Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 21. Říjen, 2012 Globální moderátor Share Odesláno: 21. Říjen, 2012 Teorie AFK Obížnost: Ahoj, toto je taková teorie/povídání základního systému pro afk. Tato zkratak znamená Away from key board. Tj. Odešel jsem od klávesnice. (Neodpovídá překladu) Obsah Úvod Teorie Úvod Ahoj, toto je taková teorie/povídání základního systému pro afk. Tato zkratak znamená Away from key board. Tj. Odešel jsem od klávesnice. (Neodpovídá překladu) Upozorňuji předem: Toto není žádní AFK System ale pouze teorie jak ho správně vytvořit! Teorie AFK je založen na 2 věcech. Funkci TogglePlayerControllable - zmrazí hráče. (Nemůže se hýbat) A jedné boolové proměnné. Do této proměnné se zapisuje jestli je hráč AFK. vytvoříme si globální boolean: #define MAX_PLAYERS_EX 200 // číslo představuje max počet hráčů na serveru (pro optimalizaci nepoužívání MAX_PLAYERS) new bool:AFK[MAX_PLAYERS_EX]; Tento bool je velmi důležitý, protože pokud by nebyl nebe jeho hodnota by byla špatná byl by to problém a hráč by se musel i odpojit a zase připojit. Vytvořte si nějaká příkaz a do obsahu příkazu toto: if(AFK[playerid] == true) { TogglePlayerControllable(playerid,1); // 1 - Odmrazí ho 0 - Zmrazí ho AFK[playerid] = false; // Nastavíme, že není AFK } else { TogglePlayerControllable(playerid,0); AFK[playerid] = true; //Nastavíme že je AFK } To je celé. Další věci se dopisují k těmto příkazům a používají jednu proměnnou bool:AFK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now