_NitroUs 0 Odesláno: 4. Březen, 2012 Share Odesláno: 4. Březen, 2012 Zdravím, prosím Vás, nevíte jak udělat, že když hráč umře, tak po něm na tom místě zůstanou věci co měl u sebe, nebo balíček s těmi věcmi? Třeba měl u sebe zbraně a nějaké $, takže jakmile ho někdo zabije tak to po něm na tom místě zůstanou. Děkuji za odpovědi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 WilliamKrizak 1 Odesláno: 4. Březen, 2012 Share Odesláno: 4. Březen, 2012 Zdravím, prosím Vás, nevíte jak udělat, že když hráč umře, tak po něm na tom místě zůstanou věci co měl u sebe, nebo balíček s těmi věcmi? Třeba měl u sebe zbraně a nějaké $, takže jakmile ho někdo zabije tak to po něm na tom místě zůstanou. Děkuji za odpovědi. 1) Máš to z RZE 2) Už tady na to topic je a autor sem pak kód dával Použij hledat a potom CTRL +C/V Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kell94_cz 7 Odesláno: 4. Březen, 2012 Share Odesláno: 4. Březen, 2012 Máš to tady death-pickups-t860.html?hilit=Death pickups Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 4. Březen, 2012 Share Odesláno: 4. Březen, 2012 CreatePlayerWeaponPickup(playerid); zbytek zde ( by bzuco ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _NitroUs 0 Odesláno: 4. Březen, 2012 Author Share Odesláno: 4. Březen, 2012 Burner: Proč za vším hledáš RZE? Zamysli se. kell94_cz a Pixel: Děkuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 4. Březen, 2012 Share Odesláno: 4. Březen, 2012 Burner: Proč za vším hledáš RZE? Zamysli se. kell94_cz a Pixel: Děkuji asi sem poslal špatnej odkaz tady to je opravený někdo to tam dal #include #define MAX_DEATH_PICKUP 100 #define MAX_WEAPON_MODEL 46 forward PickupAutoDestroy(); forward CreatePlayerWeaponPickup(playerid); enum pDAT { bool:p_created, p_money, p_weapon, p_ammo, p_timetolive, p_pickupid } new Pickup[MAX_DEATH_PICKUP][pDAT]; //modely pickupov pre zbrane: new weapons[] = { -1, // no fists 331, // - Brass Knuckles 333, // Golf Club 334, // Night Stick 335, // Knife 336, // baseball bat 337, // shovel 338, // pool cue 339, // katama 341, // chainsaw 321, // regular dildo 322, // white dildo 323, // Medium, white vibrator 324, // smaill, silver vibrator 325, // flowers 326, // cane 342, // grendade 343, // tear gas 344, // molotov -1, // RPG rocket - we can't pick up those, do we oO -1, // Heat-Seeking Rocket -1, // Hydra rocket 346, // colt 45 347, // colt 45 + silencer 348, // deagle 349, // shotgun 350, // sawn-off 351, // spaz 352, // micro-uzi 353, // mp5 355, // ak47 356, // m4 372, // tec9 357, // country rifle 358, // sniper rifle 359, // rocket launcher 360, // heat-seeking rocket launcher 361, // flamethrower 362, // minigun 363, // sachtel charges -1, // detonator 365, // spray can 366, // fire extinguisher 367, // camera -1, // night-vision goggles -1, // heat-vision goggles 371 // parachute }; main() { print("\n----------------------------------"); print("Pickup system"); print("----------------------------------\n"); } public CreatePlayerWeaponPickup(playerid) { new weapon,amo,Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, amo); if(weapon> 0 && weapon { if(amo>0) { for(new p,bool:found=false;p { if(Pickup[p][p_created]==false) { if(weapons[weapon]>=331 && weapons[weapon]<380) { Pickup[p][p_pickupid]=CreatePickup(weapons[weapon],19,x+random(5),y+random(5),z-0.3); Pickup[p][p_weapon]=weapon; Pickup[p][p_ammo]=amo; Pickup[p][p_timetolive]=60;//60 sekund Pickup[p][p_created]=true; Pickup[p][p_money]=0; found=true; } } } } } } if(GetPlayerMoney(playerid)>0) { for(new p,bool:found=false;p { if(Pickup[p][p_created]==false) { if(GetPlayerMoney(playerid)>0) { new rand = random(GetPlayerMoney(playerid)); new modelid; if(rand<50000)modelid=1212;//maly balik penazi else modelid=1550; CreatePickup(modelid,19,x+random(5),y+random(5),z-0.3); Pickup[p][p_money]=rand; GivePlayerMoney(playerid,-rand); found=true; } } } } } //po istom case sa pickup automaticky zmaze: public PickupAutoDestroy() { for(new p;p { if(Pickup[p][p_timetolive]>1)Pickup[p][p_timetolive]--; else if(Pickup[p][p_timetolive]==1) { DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]); Pickup[p][p_created]=false; Pickup[p][p_timetolive]=0; } } } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { for(new p;p { if(Pickup[p][p_pickupid]==pickupid) { if(Pickup[p][p_money]==0) { GivePlayerWeapon(playerid,Pickup[p][p_weapon],Pickup[p][p_ammo]); }else{ GivePlayerMoney(playerid,Pickup[p][p_money]); DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]); } DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]); Pickup[p][p_created]=false; Pickup[p][p_timetolive]=0; Pickup[p][p_money]=0; } } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { CreatePlayerWeaponPickup(playerid); return 1; } public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); SetTimer("PickupAutoDestroy",1000,1); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
_NitroUs 0
Zdravím,
prosím Vás, nevíte jak udělat, že když hráč umře, tak po něm na tom místě zůstanou věci co měl u sebe, nebo balíček s těmi věcmi? Třeba měl u sebe zbraně a nějaké $, takže jakmile ho někdo zabije tak to po něm na tom místě zůstanou.
Děkuji za odpovědi.
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now