Jump to content
  • 0

pomoc Čas


AK47

Dotaz

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

sice nevím co ti je ale chováš se jak ko*ot ...

 

 

 

Aha já myslel že chce ten čas jak běží v Singlu do SAMP :)

Přesně to potřebuju. Ty OffTopicky si nechte pro sebe

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aha tady máš Kod

 

#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
new hodina = 0, minuta = 0, timer;
new Text:Timer1;
forward hodiny();
public OnGameModeInit()
{
   SetTimer("OnPlayerUpdateOnSecond",10000,true);

   timer = SetTimer("hodiny",1000,1);
Timer1 = TextDrawCreate(551.2, 24.0,"12:00");
TextDrawLetterSize(Timer1,0.50, 2.0);
TextDrawBackgroundColor(Timer1,0x000000FF);
TextDrawFont(Timer1,3);
TextDrawSetShadow(Timer1,0);
TextDrawSetOutline(Timer1,2);
TextDrawColor(Timer1,0xFF2525FF);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{

   KillTimer(timer);
TextDrawDestroy(Timer1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{

   TextDrawShowForPlayer(playerid, Timer1);//hodiny
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Timer1);//hodiny
return 1;
}
public hodiny()
{
if(minuta < 59)
{
 minuta++;
}
else
{
 if(hodina < 23)
 {
	 hodina++;
  minuta = 0;
 }
 else
 {
  hodina = 0;
 }
}
SetWorldTime(hodina);
new str[8];
if(minuta <= 9 && hodina <= 9) format(str, sizeof(str), "0%d:0%d", hodina, minuta);
else if(minuta <= 9 && hodina > 9) format(str, sizeof(str), "%d:0%d", hodina, minuta);
else if(minuta > 9 && hodina <= 9) format(str, sizeof(str), "0%d:%d", hodina, minuta);
else format(str, sizeof(str), "%d:%d", hodina, minuta);
TextDrawSetString(Timer1, str);
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aha tady máš Kod

 

#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
new hodina = 0, minuta = 0, timer;
new Text:Timer1;
forward hodiny();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer("OnPlayerUpdateOnSecond",10000,true);

timer = SetTimer("hodiny",1000,1);
Timer1 = TextDrawCreate(551.2, 24.0,"12:00");
TextDrawLetterSize(Timer1,0.50, 2.0);
TextDrawBackgroundColor(Timer1,0x000000FF);
TextDrawFont(Timer1,3);
TextDrawSetShadow(Timer1,0);
TextDrawSetOutline(Timer1,2);
TextDrawColor(Timer1,0xFF2525FF);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{

KillTimer(timer);
TextDrawDestroy(Timer1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{

TextDrawShowForPlayer(playerid, Timer1);//hodiny
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Timer1);//hodiny
return 1;
}
public hodiny()
{
if(minuta < 59)
{
 minuta++;
}
else
{
 if(hodina < 23)
 {
	 hodina++;
 minuta = 0;
}
else
{
hodina = 0;
}
}
SetWorldTime(hodina);
new str[8];
if(minuta <= 9 && hodina <= 9) format(str, sizeof(str), "0%d:0%d", hodina, minuta);
else if(minuta <= 9 && hodina > 9) format(str, sizeof(str), "%d:0%d", hodina, minuta);
else if(minuta > 9 && hodina <= 9) format(str, sizeof(str), "0%d:%d", hodina, minuta);
else format(str, sizeof(str), "%d:%d", hodina, minuta);
TextDrawSetString(Timer1, str);
return 1;
}

Ou, necháu, proč kvůli času tolik věcí :d Ale díky

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dobrý, funguje, ale nedá se nějak předělat, aby to bylo větší a bílá barva? Jako v GTA? Díky

 

niCe narozdíl od tebe něco dokázal :)

Pěkný OT :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

niCe narozdíl od tebe něco dokázal :)

 

Ja vím ale koukni co napsal ? Já napíšu něco a má další kecy tak to není normalní Sorry ale je to pravda chová se jak k**ot

 

PROSÍM LOCK

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja vím ale koukni co napsal ? Já napíšu něco a má další kecy tak to není normalní Sorry ale je to pravda chová se jak k**ot

 

PROSÍM LOCK

Proč mi rozhoduješ LOCK v mém tématu? Navíc jsi mi stále neodpověděl na otázku

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...