Jump to content

Pickups


Fr0st

Recommended Posts

Zdravím prinášam sem znova môj menší TuT pre začiatočníkov a to sú pickupy ..

 

Začneme týmto ..

 

Poznáme 2 typy pickupov

 

Začneme AddstaticPickup ! :

 

AddStaticPickup sa väčšinou používa na Armor alebo Health...

 

public OnGameModeInit( )
{
   AddStaticPickup(ID Pickupu, Typ zobrazovania, X,Y,Z, Virtual World);
   return 1;
}

 

ID Pickupu nájdeme na stránke http://wiki.sa-mp.com/wiki/Game_Object_ID_List

 

Typ Zobrazovanie nájdeme na tento stránke http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes

 

X,Y,Z si spravíme tak že pôjdeme do hry , postravíme sa na miesto kde má byť pickup a použijeme príkaz /save Pickup1 ... Súradnice nájdete v Dokumenty/SanAndreasUserFiles/SAMP/savedposition.txt

 

nájdete v tom toto

AddPlayerClass(...,X,Y,Z,...,...,...,...,...,...,...); // Pickup1

 

skopírujeme X,Y,Z a nahradíme súradnice zo savedposition.txt (pickup1) do

AddStaticPickup(...,...,X,Y,Z,.........);

 

Pozor ! Virtual World vždy dávajte -1 !

 

2 typ je CreatePickup :

 

Poznáme 3 spôsoby ako editovať tento typ ..

1.pickupid

2.IsPlayerInSphere

3.IsPlayerInRangeOfPoint

 

My začneme s pickupid !

 

Hore do módu .. :

 

new pickup;

 

public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(ID Pickupu, Typ Zobrazovania, X, Y, Z, Virtual World (-1));
   return 1;
}

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
         if(pickupid == pickup)
         {
          Funkcie...
         }
return 1;
}

 

2. IsPlayerInSphere

 

public OnGameModeInit()
{
    CreatePickup(ID Pickupu, Typ Zobrazovania, X, Y, Z, Virtual World (-1));
   return 1;
}

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
         if (IsPlayerInSphere(playerid,X,Y,Z,RADIUS (odporúčam 2)) == 1)
         {
          Funkcie...
         }
return 1;
}

 

 

X,Y,Z Musia byť súradnice PICKUPU !

 

3.IsPlayerInRangeOfPoint

 

public OnGameModeInit()
{
    CreatePickup(ID Pickupu, Typ Zobrazovania, X, Y, Z, Virtual World (-1));
   return 1;
}

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
         if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUS(odporúčam 2), X,Y,Z))
         {
          Funkcie...
         }
return 1;
}

 

To je zatiaľ všetko ... Dúfam že nováčikovia využijú ;):player:

Link to comment
Share on other sites

 

Pozor ! Virtual World vždy dávajte -1 !

are-you-serious.jpg

 

 

 

2. IsPlayerInSphere

2. IsPlayerInRangeOfPoint

images?q=tbn:ANd9GcQedVDzBIfz7oM5-DLdzv-d0F41CZLmW0ym3-ByiPy48YVDC1H_lQ&t=1

 

 

 

 

 

implied-facepalm-implied-facepalm-demotivational-poster-1259858393.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...