fugasjunior 1 Odesláno: 21. Únor, 2010 Share Odesláno: 21. Únor, 2010 Ahoj. Potřeboval bych nějaký dobrý object streamer, ale musí splňovat tyto požadavky: 1) Nesmí zvětšit mod o více jak 100kb (tím se YSI a F_Streamer vylučují) 2) Musí mít funkce jako MoveObject, SetObjectRot, GetObjectRot apod. 3) Nemusí to být includ, klidně si to předělam 4) Nesmim si ho udělat sám xD Jestli takovýto znáte pls napište link nebo tak něco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marwin37 5 Odesláno: 21. Únor, 2010 Share Odesláno: 21. Únor, 2010 Ja mam svuj object streamer ale zvysuje velikost o 1 MB xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
fugasjunior 1 Odesláno: 21. Únor, 2010 Author Share Odesláno: 21. Únor, 2010 Ja mam svuj object streamer ale zvysuje velikost o 1 MB xD No, YSI jak je známo má chyby a zvětší o 500kb a F_Streamer my zvětší mod o 2,5MB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scopers Odesláno: 25. Únor, 2010 Share Odesláno: 25. Únor, 2010 tak si urob svoj streamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman 0 Odesláno: 25. Únor, 2010 Share Odesláno: 25. Únor, 2010 Odporúčam MidoStream Link to comment Share on other sites More sharing options...
biohazard545 0 Odesláno: 25. Únor, 2010 Share Odesláno: 25. Únor, 2010 tak si urob svoj streamer scopers nieco si prehliadol 4) Nesmim si ho udělat sám xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATomas 288 Odesláno: 25. Únor, 2010 Share Odesláno: 25. Únor, 2010 nasel sem nejefektivnejsi spusob streamovani pokud ti jde o pohybovani ze streamovynymy objekty nedoporucuji nebude to fungovat pro vsecky hrace jak ma kuli tomu ze ze se pocet hracu meni (pripojuji a odpojuji) problem je v tom ze se treba pripoji zrovna kdyz se objekt pohybuje a ten kdo se cerstve pripojil ho uvidi jinde nez osttani new Objekty[MAX_PLAYERS]; new PrvniObj[MAX_PLAYERS_EX]; new PocetObj[MAX_PLAYERS_EX]; forward MultiTimer(); SetTimer("MultiTimer",1000,1); public MultiTimer() { for(new i=0;i { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerInArea(i,-1284.566,-700.6725,2242.152,2837.724))//kdyz je v te oblasti kde sou bojekty (+este nejaky radius aby se nezobrazily pozde...) { if(Objekty[i] != 1)//kdyz uz ty objekty nema zobrazene { PrvniObj[playerid] = CreatePlayerObject(playerid,18450,-953.317,2666.554,44.737,0.0,0.0,-266.562);//tady se ulozi id toho prvniho CreatePlayerObject(playerid,5428,-943.920,2521.563,45.824,0.0,0.0,101.250); CreatePlayerObject(playerid,5428,-933.370,2463.750,45.852,0.0,0.0,-78.750); PocetObj[playerid] = 3;//kolik objektu jsme mu zobrazily Objekty[playerid] = 1;//aby jsme vedely ze jsme mu zobrazily zrovna tyhle objekty } }else{//kdyz neni v zone if(Objekty[i] == 1)//kdyz ma zobrazene objekty { for(new o;o Objekty[i] = 0; PocetObj[i] = 0; } } } } return 1; } tento zpusob sem vymyslel ja a pouzivam ho v RZE je to nejmene zatezovy spusob streameru s jakym sem se setkal este si potom v disconectu vynuluj promene aby se nestavaly nejake bugy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C3RN3J 0 Odesláno: 28. Září, 2010 Share Odesláno: 28. Září, 2010 me to nejde C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(29) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(29) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(30) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(30) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) declaration (symbol "MultiTimer") C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(777) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(781) : error 017: undefined symbol "IsPlayerInArea" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(785) : error 017: undefined symbol "playerid" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(786) : error 017: undefined symbol "playerid" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(787) : error 017: undefined symbol "playerid" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(788) : error 017: undefined symbol "playerid" C:\Users\Jiří\Desktop\C3RN3J.pwn(789) : error 017: undefined symbol "playerid" " Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 11 Errors. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 37 Odesláno: 28. Září, 2010 Share Odesláno: 28. Září, 2010 ked to robíš spôsobom CTRL + C tak samozrejme Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurofeN-Cz 0 Odesláno: 28. Září, 2010 Share Odesláno: 28. Září, 2010 Vymaz MAX_PLAYERS_EX a dej tam jenom MAX_PLAYERS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 37 Odesláno: 28. Září, 2010 Share Odesláno: 28. Září, 2010 veď to potom nepôjde nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [BJ]boban88 Odesláno: 28. Září, 2010 Share Odesláno: 28. Září, 2010 vies co vyser sa na toto a daj si tam radsej YSI viewtopic.php?f=8&t=392 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts