toXic 0 Odesláno: 12. Říjen, 2010 Share Odesláno: 12. Říjen, 2010 cus, mám udělán checkpoint a v něm dialog INPUT. A potřebuju nějak nastringovat že se když hráč vleze do CP a do dialogu napíše nějaké číslo tak se mu podle toho odečtou peníze přidá benzín atd.. mám to takhle: if(dialogid == 10) { if(response == 1) { new string[50]; format(string,sizeof(string),"~r~Zaplaceno~n~~w~%s$ za %sl",inputtext,inputtext); if(GetPlayerMoney(i) > XX) { GameTextForPlayer(i, string, 3000, 0); GivePlayerMoney(i,-XX); Benzin[GetPlayerVehicleID(i)]+= XX; if(Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] > 100 ) Benzin[GetPlayerVehicleID(i)] = 100; }else{ if(GetPlayerMoney(i) < XX) GameTextForPlayer(i, "~r~Nemas dostatek penez!", 5000, 3); } } Místo těch XX potřebuju nějak dostat vtu informaci co hráč napíše do dialogu bohužel vůbec nevím jak na to ... když někdo pomůže budu rád. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _NosiK_ 0 Odesláno: 12. Říjen, 2010 Share Odesláno: 12. Říjen, 2010 nechápu myslíš jako že když napíše třeba 50 tak mu to zebere 200$ a přidá 50 Litrů benzínu?? a musí být v CP?? jestli ano tak cp si udělej do toho vlož ShowPlayerDialog s tvím číslem mím bude 0, 0 si změň na tvoje if(dialogid== 0) // to si změn ale ty vís { if(response == 0 ) { new cash = inputtext; cash * 3; if(GetPlayerMoney(playerid) < cash ) return SCM(playerid, Color, "Nemáš tolik peněz."); //tady si vlož proměnné ++ } } Teď už nevím jestli to je dobře dělal sem to z pamněti Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 12. Říjen, 2010 Share Odesláno: 12. Říjen, 2010 if(dialogid == 10) { if(response == 1) { new string[50]; new cash = strval(inputtext); new benzin = strval(inputtext); //nastavený jako počet $ = počet l benzínu, přenastav si to jak potřebuješ | pozn. dole format(string,sizeof(string),"~r~Zaplaceno~n~~w~%d$ za %dl", cash, benzin); if(GetPlayerMoney(playerid) > cash) //nechápu proč si tu měl i { GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0); GivePlayerMoney(playerid,-cash); Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]+= benzin; if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 100 ) Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100; }else{ if(GetPlayerMoney(playerid) < cash) GameTextForPlayer(playerid, "~r~Nemas dostatek penez!", 5000, 3); //Tady je asi lepší použít else | taky to máš dole } } závorky jsem nepřepočítával, věřím ti možná tam bude nějáká chybka, opravoval jsem to narychlo, není čas, doufám že tam ale nic nebude sice tma máš nadefinovaný zbytečně pro jednu hodnotu 2 proměnný, ale to je proto, že si budeš určitě chcít změnit cenu za 1l benzínu, takže to tam jenom upravíš j a u toho else to dej takto else GameTextForPlayer(playerid, "~r~Nemas dostatek penez!", 5000, 3); Snad je to dobře Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 toXic 0 Odesláno: 12. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 12. Říjen, 2010 Díky moc všem snažil jsem se jen nekopírovat ale taky to trochu pochopit Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 to od grunducha ti ide ? btw lebo ja nepoznám dialog v ktorom sú 2 imputtexty, možno mi niaky pošle Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 RmT_Kjuba 10 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 to jsou jen 2 proměné se stejnou hodnotou (inputtextu) i když je to trosku zbytečné ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 wow takže ak do dialogu dám 50000 tak dostanem 50000l benzínu ? super nápad Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 RmT_Kjuba 10 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 100 ) Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100; nechcu delat chytreho protoze sem uz vse zapoměl ale neni tohle nahodou podminka kdyz bude benzin vetsi nez 100 tak mu to da na 100? .. ale i tak to neni moc dobry napad no šlo by to o hodne lehčejc.. ale to už nam muze byt jedno ne Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 ale nechápeš víde ti dialog a otázka Napíš sumu za ktorú chceš benzín a ty napíšeš npr. 10 000€ a ono by ti malo vyskočiť daľší dialog s otázkou Napíš koľko chceš benzínu ale tu to je v jednom dialogu čiže ak tam dáš 10 000 tak ti dá 10 000 benzínu ano tú podiemnku som videl ale je to hlúposť a ešte 2x strval imputtext Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 toXic 0 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 to od grunducha ti ide ? No je pravda že to trochu buguje: když dám do dialogu třeba 2ku tak mi to ztrhne -1000$ a přidá na 100 benzínu... Asi je tam nejaka chyba ale jaká to fakt netušim Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 xD presne o tomto hovorím :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 toXic 0 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 A jak to teda udělat aby to šlo ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 cez 2 dialogy (jeden na sumu a druhý na benzín) alebo iba na benzín že tam vyskočí Zadaj koľko litrov benzínu chceš: a ty dáš npr. 50 a cena benzínu je npr. 5$ a tak dáš new platba = strval(inputtext); GivePlayerMoney(playerid,platba*5); a potom benzin[vehicle] += platba; a ešte ak nemá dostatok penazí if(getplayerweapon(playerid) < platba*5) return sprava(nemaš keš) takto to urob Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 toXic 0 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 Udělal jsem to takhle jak si radil : if(dialogid == 10) { if(response == 1) { new string[50]; new platba = strval(inputtext); format(string,sizeof(string),"~r~Zaplaceno~n~~w~%d$ za %dl",platba,platba*2); if(GetPlayerMoney(playerid) > platba*2) { GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0); GivePlayerMoney(playerid,-platba*2); Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)]+= platba; if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 100 ) Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100; if(GetPlayerMoney(playerid) < platba*2) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~Nemas dostatek penez!", 5000, 3); } } } } Ale stejně to dělá to samé jako předtím... Jinak jak si psal s těma dvouma dialogama jsem nějak nepochopil to jako že hráč napíše zaplatím 1$ a dostanu 100l benzínu ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 Hore daj #define CENA_BENZINU 500000000000000000000 tú cenu si zmen na to koľko chceš if(dialogid == 10) { if(response == 1) { new string[50]; new benzinakakurvaplatba = strval(inputtext); format(string,sizeof(string),"~r~Zaplaceno~n~~w~%d$ za %dl",benzinakakurvaplatba*CENA_BENZINU,benzinakakurvaplatba); if(GetPlayerMoney(playerid) < benzinakakurvaplatba*CENA_BENZINU) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~Nemas dostatek penez!", 5000, 3); GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0); GivePlayerMoney(playerid,-benzinakakurvaplatba*CENA_BENZINU); Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] += benzinakakurvaplatba; if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 100 ) Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100; } } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 13. Říjen, 2010 Share Odesláno: 13. Říjen, 2010 wow takže ak do dialogu dám50000 tak dostanem 50000l benzínu ? super nápad snažil jsem se to tam vysvětlit, že jsem nevěděl v jakým poměru chce ten benzín tak jsem mu to tam nedával, btw mám to tam napsaný Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 toXic 0 Odesláno: 14. Říjen, 2010 Author Share Odesláno: 14. Říjen, 2010 Ok dik uz to jede. Ale mam jeste jeden problem: mám timer na 1s a v něm IsPlayerInShapere v tom SetplayerCheckpiont a v Cp ten dialog ale když tam píšu částku tak každé 1s se mi dialog obnoví a smáže se to. Nevíte jak by se to dalo udělat? Nebo kam dát ty funkce místo timeru ? dík Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 15. Říjen, 2010 Share Odesláno: 15. Říjen, 2010 premena Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
toXic 0
cus, mám udělán checkpoint a v něm dialog INPUT. A potřebuju nějak nastringovat že se když hráč vleze do CP a do dialogu napíše nějaké číslo tak se mu podle toho odečtou peníze přidá benzín atd..
mám to takhle:
Místo těch XX potřebuju nějak dostat vtu informaci co hráč napíše do dialogu bohužel vůbec nevím jak na to ... když někdo pomůže budu rád.
Link to comment
Share on other sites
17 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now