Jump to content
  • 0

pomoc Automatická odpověď


ektomorf

Dotaz

Dobrý den.

 

Jelikož, je hodně často pokládán dotaz ''Ty si admin ? Dáš mi lvl ?'' ... tak bych chtěl udělat něco, co by ho automaticky přesměrovalo na DIALOG_STYLE_MSGBOX s možnostmi Sohlasím, Nesouhlasím. Když by dal souhlasím, tak by pokračoval v hraní. Když by dal nesouhlasím, tak by mu to dalo kick.

 

Dialog by se automaticky zobrazil po zadání těchto vět : das mi lvl, muzu byt admin, udelas me adminem ...

 

 

Pomůžete mi to vytvořit prosím Vás ?

Děkuji moc.

Link to comment
Share on other sites

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Já osobně bych to udělal nějak takto :

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
	{
	if(strfind(text[i], "das mi lvl \n muzu byt admin \n udelas me adminem", true) != -1)
	{
	ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
	}
}
return 1;
}

 

Ale vzhledem k tomu, že o pawnu toho vím tolik, co ví zvíře o elektrotechnice, netuším jak to bude fungovat.

 

Mohli by jste mi opravit chyby, a poradit, jak nadefinovat tlačítko Nesouhlasím, aby po kliknutí na něj, dostal příslušný hráč kick ?

Děkuji moc.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Já osobně bych to udělal nějak takto :

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
	{
	if(strfind(text[i], "das mi lvl \n muzu byt admin \n udelas me adminem", true) != -1)
	{
	ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
	}
}
return 1;
}

 

Ale vzhledem k tomu, že o pawnu toho vím tolik, co ví zvíře o elektrotechnice, netuším jak to bude fungovat.

 

Mohli by jste mi opravit chyby, a poradit, jak nadefinovat tlačítko Nesouhlasím, bay po kliknutí na něj, dostal příslušný hráč kick ?

Děkuji moc.

 

si robis srandu s tym cyklom? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Říkám, já jsem úplně blbý co se pawna týče :d.

Opravíte mi to prosím ?

 

BTW: Pokusil jsem se vyrobit aspoň něco, aby jste mi s tím trochu pomohli. To co napsal QWER, s toho jsem pochopil akorát to, že to slovo se tam někde objeví :d.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

...

 

public OnKokotText(kokotid,text[]){

if(strfind(text,"pls level",true) != -1){

ShowFuckingDialog(...)

return 0;

}

else if(strfind(text,"pls admin level",true) != -1){

ShowFuckingDialog(...)

return 0;

}

return 1;

}

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Já osobně bych to udělal nějak takto :

 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
	{
	if(strfind(text[i], "das mi lvl \n muzu byt admin \n udelas me adminem", true) != -1)
	{
	ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
	}
}
return 1;
}

 

Ale vzhledem k tomu, že o pawnu toho vím tolik, co ví zvíře o elektrotechnice, netuším jak to bude fungovat.

 

Mohli by jste mi opravit chyby, a poradit, jak nadefinovat tlačítko Nesouhlasím, bay po kliknutí na něj, dostal příslušný hráč kick ?

Děkuji moc.

 

si robis srandu s tym cyklom? :)

 

o \n vím, že to znamená nový řádek. Nevím jak u toho nadefinovat více slov. (if(strfind(text, "", true) != -1)

 

Poraďte prosím.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
...

 

public OnKokotText(kokotid,text[]){

if(strfind(text,"pls level",true) != -1){

ShowFuckingDialog(...)

return 0;

}

else if(strfind(text,"pls admin level",true) != -1){

ShowFuckingDialog(...)

return 0;

}

return 1;

}

lol, ty uz ses taky nasranej xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Omlouvám se za to jak jsem blbý.

 

Teď už by to mělo být snad správně.

public OnPlayerText(playerid, text[])

   {
if(strfind(text,"pls level",true) != -1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
	return 0;
}

else if(strfind(text,"muzu byt admin",true) != -1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
return 0;
}

else if(strfind(text,"udelas me adminem",true) != -1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
return 0;
}

else if(strfind(text,"das mi lvl",true) != -1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{FF0000}ADMINS"," Máme dostatek adminů ke zdejším podmínkám. Začne-li server navštěvovat více lidí, můžete zažádat o práva.\nDojde-li k rozšíření admin slotů, budete informováni. ","Souhlasím","Nesouhlasím");
return 0;
}
return 1;
}

 

Moc děkuji QWER.

Pomůžete mi prosím ještě nadefinovat to tlačítko Nesouhlasím ? .. Předpokládám že to první tlačítko souhlasím Vás automaticky vrátí do hry, ale to druhé je potřeba dotvořit.

Pomohli by jste prosím Vás ještě ?

Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...