Jump to content

Zobrazovanie správy


Mattsy

Recommended Posts

Urobil som si funkciu na bankomaty "AddBank" a keď prídpem na pickup tak mi nezobrazí správu.

 

Define a premeny:

 

#define MAX_BANK        10

enum Bank_Info
{
Float:B_X,
Float:B_Y,
Float:B_Z
}

new Bank[MAX_BANK][bank_Info];

 

Funkcia:

 

public AddBank(Float:BX, Float:BY, Float:BZ)
{
if(BankCount < MAX_BANK)
{
    Bank[bankCount][b_X] = BX;
    Bank[bankCount][b_Y] = BY;
    Bank[bankCount][b_Z] = BZ;
    CreatePickup(1274, 1, Bank[bankCount][b_X], Bank[bankCount][b_Y], Bank[bankCount][b_Z]);
    BankCount++;
}
else
{
    print("_____Kapacita bank prekrocena, banka nebola vytvorena____");
}
}

 

Toto mám v timery ale správu to nevyhodí:

 

for(new b = 0; b <= BankCount; b++)
{
if(IsPlayerInSphere(i, Bank[b][b_X], Bank[b][b_Y], Bank[b][b_Z], 2))
{
	SCM(i, F_Biela, "Ak chces vlozit peniaze pouzi {FF0000}/vlozit{FFFFFF}. Ak Chces vybrat peniaze pouzi {FF0000}/vybrat{FFFFFF}. Pre stav uctu pouzi {FF0000}/stav{FFFFFF}.");
}
}

Link to comment
Share on other sites

IsPlayerInShere(i,

 

nemá tam byť playerid ?

 

Nie nemá pretože to mám hodené v timery ktorý mi to kontroluje...OnPlayerPickUpPickup nepoužívam

 

 

 

Frajtr: ja tu chcem aby ste mi povedali prečo to nejde a nie rady mudrcov...tvoja pripečená rada mi v tom nepomôže.....mám takto robené povolania ktoré sú na vlas rovnaké a tie idú bez chyby.

Link to comment
Share on other sites

Nie nemá pretože to mám hodené v timery ktorý mi to kontroluje...OnPlayerPickUpPickup nepoužívam

tak to je tvoja "inteligencia"... iba si zalaguješ server zbytočnými nízkymi timermy s cyklami...

Link to comment
Share on other sites

Nie nemá pretože to mám hodené v timery ktorý mi to kontroluje...OnPlayerPickUpPickup nepoužívam

tak to je tvoja "inteligencia"... iba si zalaguješ server zbytočnými nízkymi timermy s cyklami...

 

Neviem o tom žeby som tu chcel rady o optimilizácii :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...