Jump to content
  • 0

pomoc obnovování pickupu


Guest Shitman

Dotaz

Cus, mam problem: udělal jsem pickup a do něj hodil menu vsechno slo v pohode jenze... když jdu do menu tak po několika vteřinách se menu obnoví na původní stav (vybere se první položka) říkal jsem si že to bude tim menu tak jsem to udělal pres dialog a dělá to uplně to samé... přitom tam nemám žídný timer ani nic podobneho, fak uz nevim cim to muze bít "confused"

Kdyby někdo věděl čím to může být nebo jak to vyřešit budu rád když napíše diky .

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Je to tim ze kdyz stoupnes na pickup tak ti vyskoci menu ale ty natom pickupu porad stojis takze to menu se ti jakoby zobrazuje porad dokola ale ty to nevidis dochvile nez nenajedes na dalsi polozku v menu, v tom se ti menu otevre znova na prvni polozce.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zkusil jsem to udělat takto

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid);
if(pickupid == ammo && CurrentMenu == ammom || CurrentMenu == pistole || CurrentMenu == microsmgs || CurrentMenu == brokovnice || CurrentMenu == vesta || CurrentMenu == smg || CurrentMenu == utocnepusky )
  {

}else{
  ShowMenuForPlayer(ammom, playerid);
  }

   return 1;
}

Sice to jde už se to neaktualizuje ale zas když v menu dam konec a vlezu zas do pickupu tak se menu znovu nezobrazí :( nevíte někdo co je spatne ??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sice sem v tomto pwn kodu moc neviznam ale mne to pripada ze ti to vraca hodnotu jen sem

ShowMenuForPlayer(ammom, playerid);

 

pokud ne tak nwm ale neboj taky mne to ceka :(

Link to comment
Share on other sites

  • 0
public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
   if(OtevreneMenu[playerid] == false) ShowMenuForPlayer(ammom, playerid);
   return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid,row)
{
   new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);
   if(Current == ammom)
   {
       OtevreneMenu[playerid] = true;
       //if(row == 0) a bla bla bla
   }
   return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
   OtevreneMenu[playerid] = false;
   return 1;
}
//kdyby se nekdo odpojil a mnel zobrazene menu pristimu hraci by to zablokoval a mnel by smulu
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
   OtevreneMenu[playerid] = false;
   return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Udělal jsem to jak radil Atomas jen jsem přidal nahoru proměnnou

new OtevreneMenu[MAX_PLAYERS];

Ale ještě mi to píše tenhle warrning:

 

(203) : warning 213: tag mismatch

 

 

a řádek:

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

if(pickupid == ammo)
{
if(OtevreneMenu[playerid] == false) ShowMenuForPlayer(ammom, playerid); //203

}
   return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Mě se děje to samé a nešlo by to udělat že jak by nato někdo vztoupil tak by PickUp zmizel a poté co by něco vybral tak by se spustil Timer třeba na 2 vteřiny a po 2 by se PickUp znova zobrazil myslíte že to tak pujde? jestli jo PLS napište mi jak díky "help"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...