Jump to content

[Otázka]Ako sa stať programátorom


_Martin_

Recommended Posts

Čaute. Tento rok si budem musieť vybrať školu na akú chcem ísť a chcel by som byť programátorom. Zatiaľ som uvažoval o gymnáziu, ale neviem tam čo sa asi robí na tej informatike alebo či sa programovať musím naučiť na vlastnú päsť

Link to comment
Share on other sites

a co prumyslovka ja tam pudu ale nwm jestly ji tam mate nekde

 

 

Na průmku chodim já teď... tu se učí jako informativní obor pracovat v katii a je to rozložené do 4 ročníků... ale jako prumyslová informatika podle mě neni to pravé.. poptám se kámoše jaký to tam je a co tam berou :)

Link to comment
Share on other sites

Já osobně chodím na průmyslovku se zaměřením na Počítačové Aplikace a jelikož už od 12 let se zabývám programováním, tak dostávám samé jedničky a těším se až bude něco nového co neumím, ale je to aspoň dobré zopakování a občas zjistím, že mi něco chybí apod. :d Ale jinak když to umím nebo aspoň vím o co jde, tak s tím pak lépe pracuji.

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Plno lidí by tu chtělo studovat programátora, ale ti nejlepší programátoři školu stejně nepotřebují :)

 

niCe, ATomas, já, Y_Less, DracoBlue a dlaší tihle týpci snad mají programátorskou školu? Ti dva poslední jsou elita (Draco býval..) a nepotřebují k tomu školu..

 

Škola tě nenaučí programovat.. Ta ti leda řekne že se máš naučit programovat.. A možná poradí jak se to naučit.. Ale stejně se to musíš učit sám o sobě a imrvére, jelikož každou chvíli je v trendu jinej a jinej jazyk...

Link to comment
Share on other sites

Abys by programátor tak žádnou školu nepotřebuješ, já programuju a přitom jsem šel na slaboproud ;)

 

 

 

Plno lidí by tu chtělo studovat programátora, ale ti nejlepší programátoři školu stejně nepotřebují :)

 

niCe, ATomas, já, Y_Less, DracoBlue a dlaší tihle týpci snad mají programátorskou školu? Ti dva poslední jsou elita (Draco býval..) a nepotřebují k tomu školu..