Mám problém.V pawne som si robil do módu výpisy po smrti hráčovi ktorý zabije nejakého hráča a šiel som to otestovať no keď zabijem nejakého hráča ešte tesne pred zabitím mi spadne server robil som tieto zmeny či to robilo aj predtým neviem:
INCLUDY:
#include
#include
DEFINÍCIE:
#define HP 100
#define Armour 100
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason):
{
SendClientMessageToAll(COLOR_CYAN,"%s bol nepozorný a zomrel.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_CERVENA,"Nabudúce si dávaj väčší pozor a buď pozornejší. :-)");
SetPlayerHealth(killerid, HP);
SetPlayerArmour(killerid, Armour);
SendClientMessage(killerid, COLOR_TEXT,"Zabil si %d a ako darček si dostal 100HP + 100Armour.");
return 1;
}
Prosím je tam niekde chyba a ak áno poviete mi kde?Ďakujem.
Dotaz
filip212 0
Mám problém.V pawne som si robil do módu výpisy po smrti hráčovi ktorý zabije nejakého hráča a šiel som to otestovať no keď zabijem nejakého hráča ešte tesne pred zabitím mi spadne server robil som tieto zmeny či to robilo aj predtým neviem:
INCLUDY:
DEFINÍCIE:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason):
Prosím je tam niekde chyba a ak áno poviete mi kde?Ďakujem.
Link to comment
Share on other sites
19 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now