Jump to content

Teorie AFK [*]


Hip

Recommended Posts

  • Globální moderátor

Teorie AFK

 

Obížnost: obtiznost_1.jpg

 

Ahoj, toto je taková teorie/povídání základního systému pro afk. Tato zkratak znamená Away from key board. Tj. Odešel jsem od klávesnice. (Neodpovídá překladu)

 

Obsah

  • Úvod
  • Teorie

 

Úvod

 

Ahoj, toto je taková teorie/povídání základního systému pro afk. Tato zkratak znamená Away from key board. Tj. Odešel jsem od klávesnice. (Neodpovídá překladu) Upozorňuji předem: Toto není žádní AFK System ale pouze teorie jak ho správně vytvořit!

 

Teorie

 

AFK je založen na 2 věcech. Funkci TogglePlayerControllable - zmrazí hráče. (Nemůže se hýbat) A jedné boolové proměnné. Do této proměnné se zapisuje jestli je hráč AFK.

 

vytvoříme si globální boolean:

 

#define MAX_PLAYERS_EX 200 // číslo představuje max počet hráčů na serveru (pro optimalizaci nepoužívání MAX_PLAYERS)

 

new bool:AFK[MAX_PLAYERS_EX]; 

 

 

Tento bool je velmi důležitý, protože pokud by nebyl nebe jeho hodnota by byla špatná byl by to problém a hráč by se musel i odpojit a zase připojit.

 

Vytvořte si nějaká příkaz a do obsahu příkazu toto:

 

if(AFK[playerid] == true)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1); // 1 - Odmrazí ho 0 - Zmrazí ho
AFK[playerid] = false; // Nastavíme, že není AFK
}
else
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
AFK[playerid] = true; //Nastavíme že je AFK
}

 

 

To je celé. Další věci se dopisují k těmto příkazům a používají jednu proměnnou bool:AFK

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...