Jump to content
  • 0

pomoc [Help] Věci po smrti.


_NitroUs

Dotaz

Zdravím,

 

prosím Vás, nevíte jak udělat, že když hráč umře, tak po něm na tom místě zůstanou věci co měl u sebe, nebo balíček s těmi věcmi? Třeba měl u sebe zbraně a nějaké $, takže jakmile ho někdo zabije tak to po něm na tom místě zůstanou.

 

Děkuji za odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Zdravím,

 

prosím Vás, nevíte jak udělat, že když hráč umře, tak po něm na tom místě zůstanou věci co měl u sebe, nebo balíček s těmi věcmi? Třeba měl u sebe zbraně a nějaké $, takže jakmile ho někdo zabije tak to po něm na tom místě zůstanou.

 

Děkuji za odpovědi.

 

1) Máš to z RZE

2) Už tady na to topic je a autor sem pak kód dával :) Použij hledat a potom CTRL +C/V

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Burner: Proč za vším hledáš RZE? Zamysli se.

 

kell94_cz a Pixel: Děkuji :)

asi sem poslal špatnej odkaz tady to je opravený někdo to tam dal

 

#include 



     #define MAX_DEATH_PICKUP 100

     #define MAX_WEAPON_MODEL 46



     forward PickupAutoDestroy();

     forward CreatePlayerWeaponPickup(playerid);



     enum pDAT

     {

     bool:p_created,

     p_money,

     p_weapon,

     p_ammo,

     p_timetolive,

     p_pickupid

     }

     new Pickup[MAX_DEATH_PICKUP][pDAT];



     //modely pickupov pre zbrane:

     new weapons[] =

     {

     -1, // no fists

     331, // - Brass Knuckles

     333, // Golf Club

     334, // Night Stick

     335, // Knife

     336, // baseball bat

     337, // shovel

     338, // pool cue

     339, // katama

     341, // chainsaw

     321, // regular dildo

     322, // white dildo

     323, // Medium, white vibrator

     324, // smaill, silver vibrator

     325, // flowers

     326, // cane

     342, // grendade

     343, // tear gas

     344, // molotov

     -1, // RPG rocket - we can't pick up those, do we oO

     -1, // Heat-Seeking Rocket

     -1, // Hydra rocket

     346, // colt 45

     347, // colt 45 + silencer

     348, // deagle

     349, // shotgun

     350, // sawn-off

     351, // spaz

     352, // micro-uzi

     353, // mp5

     355, // ak47

     356, // m4

     372, // tec9

     357, // country rifle

     358, // sniper rifle

     359, // rocket launcher

     360, // heat-seeking rocket launcher

     361, // flamethrower

     362, // minigun

     363, // sachtel charges

     -1, // detonator

     365, // spray can

     366, // fire extinguisher

     367, // camera

     -1, // night-vision goggles

     -1, // heat-vision goggles

     371 // parachute

     };



     main()

     {

     print("\n----------------------------------");

     print("Pickup system");

     print("----------------------------------\n");

     }



     public CreatePlayerWeaponPickup(playerid)

     {

     new weapon,amo,Float:x,Float:y,Float:z;

     GetPlayerPos(playerid,x,y,z);



     for (new i = 0; i < 13; i++)

     {

     GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, amo);

     if(weapon> 0 && weapon 
     {

     if(amo>0)

     {

     for(new p,bool:found=false;p
     {

     if(Pickup[p][p_created]==false)

     {

     if(weapons[weapon]>=331 && weapons[weapon]<380)

     {

     Pickup[p][p_pickupid]=CreatePickup(weapons[weapon],19,x+random(5),y+random(5),z-0.3);

     Pickup[p][p_weapon]=weapon;

     Pickup[p][p_ammo]=amo;

     Pickup[p][p_timetolive]=60;//60 sekund



     Pickup[p][p_created]=true;

     Pickup[p][p_money]=0;

     found=true;

     }

     }

     }

     }

     }

     }

     if(GetPlayerMoney(playerid)>0)

     {

     for(new p,bool:found=false;p
     {

     if(Pickup[p][p_created]==false)

     {

     if(GetPlayerMoney(playerid)>0)

     {

     new rand = random(GetPlayerMoney(playerid));

     new modelid;



     if(rand<50000)modelid=1212;//maly balik penazi

     else modelid=1550;

     CreatePickup(modelid,19,x+random(5),y+random(5),z-0.3);

     Pickup[p][p_money]=rand;

     GivePlayerMoney(playerid,-rand);

     found=true;

     }

     }

     }

     }

     }



     //po istom case sa pickup automaticky zmaze:

     public PickupAutoDestroy()

     {

     for(new p;p
     {

     if(Pickup[p][p_timetolive]>1)Pickup[p][p_timetolive]--;

     else if(Pickup[p][p_timetolive]==1)

     {

     DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]);

     Pickup[p][p_created]=false;

     Pickup[p][p_timetolive]=0;

     }

     }

     }



     public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)

     {

     for(new p;p
     {

     if(Pickup[p][p_pickupid]==pickupid)

     {

     if(Pickup[p][p_money]==0)

     {

     GivePlayerWeapon(playerid,Pickup[p][p_weapon],Pickup[p][p_ammo]);

     }else{

     GivePlayerMoney(playerid,Pickup[p][p_money]);

     DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]);

     }

     DestroyPickup(Pickup[p][p_pickupid]);

     Pickup[p][p_created]=false;

     Pickup[p][p_timetolive]=0;

     Pickup[p][p_money]=0;

     }

     }

     return 1;

     }



     public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)

     {

     CreatePlayerWeaponPickup(playerid);

     return 1;

     }



     public OnGameModeInit()

     {

     // Don't use these lines if it's a filterscript

     SetGameModeText("Blank Script");



     SetTimer("PickupAutoDestroy",1000,1);

     AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

     return 1;

     }



     public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

     {

     SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

     SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

     SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

     return 1;

     }

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...