musíte si do OnGameModeInit ešte pridať:

 

new Float:fX, Float:fY, Float:fZ;
OnPlayerClickMap(1,Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

 

A niekam mimo publicu:

public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ);
return 1;
}

 

Tak a teraz vysvetlenie:

 

OnPlayerClickMap(1,Float:fX, Float:fY, Float:fz)

 

Tá 1 znamená zasa ako keby true a false.Proste že vám to povolí

fX, fY, fZ vám snáď vysvetľovat nemusím.Myslím si že každy vie čo to znamená.

 

Tak a teraz náš nový public.Tento public bol pridaný až do verzie 0.3 presne na tieto účely.

A čo znamená to SetPlayerPosFindZ(playerid, fX, fY, fZ); ?

Týmto sa hráčovi nastaví pozícia (ak sa teleportuje) a potom sa upravuje pozícia tak aby ho to dalo na najbližšiu pevnú zem (samozrejme neplatí pre vodu.Je to myslené tak že keď sa niekde teleportujete a teleportuje vás to pod zem tak do pár sekúnd budete na rovných nohách tam kde ste chceli byť).

 

A ako to povoliť aj obyčajným hráčom? Do OnGameModeInit iba pridáme

AllowPlayerTeleport(playerid, 1);

 

Dúfam že toto už popisovať nemusím.Je to pomaly rovnaké ako AllowAdminTeleport len s tým rozdieľom že touto funkciou to povolíte aj hráčom.

Takže ak chcete vypnúť tieto funkciu tak miesto 1 prepíšte na 0.

----------------------------------------------------------------------------------

Ďalej pamätáte si ako sme kedysi ako otroci si definovali každú zónu po jednom? Od verzii 0.3 už nemusíme.Vývojari totižto pridali funkciu EnableZoneNames.

Na akom princípe vlastne táto funkcia pracuje? Pracuje na takom princípe ževám umožní zapnúť zóny alebo lepšie povedané oblasti.Napríklad ako Vinewood alebo Doherty alebo pod.Keď vstupíte do nejakej oblasti tak v pravom rohu dole sa vám objaví jej názov.

Ako každú podobnú funkciu tak aj túto musíme nastaviť v OnGameModeInit.

Takže do OnGameModeInit si dáme toto:

 

EnableZoneNames(1);

 

Tak a teraz to ideme rozobrať..

EnableZoneNames je samotná funkcia.

Ale čo je tá jednička? Táto jednička je v našom preklade vlastne true alebo enable.Proste znamená to že nám túto funkciu povoľuje.Ak by sme ju chceli zakázať tak túto jedničku prepíšem na 0.

 

Aj vás serie keď si užívate cestu autom a z ničoho nič začnú po vás strieľať a vy dostanete defekt.Máte toho už dosť? Tak prečo to nezakázať?

Do OnGameModeInit si nadefinujte:

 

EnableTirePopping(0);

 

Teraz si to rozoberieme: EnableTirePopping je samotná funkcia.

A tá 0? Tá nám túto funkciu zakazuje je to niečo ako false alebo disabled.No keď chceme túto funkciu povoliť tak 0 prepíšeme na 1.

 

 

 

To je odo mňa zatiaľ všetko.

Reputácia by pomohla :).

Ďakujem,s pozdravom DonMafia

 

P.S => Pardón za zlý názov topicu.Ak chcete môžete zmeniť.

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...