Jump to content

Recommended Posts

Enter Pickup 1.0 by Mubby

Ahoj, vytvoŕil jsem takovou funkci, že se vytvoří Pickup žluté šipky, na pozici, kam ji date, a když naní vlezete,tak Vás to portne na pozici kterou si tam nastavíte.

 

Vytvářel jsem to Já a Sám!

 

#include <a_samp>
#define MAX_PICK    30
new EnterPickupe[MAX_PICK];
/*new Float:KdeXP[MAX_PICK],
   Float:KdeYP[MAX_PICK],
   Float:KdeZP[MAX_PICK],
   KdeINTP[MAX_PICK];*/
new Float:KamXP[MAX_PICK],
   Float:KamYP[MAX_PICK],
   Float:KamZP[MAX_PICK],
   KamINTP[MAX_PICK];

//CreatePickup(19197 , 1,2491.3501,-1686.0757,13.5112, 0);
stock EnterPickup(ID,Float:KdeX,Float:KdeY,Float:KdeZ,Float:KamX,Float:KamY,Float:KamZ,KamInt)
{
   EnterPickupe[iD] = CreatePickup(19197 , 1 ,Float:KdeX,Float:KdeY,Float:KdeZ, -1);

/*  KdeXP[iD]=KdeX;
   KdeYP[iD]=KdeY;
   KdeZP[iD]=KdeZ;
   KdeINTP[iD]=KdeInt;*/

   KamXP[iD]=KamX;
   KamYP[iD]=KamY;
   KamZP[iD]=KamZ;
   KamINTP[iD]=KamInt;
   return 1;
}

public OnFilterScriptInit()
{
print("\n--------------------------------------");
print("		 EnterPickup By Mubby");
print("				 Loaded..");
print("--------------------------------------\n");
   //Entery
/*    EnterPickup(ID,Float:KdeX,Float:KdeY,Float:KdeZ,Float:KamX,Float:KamY,Float:KamZ,KamInt)*/
/*    EnterPickup(id pickupu(vzdy dat vetsi cislo nez to predchozi,aby se to nemysilo,Pozice X kde se bude nachazet pickup,Pozice y kde se bude nachazet pickup,Pozice z kde se bude nachazet pickup,Pozice X kam ho to portne,Pozice Y kam ho to portne,Pozice Z kam ho to portne,Do jakeho interioru ho to portne);*/
   DisableInteriorEnterExits();
   EnterPickup(0,1833.2972,-1841.3235,13.5781,-30.9822,-89.9549,1003.5469,18);// 24/7-Enter
   EnterPickup(1,-30.9669,-91.4698,1003.5469,1831.5400,-1843.3800,13.5781,0);// 24/7-Exit
return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
print("\n--------------------------------------");
print("		 EnterPickup By Mubby");
print("				 Unloaded..");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   for(new pic; pic<MAX_PICK; pic++)
   {
    if(pickupid == /*EnterPickupe[*/pic/*]*/)
    {
    printf("(PICKUP)ID: Pickupid %d == EnterPick %d (%d)",pickupid,EnterPickupe[pic],pic);
    printf("(PICKUP)Info: %d , %d , %d , int %d",KamXP[pic],KamYP[pic],KamZP[pic],KamINTP[pic]);
    SetPlayerPos(playerid,KamXP[pic],KamYP[pic],KamZP[pic]);
    SetPlayerInterior(playerid, KamINTP[pic]);
    /*
    KamXP[iD]=KamX;
       KamYP[iD]=KamY;
       KamZP[iD]=KamZ;
       KamINTP[iD]=KamInt;
    */
    }
   }
   return 1;
}

Nezapomente, že musite vytvořit Vstup a vychod čiže na 1 "Enter" potřebujete použít tuto funkci 2x

 

Script jsem testoval,ale pokud najdete chybu napiśte SZ.

 

Rate (0-10) & Comment

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Je to moje, dělal jsem to do meho modu Super Zivot v2.0 , a nechci tam mit vstupy do nekterych budov.

Ve verzi EnterPickup v2.0 se tam ty ID budou nastavovat sami, mne to totiz nenapadlo tam dat promennou ktere by se zvetsovala promenna (++)

 

//EDIT:

Killer_xD aneb Borat , **,jak Vás to napadlo že to není moje? A byly jsme spolu pást husy že mi tykáte?

 

Nemám rád lidi, který nic nedokázaly a jenom kopírují a vidávají to za své.

Edited by Mubby
Link to comment
Share on other sites

tohle není tvoje

 

Hele ty piňdo, já takovýdle kokoty jako ty žeru :d. Nemel sračky a pošli důkaz, že je to COPY. A do té doby se tady vůbec nevyadřuj, protože, no jak bych ti to řekl, nikoho to nezajímá :)

 

Je to jednoduchý skript, ale to neznamená že nepoužotelný někdo prostě nemá prespektivní uvažování a tohle mu třeba pomůže ;)

  • Líbí se mi to! (+1) 3
Link to comment
Share on other sites

Hele ty piňdo, já takovýdle kokoty jako ty žeru :d. Nemel sračky a pošli důkaz, že je to COPY. A do té doby se tady vůbec nevyadřuj, protože, no jak bych ti to řekl, nikoho to nezajímá :)

 

Je to jednoduchý skript, ale to neznamená že nepoužotelný někdo prostě nemá prespektivní uvažování a tohle mu třeba pomůže ;)

Ano, jednoduchy script, ale je těžký vymyslet, co vytvořit,

a do modu na kterem pracuji jsem potřeboval smazat všechny vstupy do interieru, tak jsem si vytvořil takovouto funkci,

a jelikoź tady mám účet, chci taky něco přispět, protoźe některy lide si omně mysli že jsem kopirak, co vydává cizí za své

Link to comment
Share on other sites

Jednoduchej script :d taky sem měl takovej podobnej, ale trošku víc vytuněnej, lepší je přidat i pozici Facing Angle, pak to po teleportování vypadá líp ;)

Link to comment
Share on other sites

Jednoduchej script :d taky sem měl takovej podobnej, ale trošku víc vytuněnej, lepší je přidat i pozici Facing Angle, pak to po teleportování vypadá líp ;)

Ano ale v dalśí verzi :d

Mubby, ty hajzleeeeee, jak viděl moje interiory, hned to musel skopírovat. :d

Já je nezkopíroval, pouze jsem to viděl,a inspiroval jsi mně,a za to ty děkuji :d

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...