Jump to content

ESC Pauza (Preklad zo SAMP fóra)


Mmartin

Recommended Posts

Vsimol som si, ze vela hracov (ci uz na Slovensku, Cesku, alebo inde) ziada skript, ktory sa vykona po stlaceni ESC. Kedze nie kazdy je natolko anglicky zdatny, rozhodol som sa tutorial z SA-MP.com fora prelozit.

 

Informácie:

Jednoducho detektuje, či hráč stlačil pauzu (ESC)

 

Inśtalácia:

 

1) paused.inc -> /pawno/include/

2) Do módu: #include

3) Pridajte tieto funkcie do callbackov:

P_OnPlayerConnect(playerid); //Do OnPlayerConnect
P_OnPlayerUpdate(playerid); //Do OnPlayerUpdate
P_OnPlayerRequestClass(playerid); //Do OnPlayerRequestClass
P_OnPlayerDisconnect(playerid); //Do OnPlayerDisconnect
P_OnPlayerSpawn(playerid); //Do OnPlayerSpawn

V RARe, ktorý je na stiahnutie som pridal aj filterscript, kde si to môžete odpozerať.

4)Na koniec módu:

public OnPlayerPause(playerid)
{
   //toto sa vykoná, ak hráč stlačí ESC
   return 1;
}

public OnPlayerUnPause(playerid)
{
   //toto sa vykoná, ak dá hráč ESC preč.
   return 1;
}

 

Funkcie:

 

Je tu len jedna funkcia. Ak chcete dalšie, napíšte na SAMP fórum (SEM

 

IsPlayerPaused(playerid)

 

Vyvráti 1 (true), ak je hráč pauznutý, alebo 0 (false), ak je hráč v hre.

 

Napríklad:

if(IsPlayerPaused(playerid))
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Si pauznutý!");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nie si pauznutý!");
}

 

Download:

- V prílohe

 

Nakoniec:

 

Ako som povedal, je to jednoduché, možno to však obsahuje bugy. Ak nejaké nájdete, poprípade máte pripomienky, adresujte ich na SAMP fórum.

Link to comment
Share on other sites

Pekné ale

if(IsPlayerPaused(playerid))
{
 "You are paused!");
"You aren't paused!");
}

si mohol, preložiť.. teda keď si preložil vsetko ostane

Link to comment
Share on other sites

Dik, opravene.

:thumbup:

 

-- stř 23. úno 2011 22:53:12 --

 

A este si mohol dat define farby ak to bude robit nejaka zaciatocnik :)

 

-- stř 23. úno 2011 22:53:13 --

 

A este si mohol dat define farby ak to bude robit nejaka zaciatocnik :)

Link to comment
Share on other sites

bože, čo je na tom

timer

animacia = statie

gethealth

sethealth

gethealth2

if(gethealt == gethealth2){

paused[playerid] = true

....

}

if(ghealth != ghealth2 && paused[playerid] == true){

paused[playerid] = false;

CallLocalFunction("OnPlayerUnPaused","i",playerid);

}

Link to comment
Share on other sites

SetHealthom je to hlupe riesit. Snad nemusim vysvetlovat, ze preco :)

 

A vies, kamarat moj, tuty su od toho, aby sa niekto nieco naucil, nie od toho, aby nad tym honili ego ti, ktori to vedia.

Link to comment
Share on other sites

SetHealthom je to hlupe riesit. Snad nemusim vysvetlovat, ze preco :)

 

A vies, kamarat moj, tuty su od toho, aby sa niekto nieco naucil, nie od toho, aby nad tym honili ego ti, ktori to vedia.

dá sa to riešiť hoci čím...

setplayerpos

setplayerskin

createexplosion

.....

 

ibaže že toto nieje tut ;)

keby si to spravil ti, poviem niečo ine ;)

Link to comment
Share on other sites

Si fakt neskuseny pawner.

 

Skus to niekedy urobit healtom. Ak odcitas, moze ho to zabit. Ak pricitas, bude to nefer pri napriklad suboji, aj ked je to len docasne.

 

Skus to niekedy urobit poziciou. Ked niekoho posunies coilen o 0.001, tak efekt bude taky, ze ho sice posunie, ale sekne ho, akoby TogglePlayerControllable(id,1).

 

A sorry, ale aby hrac vybuchoval kazdu sekundu, to je strasne nepohodlne.

Link to comment
Share on other sites

looooool a čo odčítať 5 a znova vrátiť health zpeť ? lol...

to fakt nevieš šupnuť oldhealth do premeny ? dať health, skontrolovať a nastaviť starý health ?

Link to comment
Share on other sites

if(health > 50)

setplayerhealth(..,100)

}else{

setplayerhealth(...,-5);

}

if(oldhealth == health){

je afk

}

 

setplayerhealth(oldhealth)

Prave si napisal, ze ak je jeho zdravie mensie ako 50 (teda napr 1), tak mu odrata 5...

Ani zakladnu logiku vseobecnej matematiky neovladas???

BTW: Nefunguje to tak. Vsak, skus si to..

Link to comment
Share on other sites

Si fakt neskuseny pawner.

 

Skus to niekedy urobit healtom. Ak odcitas, moze ho to zabit. Ak pricitas, bude to nefer pri napriklad suboji, aj ked je to len docasne.

 

Skus to niekedy urobit poziciou. Ked niekoho posunies coilen o 0.001, tak efekt bude taky, ze ho sice posunie, ale sekne ho, akoby TogglePlayerControllable(id,1).

 

A sorry, ale aby hrac vybuchoval kazdu sekundu, to je strasne nepohodlne.

Ano lebo ti si najlepsi pawner z pawno.cz :)

Link to comment
Share on other sites

funguje to aj ked hrac minimalizuje hru alebo len ked stlaci ESC ? :)

Ked stalci ESC a potom minimalizuje... Ale inac v hre ked minimalizujes a potom otvoris maximilizujes tak si v menu.... tak asi ano :? :problem:

Link to comment
Share on other sites

Si fakt neskuseny pawner.

 

Skus to niekedy urobit healtom. Ak odcitas, moze ho to zabit. Ak pricitas, bude to nefer pri napriklad suboji, aj ked je to len docasne.

 

Skus to niekedy urobit poziciou. Ked niekoho posunies coilen o 0.001, tak efekt bude taky, ze ho sice posunie, ale sekne ho, akoby TogglePlayerControllable(id,1).

 

A sorry, ale aby hrac vybuchoval kazdu sekundu, to je strasne nepohodlne.

Ano lebo ti si najlepsi pawner z pawno.cz :)

To kde tvrdim? Mozes ma prosim citovat?

Btw, nepise sa "ti", ale "ty"...

Link to comment
Share on other sites

  • Majitel

Dá se to kontrolovat určitě i pomocí money ne? Jak asi fungují různý multihacky.. Stačí snížit money o 1$ a nikoho to nezajímá...

 

Tky nevím proč to kontrolovat každejch 500ms ... Kravina.. 1 sekunda bohatě stačí..

Link to comment
Share on other sites

if(health > 50)

setplayerhealth(..,100)

}else{

setplayerhealth(...,-5);

}

if(oldhealth == health){

je afk

}

 

setplayerhealth(oldhealth)

Prave si napisal, ze ak je jeho zdravie mensie ako 50 (teda napr 1), tak mu odrata 5...

Ani zakladnu logiku vseobecnej matematiky neovladas???

BTW: Nefunguje to tak. Vsak, skus si to..

 

Si slepý však.. :d QWER tam napísal dobre že ak je jeho zdravie väčšie ako 50 a nie menšie ako 50 takže ho to láskavo neurážaj..

Link to comment
Share on other sites

if(health > 50)

setplayerhealth(..,100)

}else{

setplayerhealth(...,-5);

}

if(oldhealth == health){

je afk

}

 

setplayerhealth(oldhealth)

Prave si napisal, ze ak je jeho zdravie mensie ako 50 (teda napr 1), tak mu odrata 5...

Ani zakladnu logiku vseobecnej matematiky neovladas???

BTW: Nefunguje to tak. Vsak, skus si to..

 

Si slepý však.. :d QWER tam napísal dobre že ak je jeho zdravie väčšie ako 50 a nie menšie ako 50 takže ho to láskavo neurážaj..

Ty bud nevies citat, alebo nepoznas podmienky?

Ak je zdravie vacsie ako 50, nastav HP na 100. Ak je zdravie MENSIE ako 50 (napr 1), zmensi o 5.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pls "help"

D:\Rikko\PAWNO\Nový priečinok\Nový priečinok\samp2\gamemodes\Rikko.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: "paused"

Include som si stiahol a dal do tej zlozky.

Nemozte dat nejaky novy ktory bude aj fungovat abo nejaku radu ako sa to da opravit pls. Dik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...