Jump to content
  • 0

pomoc (Help) Bug Warpy


imhotep367

Dotaz

Zdravím,mám problém s mímy warpy...mám jich tam hodně ale mam problém z bugy...někdy warp proběhne bez problému ale někdy mě to portne bez auta..nevíte jak mám tento bug opravit?

 

	if(!strcmp("/sf", cmdtext, true, 10))
{
 if(!HracVeVezeni(playerid)){
  SetPlayerPos(playerid, -1937.92, 569.28, 35.28);
		GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
 	SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -1937.92, 569.28, 35.28);
	 format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval do San Fierro",name);
	 SendClientMessageToAll(0x0EDBF1AA, string);
	 PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
	 TogglePlayerControllable(playerid, true);
 }else{
  SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA,"[ ! ] Warpy jsou vyplé");
 }

	return 1;
}

 

Takhle vypadá např jeden warp

 

Děkuju předem za pomoc

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

mas to zajimave udelane, predelej si to tak ze kdyz je hrac v aute tak portne jen s autem a kdyz neni tak samotneho a ne dohromady

 

napr.

if(sedi v aute)

{

ano tak port v aute

}else

{

ne tak port samotneho hrace

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jak psal Johny123. Zkus to takto:

 

if(strcmp(cmdtext,"/sf",true)==0){

GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new IDVozidla;
IDVozidla = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(IDVozidla, -1937.92, 569.28, 35.28);
SetVehicleZAngle(IDVozidla,181.7940);
SetPlayerInterior(playerid,0);

format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval do San Fiera.", name);
SendClientMessageToAll(0x0EDBF1AA, string);
} else {
SetPlayerPos(playerid, -1937.92, 569.28, 35.28);
SetPlayerFacingAngle(playerid,181.7940);
SetPlayerInterior(playerid,0);

format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval do San Fiera.", name);
SendClientMessageToAll(0x0EDBF1AA, string);
}
return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
if(!strcmp("/sf", cmdtext, true, 10))
   {
    if(HracVeVezeni(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA,"[ ! ] Warpy jsou vyplé");
     GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
     format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval do San Fierro",name);
     SendClientMessageToAll(0x0EDBF1AA, string);

     if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -1937.92, 569.28, 35.28);
else SetPlayerPos(playerid, 1937.92, 569.28, 35.28);
    

    TogglePlayerControllable(playerid, true); //? Není zbytečné? Při warpu přece hráč nebude zmražen.      
      return 1;
   }

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Chceš radu? Když máš tak hodně těch warpů a máš v plánu si dělat další, udělej si normální tabulkovou proměnnou, kam si na každou úroveň dávej data k jednomu portu včetně příkazu a potom příkaz budeš porovnávat v cyklu..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vlož tam toto mělo byto jít :v:

 

new IDVozidla;
IDVozidla = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(IDVozidla, -1937.92, 569.28, 35.28);
SetVehicleZAngle(IDVozidla,181.7940);
SetPlayerInterior(playerid,0);
//pokud se portneš s vizidlem portne to stebou 

 

_______________________Pawno.cz

 

Můj nick na gta-samp -> Pepa

Můj název serveru -> ( CZ - SK ) Velka**Parba

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...