papam77 0 Odesláno: 18. Duben, 2012 Share Odesláno: 18. Duben, 2012 Ahoj, poradíte mi jak mám po spawnutí hráče udělat aby se mu napsala zprava ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iFailGamer 25 Odesláno: 18. Duben, 2012 Share Odesláno: 18. Duben, 2012 Zlý tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
XxM4st3rxX 3 Odesláno: 18. Duben, 2012 Share Odesláno: 18. Duben, 2012 public OnPlayerSpawn(...) { SendClientMessage(playerid, farba, "vitaj na mojom serveri"); return 1; } return 0; jednoducho povedane do publicu onplayerspawn daj SendClientMessage(playerid, farba, "vitaj na mojom serveri"); Link to comment Share on other sites More sharing options...
papam77 0 Odesláno: 18. Duben, 2012 Author Share Odesláno: 18. Duben, 2012 public OnPlayerSpawn(...){ SendClientMessage(playerid, farba, "vitaj na mojom serveri"); return 1; } return 0; jednoducho povedane do publicu onplayerspawn daj SendClientMessage(playerid, farba, "vitaj na mojom serveri"); Já to blbě vysvětlil já to nechci do chatu ale potřebuju to do dialogu aby se mu ukázalo něco nějakej nápis co si zadám přiklad jako když v klasik GTA stoupneš na to i před nemocnicí a ukáže se ti to v dialogu Link to comment Share on other sites More sharing options...
LINE UP 0 Odesláno: 18. Duben, 2012 Share Odesláno: 18. Duben, 2012 Možno myslíš InfoBox Tak to sa nevolá dialog ale TextDraw je tu jeden Text Draw Editor od FreeWalla tak si ho nájdi a stiahni, s ním si vytvor tvôj InfoBox a už v publicu OnPlayerSpawn daj ShowTextDrawForPlayer a povedzme timerom na 10 sek si daj HideTextDrawForPlayer Jednoducho: Vytvor si Text Draw, ukáž mu ho a skry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa 2 Odesláno: 18. Duben, 2012 Share Odesláno: 18. Duben, 2012 Tady to máš kdyžkat je to přes textdraw a je to dobrý #include new Text:textdraw1; //-------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { textdraw1 = TextDrawCreate(495,13,"Vítejte na serveru"); TextDrawLetterSize(textdraw1,0.500000,1.000000); TextDrawAlignment(textdraw1,0); TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0xFF0000AA); TextDrawFont(textdraw1,1); TextDrawUseBox(textdraw1,0); TextDrawSetOutline(textdraw1,0); TextDrawSetProportional(textdraw1,1); TextDrawSetShadow(textdraw1,1); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw1); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid,textdraw1); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts