Jump to content

poslanie spravy po spawnuti


Guest [y@kuzA]Bo$$

Recommended Posts

Guest [y@kuzA]Bo$$

caute viete mi napisat to ze ked sa hrac spawne tak mu napise spravu(do chatu) a aj na obrazovku.ale rozdielne spravy.a este ze ked sa pripoji napise do chatu napr. modrou farbou ze Hrac ... sa pripojil do hry.

text na obrazovke napr. Vytaj na servery!

a do chatu ze dostal si od serveru zaciatocne zbrane ...

pls napiste mi to som zaciatocnik :(

Link to comment
Share on other sites

NENÍ TO ODEMĚ

ONPLAYERCONNECT 

new novyhrac[100];
GetPlayerName(playerid, novyhrac, 24);
format(novyhrac, 100, "%s se pripojil do hry.", novyhrac);
SendClientMessageToAll(COLOR_****, novyhrac);

Vysvetlivky:
GetPlayerName(playerid, novyhrac, 24);
tento radek zjisti jmeno playerida, ulozi do promenne novyhrac o maximalni delce 100 znaku a v nasledujicim kroku "vytiskne" na obrazovku. 

ONPLAYERDISCONNECT

new odchozihrac[100];
GetPlayerName(playerid, odchozihrac, 30);
switch (reason) { //priciny odpojeni dany v jadre SA-MP defaultne
case 0: format(odchozihrac, 100, "%s opustil server. (Timeout)", odchozihrac);
case 1: format(odchozihrac, 100, "%s opustil server. (Odesel)", odchozihrac);
case 2: format(odchozihrac, 100, "%s byl vyhozen. (Kick/Ban)", odchozihrac);
}
SendClientMessageToAll(COLOR_****, odchozihrac);

Dale tady mame ikonky v oznamovaci oblasti killistu.

Ikona Pripojeni:

SendDeathMessage(playerid, INVALID_PLAYER_ID, 200);

Ikona Odpojeni: 

SendDeathMessage(playerid, INVALID_PLAYER_ID, 201);

Tyto zpravy zahrnete normalne do onplayerconnect a druhou do disconnect.

UPOZORNENI: Pokud pouzivate tyto funkce ve filterscriptu, muze se stat ze mod jiz cast connect a disconnect obsahuje a tudiz se bude kryt nebo naopak vubec nenabehne.

TUTORIAL BY MaverickCZE

Link to comment
Share on other sites

Bo$$":1l2j451p]caute viete mi napisat to ze ked sa hrac spawne tak mu napise spravu(do chatu) a aj na obrazovku.ale rozdielne spravy.

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,farba,"text");//pošle správu do chatu
//playerid = to asi poznáš,farba = si musíš nadefinovať,"text" = text v uvodzovkách sa odošle
GameTextForPlayer(playerid,"~w~text",5,0);//pošle správu na obrazovku
//playerid = poznáš,"~w~ = farba ktorou to bude napísané (po anglicky),text" = text ktorý sa odošle,5výška alebo čosi také (5 je presne v strede),0 = font písma
return 1;
}

Chcel si toto??

Alebo len keď hráč príde na server??

public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,farba,"text");//pošle správu do chatu
//playerid = to asi poznáš,farba = si musíš nadefinovať,"text" = text v uvodzovkách sa odošle
GameTextForPlayer(playerid,"~w~text",5,0);//pošle správu na obrazovku
//playerid = poznáš,"~w~ = farba ktorou to bude napísané (po anglicky),text" = text ktorý sa odošle,5výška alebo čosi také (5 je presne v strede),0 = font písma
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

pokud jsi si nevšiml tak on chce

 

Hrac ... sa pripojil do hry.

 

to už mu sem ten předtim hodil ;)

 

BTW hodil mu disconnect tak tu máš connect

 

	new novyhrac[100]; // proměna na string
GetPlayerName(playerid, novyhrac, 24); // zjisti jmeno
format(novyhrac, 100, "Hrac %s[iD] se připojil na server.", novyhrac,playerid); // tu to je máš to i s ID
SendClientMessageToAll(0x808080AA, novyhrac); // barva textu co napíše
SendDeathMessage(playerid, INVALID_PLAYER_ID, 200);
SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANZOVA,"Přečti si /prikazy !");// to mam ja v modě ale neřeš 
   SetPlayerScore(playerid, GetPlayerMoney(playerid)); // pokud chceš mít prachy misto skore
return false; // return je jedno jestli dáš 1 or 0
}

Link to comment
Share on other sites

pokud jsi si nevšiml tak on chce

 

Hrac ... sa pripojil do hry.

 

No ale pokial si si ty nevšimol che aj tamto!

 

Bo$$":u8alcf2x]ked sa hrac spawne tak mu napise spravu(do chatu) a aj na obrazovku.ale rozdielne spravy.a este ze ked sa pripoji napise do chatu napr. modrou farbou ze Hrac ... sa pripojil do hry.

 

A este znamená že chce 2 veci...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...