Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Únor, 2013 Administrátor Share Odesláno: 22. Únor, 2013 Zdar mám takový problém nevím jestli je jen u mě nebo je to nějaký bug xka.. v callbacku OnPlayerKeyStateChange if(newkeys == KEY_WALK) { Nemovitosti(); Povolani(); } Nelze uplatnovat klávesu k povoláním dříve než použiju klávesu u nemovitostí. Dělá mi to i když pozice prohodím však opačně. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 22. Únor, 2013 Share Odesláno: 22. Únor, 2013 to nebude callbackom, to bude tvojimi stockmi/publicmy ci to to mas Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Únor, 2013 Share Odesláno: 22. Únor, 2013 udělat jedne veliký stock a dělat kontroly pozic jakože mě napadlo nejlepší řešení nebo jen v té podmínce na newskeys udělat podmínky na pozici/pozice Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Únor, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 22. Únor, 2013 To s pozicí tam právě mám abych upřesnil jedno kontroluji pozice zdali jsem v souradnicích pickupu nemovitosti a v druhém jestli jsem v pickupu povolání .. Pro EX : http://pastebin.com/MvH8QbPJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Únor, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 22. Únor, 2013 To mi dost dobře není jasné jak by to mohlo být. Ty funkce IsInProp a GetCurrentJobID vracejí id od 1 výše a nebo -1 pokud není v dosahu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Únor, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 22. Únor, 2013 ale tá funkcia či nemá return... Nemovitosti(); Povolani(); nemá Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LYRIcS 88 Odesláno: 23. Únor, 2013 Share Odesláno: 23. Únor, 2013 boze moj, ked nieje v ziadnej nemovitosti tak ako si pisal vrati to IsInProp() hodnotu -1, cize to n = -1, a ked do pola dosadis -1 ( if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, Pr[n][P__X],Pr[n][P__Y],Pr[n][P__Z])) ) tak script prestane fungovat, a ziadna cinnost za tym sa uz nevykona, preto ti to uz dalej nejde, daj tam podmienku ze to bude kontrolovat toto, iba ak n != -1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 23. Únor, 2013 Author Administrátor Share Odesláno: 23. Únor, 2013 Vidíš co jsem to za kus idiota. Díky. LOCK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Ewwe 434
Zdar mám takový problém nevím jestli je jen u mě nebo je to nějaký bug xka..
v callbacku
OnPlayerKeyStateChange
if(newkeys == KEY_WALK)
{
Nemovitosti();
Povolani();
}
Nelze uplatnovat klávesu k povoláním dříve než použiju klávesu u nemovitostí.
Dělá mi to i když pozice prohodím však opačně.
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now