djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Cavte potrebujem od Vás pomoc, chcem urobit ze ked hrac v dialogu klikne na tlacitko tak sa vykonaju funkcie a naskoci mu dalsi dialog. Nejak tak: if(dialogid == 1) { if(response) { if(listitem == 0) { bla bla bla; ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Bla\nBla", "-->", "-->"); } } } Dakujem za odpoved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TheRohlikar 21 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Uplně stejné jako když si vytvářel dialog první jen změníš co potřebuješ změnit ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Hmm nechapem ako to myslis. A sorac malo to byt takto: if(dialogid == 1) { if(response) { if(listitem == 0) { bla bla bla; } ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Bla\nBla", "-->", "-->"); } } Lebo tak to mam a nejde to Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TheRohlikar 21 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 "bla bla bla;" Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Joooj no tak napr takto: if(dialogid == 1) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); } ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Bla\nBla", "-->", "-->"); } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TheRohlikar 21 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 lol Takhle to myslíš :D if(dialogid == 1) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,"ASDV","Bla\nBla","asd","ASD"); } } .... ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Nechapes s popisu? Nie ked si vyberie nejaku polozku v dialogu ale ked klikne na tlacitko myslim to spodne. Lebo ked klikne na polozku tak sa vykona to GivePlayer... ale ja to nepotrebujem takto. Chapes? Malo by to byt na spôsob ako ked nieco instalujes.. klikas na NEXT a naskoci ti dalsie okno Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 -E-o-P-Shejdy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 if(dialogid == 1) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,"","Bla\nBla","1","2"); } } Třeba takhle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kell94_cz 7 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 No tak ten ShowPlayerDialog hodíš do podmínky když stiskne tlačítko 1 takže if(response == 1) { ShowPlayerDialog( atd... nebo to spíše dat na druhé tlačítko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Skusal som to spravit aj takto: if(dialogid == 1) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_LIST,"","Bla\nBla","1","2"); } } Ale ono mi to ukaze iba ten prvy dialog v ktorom si vyberiem co chcem a druhy nenaskoci . Môze to byt koli tomu ze to mam ked sa hrac prihlasim lebo hned po tom prvom dialogu mu naskocia vyber postavy a tlacidlo spawn.. neviete ako sa zbavim toto vyberania postav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 -E-o-P-Shejdy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Máš ode mně SZ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 ja mam taky s timhle problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Dobre takl sa opýtam takto: Da sa nejako vypnut ten vyber skinov? aby mi to zobrazowalo tie dialogy ako ma. a w poslednom dialogu bude SpawnPlayer(playerid); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 A tu zbraň ti to dá? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 použij switch(listitem) { case 0:blabla; } mě to jde Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrátor Ewwe 434 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Administrátor Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 proc si jako posledni listitem nedas treb Dalsi >> a nemusi vymysle hovadiny slozity Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Hmm no to je tiez pravda dikes Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 No skusal som to cez case ale nejde to... if(dialogid == dialogjazyk) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { SendClientMessage(playerid,RED,"Vybral si si Slovenčinu."); jazyk[playerid]=1; ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Muž\nŽena", "-->", "-->"); } case 1: { SendClientMessage(playerid,RED,"Vybral sis Češtinu."); jazyk[playerid]=2; ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Muž\nŽena", "-->", "-->"); } case 2: { SendClientMessage(playerid,RED,"You choose English language."); jazyk[playerid]=3; ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Male\nFemale", "-->", "-->"); } } } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 máš tam definice na ty dialogpohlavie atd.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 heeej noaaa ono mi to zobrazi ten prvy dialogjazyk ale ten dialogpohlavie uz nie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 skus to takhlejen takova předělavka if(dialogid == dialogjazyk) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0:SendClientMessage(playerid,RED,"Vybral si si Slovenčinu."),jazyk[playerid]=1,ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Muž\nŽena", "-->", "-->"); case 1:SendClientMessage(playerid,RED,"Vybral sis Češtinu."),jazyk[playerid]=2,ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Muž\nŽena", "-->", "-->"); case 2:SendClientMessage(playerid,RED,"You choose English language."),jazyk[playerid]=3,ShowPlayerDialog(playerid, dialogpohlavie, DIALOG_STYLE_LIST, "", "Male\nFemale", "-->", "-->"); } } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 heeej noaaa ono mi to zobrazi ten prvy dialogjazyk ale ten dialogpohlavie uz nie... Problém bude v publicu OnDialogResponse... Máš 2 možnosti : 1. S dialogmi choď od najvyššieho : if(dialogid == 15) if(dialogid == 14) atď... 2. miesto if používaj else if if(dialogid == 1) else if(dialogid == 2) atď... (1. musí byť IF až 2,3,4.. ELSE IF !!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 Ty vole neviriesitelna zahada A vraj ze sa da vsetko :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 djejsy 0 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Author Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 dal som else if a dialogy ma nadefinovane hore pri new Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 kdyby jsi mi to poslal do sz celé tak bych na to mrkl Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 22. Srpen, 2012 Share Odesláno: 22. Srpen, 2012 dal som else if a dialogy ma nadefinovane hore pri new A funguje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
djejsy 0
Cavte potrebujem od Vás pomoc, chcem urobit ze ked hrac v dialogu klikne na tlacitko tak sa vykonaju funkcie a naskoci mu dalsi dialog.
Nejak tak:
Dakujem za odpoved.
Link to comment
Share on other sites
31 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now