Jump to content

Jak vytvořit TextDraw a ostatní funkce.


AvestX

Recommended Posts

Text Draw

Funkce, a ovládání TextDrawů


HLAVNÍ:

TextDraw je Text na obrazovce, jako třeba hodiny, spodní lišty a ostatní.

Nejlehčí způsob jak vytvořit TextDraw najdeme zde.

Ale zde zjistíme co jaká funkce znamená.


FUNKCE TEXT DRAWU:

 

TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[]);

 

Vytvoří textdraw

 

Float:x = Souřadnice "x" na obrazovce

Float:y = Souřadnice "y" na obrazovce

text[] = jméno textdrawu, příklad "TEXT_DRAW".

 

Pro tuto funkci doporucuji pouzit:

 

Nahoru:

new Text:textdraw; // Definace textdrawu

Například OnGameModeInit:

textdraw = TextDrawCreate(0.0,0.0,"Prdel");

 

TextDrawDestroy(Text:text);

 

Zniří textdraw

 

Text:text = proměna textdrawu

 

TextDrawColor(Text:text, color);

 

Nastaví textdrawu barvu

 

Text:text = proměna textdrawu

color = barva textdrawu

 

TextDrawBoxColor(Text:text, color);

 

Nastaví textdraw boxu barvu

 

Text:text = proměna textdrawu

color = barva textdraw boxu

 

TextDrawBackgroundColor(Text:text, color);

 

Nastaví textdrawu barvu pozadí

 

Text:text = proměna textdrawu

color = barva textdrawovo pozadí

 

TextDrawAlignment(Text:text, alignment);

 

Nastavení zarovnání textdrawu

 

Text:text = proměna textdrawu

alignment = zarovnání

 

TextDrawFont(Text:text, font);

 

Nastaví front textdrawu

 

Text:text = proměna textdrawu

front = front textdrawu, fronty:

clipboard01vu9.png

 

TextDrawLetterSize(Text:text, Float:x, Float:y);

 

Nastaví velikost písma v textdrawu.

 

Text:text = proměna textdrawu

Float:x = velikost na x souřadnici na obrazovce.

Float:y = velikost na y souřadnici na obrazovce.

 

TextDrawSetOutline(Text:text, size);

 

Tučnost textdrawu.

 

Text:text = proměna textdrawu

size = tučnost

 

TextDrawSetShadow(Text:text, size);

 

Stín textdrawu.

 

Text:text = proměna textdrawu

size = velikost stínu

 

TextDrawUseBox(Text:text, use);

 

Nastaví UseBox u textdraw.

 

Text:text = proměna textdrawu

use = když dáte 1 tak se ukáže usebox a když 0 tak se vypne.

 

TextDrawSetString(Text:text, string[]);

 

Přepíše napsaný string v textdrawu který je u TextDrawCreate

 

Text:text = proměna textdrawu

string[] = string v " " na který se přepíše.

 


 

TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:text);

 

Ukáže TextDraw Hráči

 

Text:text = proměna textdrawu

playerid = ID hráče kterému to ukáže

 

TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:text);

 

Odstraní TextDraw Hráči

 

Text:text = proměna textdrawu

playerid = ID hráče kterému to odstraní z obrazovky

- Poslední Tutoriál -
Pokouším se odvyknout od tohoto fora 

Link to comment
Share on other sites

TextDrawSetString(Text Draw, string);

Do stringu si vlozis promenu poctu umrti...

Peknej TuT, ale tu vulgaritu napr pr*el bys mohl priste vynechat ;)

Link to comment
Share on other sites

Omfg toto je jak ovládat TextDraw ... jenže takoví lidi jako si ty na to serou, a až nějákou tu funkci budou potřebovat budou spamovat helpem ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
mam text draw ale chcel by som aby mi v nom pisalo 2 premenne 1.premenná za nov lomitko 2. premenná ako to spraviť?

Omluv, ale toto je starý topic, a možná bych ti pomohl, ale boužel slovensky neumím, skus to co jsi napsal napsat spisovně, vložit do překladače a pak pouze sem vložit... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...