Majitel ffredyk 168 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Majitel Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Absolutně vypne godmód.. Žádný kontroly, žádný bany, prostě a jedonduše cheaterovi nebude fungovat godmód #define MP 50 //Počet hráčů new HP[MP]; public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { HP[playerid] -= amount; //Zjištění zdraví if(HP <= 0) SetPlayerHealth(playerid,0); //Zabití hráče return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { HP[playerid] = 100; //Hodnota zdraví } //Kód vylepšen, není šance na obelhaní Edit by QWER Odporúčam ešte stock SetPlayerHealthEx(playerid,Float:hp){ new Float:a; GetPlayerArmour(playerid,a); SetPlayerHealth(playerid,hp); HP[playerid] = floatround(hp, floatround_ceil)+floatround(a, floatround_ceil); } stock SetPlayerArmourEx(playerid,Float:hp){ new Float:a; GetPlayerHealth(playerid,a); SetPlayerArmour(playerid,hp); HP[playerid] = floatround(hp, floatround_ceil)+floatround(a, floatround_ceil); } a miesto SetPlayerHealth používať SetPlayerHealthEx tak by sa nemala stať žiadna chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnO97 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Nó jeto dobrý ale zase když skočím ze vzduchu (menší budovy) Tak bymito ubralo pulku života,ale když dám do GM tohle tak okamžitá smrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Author Majitel Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Nó jeto dobrý ale zase když skočím ze vzduchu (menší budovy)Tak bymito ubralo pulku života,ale když dám do GM tohle tak okamžitá smrt. Nauč se pawn a pak kritizuj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnO97 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Nó jeto dobrý ale zase když skočím ze vzduchu (menší budovy)Tak bymito ubralo pulku života,ale když dám do GM tohle tak okamžitá smrt. Nauč se pawn a pak kritizuj Ale nó,poslal jsemto jen kazlikovi Ale co,jeto pravda.TakeDamage -smrt(ale když ho někdo střelí) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 ツOnO97★ vieš vlastne pawn ? Nič také tam není btw Ffredyk ? skúšal si to ? niesom si istý ale podľa mňa sa ten public nevyvolá ak má hráč god mod (freeznuty health) lebo mu neubudne health Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnO97 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 ツOnO97★ vieš vlastne pawn ? Nič také tam není btw Ffredyk ? skúšal si to ? niesom si istý ale podľa mňa sa ten public nevyvolá ak má hráč god mod (freeznuty health) lebo mu neubudne health Ale tam je: Float:amount, weaponid Čiže získá id zbrane kterou byl postřelen-ale níže se píše: if(HP <= 0) SetPlayerHealth(playerid,0); //Zabití hráče A jestly správně chápu tak Má život 0 nebo méňe NastavitHráčiŽivot(playerid,0); Nmh toje divny... Vysvetlite mi nékdo co dělá if(HP <= 0) Získá život a získá jestly je 0nebo menší ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Author Majitel Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 ツOnO97★ vieš vlastne pawn ? Nič také tam není btw Ffredyk ? skúšal si to ? niesom si istý ale podľa mňa sa ten public nevyvolá ak má hráč god mod (freeznuty health) lebo mu neubudne health Ale tam je: Float:amount, weaponid Čiže získá id zbrane kterou byl postřelen-ale níže se píše: if(HP <= 0) SetPlayerHealth(playerid,0); //Zabití hráče A jestly správně chápu tak Má život 0 nebo méňe NastavitHráčiŽivot(playerid,0); Nmh toje divny... Vysvetlite mi nékdo co dělá if(HP <= 0) Získá život a získá jestly je 0nebo menší ne? Je tam proměnná.. Která se resetuje na 100 při každém spawnutí hráče.. Při každém dmg způsobeném hráči, se způsobený dmg odečte od HP proměnné.. Čímž, jakmile má hráč umřít a neumřel, tak ho script donutí.. QWER jo funguje to.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Ja 0.3d nemám lebo ako nainštalujem clienta, mám tam stále 0.3c preto som neskúšal či sa vyvolá aj keď má god mod btw pekná práca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnO97 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 ツOnO97★ vieš vlastne pawn ? Nič také tam není btw Ffredyk ? skúšal si to ? niesom si istý ale podľa mňa sa ten public nevyvolá ak má hráč god mod (freeznuty health) lebo mu neubudne health Ale tam je: Float:amount, weaponid Čiže získá id zbrane kterou byl postřelen-ale níže se píše: if(HP <= 0) SetPlayerHealth(playerid,0); //Zabití hráče A jestly správně chápu tak Má život 0 nebo méňe NastavitHráčiŽivot(playerid,0); Nmh toje divny... Vysvetlite mi nékdo co dělá if(HP <= 0) Získá život a získá jestly je 0nebo menší ne? Je tam proměnná.. Která se resetuje na 100 při každém spawnutí hráče.. Při každém dmg způsobeném hráči, se způsobený dmg odečte od HP proměnné.. Čímž, jakmile má hráč umřít a neumřel, tak ho script donutí.. QWER jo funguje to.. To vím co délá to spawnutý ale neznamena if(HP <= 0) že když má hp 0 nebo menší tak smrt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 keď je premena menšia alebo rovná 0 zabije hráča omfg Predstav si to takto, máš deagle a teraz má niekto god mod (spawnol sa, takže má premena "HP[idhraca]" hodnotu 100) a ty do neho 2x strelíš, jemu nevezme health, ale premenu mu vezme, a strelíš 3x (1 výystrel deagle = -40% cca) a potom keď má premenu menšiu ako 0, tak ho to zabije omfg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OnO97 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 keď je premena menšia alebo rovná 0 zabije hráča omfg Predstav si to takto, máš deagle a teraz má niekto god mod (spawnol sa, takže má premena "HP[idhraca]" hodnotu 100) a ty do neho 2x strelíš, jemu nevezme health, ale premenu mu vezme, a strelíš 3x (1 výystrel deagle = -40% cca) a potom keď má premenu menšiu ako 0, tak ho to zabije omfg... ´Dekujem,pochopil som. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 9. Říjen, 2011 Author Majitel Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 Dá se to nastavit i tak, že rovnou i nastavuje health a tím nemate hráče co střílí do cheatera.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 9. Říjen, 2011 Share Odesláno: 9. Říjen, 2011 HP[playerid] = floatsub(HP[playerid],amount); by som spravil HP[playerid] -= amount; A zabudol si stock SetPlayerHealthEx(playerid,Float:hp){ new float:a; GetPlayerArmour(playerid,a); SetPlayerHealth(playerid,hp); HP[playerid] = floatround(hp, floatround_ceil)+floatround(a, floatround_ceil); } & stock SetPlayerArmourEx(playerid,Float:hp){ new float:a; GetPlayerHealth(playerid,a); SetPlayerArmour(playerid,hp); HP[playerid] = floatround(hp, floatround_ceil)+floatround(a, floatround_ceil); } takže ak máte na spawne že dá hráčovy vestu musíte mať HP[playerid] = 200; a nie 100... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Únor, 2012 Share Odesláno: 25. Únor, 2012 Len by som pripomenul, že to nefunguje... a to z dôvodu, že sa public OnPlayerTakeDamage nevyvolá, ak ho niekto trafí a "hitnutý" má god mode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 25. Únor, 2012 Author Majitel Share Odesláno: 25. Únor, 2012 Stačí předělat na OnPlayerGiveDamage Neměl by to být žádný problém Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Únor, 2012 Share Odesláno: 25. Únor, 2012 niesom si dva krát istý, že tam sa vyvolá ale možno časom vyskúšam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frajtr 8 Odesláno: 25. Únor, 2012 Share Odesláno: 25. Únor, 2012 Blbost jednoduše si udělám funkci na přidávání hp pod vlastní proměnou a pokud aktuální stav hp bude vyšší než odebrané hp nastavíme hodnotu s proměnou odebrané hp a automaticky budeme kontrolovat hodnotu právého hp které si ukládáme do proměné tak při hodnotě 0 budeme usmrcovat hráče Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Odesláno: 25. Únor, 2012 Share Odesláno: 25. Únor, 2012 ale sobeit god mod nepridáva HP, iba ho freezne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majitel ffredyk 168 Odesláno: 25. Únor, 2012 Author Majitel Share Odesláno: 25. Únor, 2012 niesom si dva krát istý, že tam sa vyvolá ale možno časom vyskúšam Musí, jelikož ten public je vyvolaný hráčem, který střílel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frajtr 8 Odesláno: 25. Únor, 2012 Share Odesláno: 25. Únor, 2012 ale sobeit god mod nepridáva HP, iba ho freezne... právě proto nastavujeme hp do proměnné a kontrolujeme zda není hodnota mensí než 0.1 pokud ano je hráč 100% usmrcen protože mu v tu chvíli nastavíme hp na 0.0 a hráč umře Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warabi 0 Odesláno: 10. Březen, 2012 Share Odesláno: 10. Březen, 2012 Dobré .. 6/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD BENDTNER 0 Odesláno: 6. Říjen, 2013 Share Odesláno: 6. Říjen, 2013 Dáma i to errory prečo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 290 Odesláno: 6. Říjen, 2013 Share Odesláno: 6. Říjen, 2013 Pokud ma hrac GodMod tak se OnPlayerTakeDamage vubec nevyvola... Stačí předělat na OnPlayerGiveDamageNeměl by to být žádný problém Tak treba problem se synchronizaci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 7. Říjen, 2013 Share Odesláno: 7. Říjen, 2013 Škoda že to je nedomyšlene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now