Jáá 26 Odesláno: 20. Září, 2012 Share Odesláno: 20. Září, 2012 CP TuT Je to mini Tut . Ukážeme si ako spravit jeden CP napr : pri robení nejakej práce .. Include : (Dôležité pre chod celého scriptu) #include #include // zcmd - nemusíte používat . Môžete používat klasický spôsob .. Define : (Definuje veci napr : Farby ,.. #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA // White - biela farba , môžete aj zmenit . New : (a teraz si vytvíme prví CP cez new) new CP[MAX_PLAYERS]; //max player - pre všetkých hráčov , CP -ako náš Checkpoint Ok teraz pôjdeme robit príkaz . COMMAND:work(playerid, params[])//COMMAND - je to vlastne spôsob toho includu čo sme vložili na začiatku (zcmd) { CP[playerid] =1; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1577.3411,1504.8600,10.5608, 4.0); //LV Letisko - 1577.3411,1504.8600,10.5608 - súradnice SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Bežte doručit náklad"); // Pošle správu pri použití príkazu . return 1;//ukončíme príkaz } Ok nemusíme používat práve moje súradnice môžete si ich dat vlastné . Urobíte to príkazom /save kde sa vám uložia suradnice.. Tak a prejdeme do public OnPlayerEnterCheckpoint if (CP[playerid] ==1)//id CP { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // Vymaže všetky ostatné CP SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Dostávaš 15 000 za prevezenie nákladu "); // A znova zpráva GivePlayerMoney(playerid, +15000); //givne peniaze 15000 } A teraz zpráva na predčastné ukončenie misie CMD:stopwork(playerid, params[]) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // Vymaže všetky CP SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ztrácaš 1000 za neprevezení náklad");//penále GivePlayerMoney(playerid, -1000); // Kolko sa odpočíta penazí return 1; } Hlavné tagy : SetPlayerCheckpoint // nastaví CP , potrebné su ktomu suradnice DisablePlayerCheckpoint // zničí všetky VYTVORENé CP GivePlayerMoney //Dá peniaze Hlásenie primitivných errorov prosím vynechajte je to TuT na použitie a nie na celé okopírovanie A sorry za moju gramatiku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jáá 26 Odesláno: 20. Září, 2012 Author Share Odesláno: 20. Září, 2012 Jo sry opravuju //hotovo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 20. Září, 2012 Share Odesláno: 20. Září, 2012 if (CP[playerid] ==1)//id CP { DisablePlayerCheckpoint(playerid); // Vymaže všetky ostatné CP SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"Dostávaš 15 000 za prevezenie nákladu "); // A znova zpráva GivePlayerMoney(playerid, +15000); //givne peniaze 15000 } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jáá 26 Odesláno: 20. Září, 2012 Author Share Odesláno: 20. Září, 2012 jaj diky opravím Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr 44 Odesláno: 20. Září, 2012 Share Odesláno: 20. Září, 2012 "New : (a teraz si vytvíme prví CP cez new)" - vytváříš proměnnou a ne CP "// Vymaže všetky ostatné CP" - CP může být zobrazen pouze 1 Chybí ti tam vyresetováí proměnné CP, celkově by se na to spíše hodily PVary, ale to záleží na individuálním rozhodnutí každého z nás, co se mu "líbí" víc. Je v tom mnoho zbytečných informací, stačilo by říct, že CP se vytvoří pomocí funkce SetPlayerCheckPoint/SetPlayerRaceCheckpoint a při vstupu do CP se vyvolá OnPlayerEnterCheckpoint/OnPlayerEnterRaceCheckpoint. Nějáké ty proměnné, podmínky, příkazy a ostatní funkce tam jsou zbytečné. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globální moderátor Hip 191 Odesláno: 20. Září, 2012 Globální moderátor Share Odesláno: 20. Září, 2012 pěkné můžes tam dát odkaz na můj vytvářeč CP ve hře jako takové zjednodušení 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now