Jump to content
  • 0

pomoc Bug OnPlayerKeyStateChange SA-MP 0.3x


Ewwe

Dotaz

  • Administrátor

Zdar mám takový problém nevím jestli je jen u mě nebo je to nějaký bug xka..

v callbacku

 

OnPlayerKeyStateChange

 

if(newkeys == KEY_WALK)

{

Nemovitosti();

Povolani();

}

 

Nelze uplatnovat klávesu k povoláním dříve než použiju klávesu u nemovitostí.

Dělá mi to i když pozice prohodím však opačně.

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Administrátor

To s pozicí tam právě mám abych upřesnil jedno kontroluji pozice zdali jsem v souradnicích pickupu nemovitosti a v druhém jestli jsem v pickupu povolání ..

Pro EX :

http://pastebin.com/MvH8QbPJ

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Administrátor

To mi dost dobře není jasné jak by to mohlo být. Ty funkce IsInProp a GetCurrentJobID vracejí id od 1 výše a nebo -1 pokud není v dosahu...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

boze moj, ked nieje v ziadnej nemovitosti tak ako si pisal vrati to IsInProp() hodnotu -1, cize to n = -1, a ked do pola dosadis -1 ( if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, Pr[n][P__X],Pr[n][P__Y],Pr[n][P__Z])) ) tak script prestane fungovat, a ziadna cinnost za tym sa uz nevykona, preto ti to uz dalej nejde, daj tam podmienku ze to bude kontrolovat toto, iba ak n != -1

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...