Jump to content
  • 0

pomoc [BOT] o5 problem


RmT_Kjuba

Dotaz

nevite nekdo čim by mohlo byt tohle?.....mam bota autobus vždy jak mu dosel benzin tak se spawnul benzin vyřešen....pak sem udelal dalsiho bota (ID 1)....a ten se vzdy spawnul po 2-3 kolech....tak sem snim letel a porad nic ...rikal sem si benzinem to byt nemuze...no a zistil sem ze se nahodou ten novejsi bot pripojil drive jako ten starsi a kdyz sem stim novejsim letel a porat nic tak sem se /GOTO k tomu starsimu a ejhle zase stal na spawnu on...proste kdyz ma bot (ID 1) tak se po urcite chvily spawne jako by snad ta podminka na benzin platila jen pro jednoho ale mam ji takhle ...

 

if(IsPlayerNPC(playerid))

{

if(Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 50)

{

Benzin[GetPlayerVehicleID(playerid)] =100;

}

}

 

a spawn takto mozna je chyba v něm ...

 

if(IsPlayerNPC(playerid))//Kontrola, pokud je spawnutý NPC.

{

new npcname[MAX_PLAYER_NAME];

GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //Zjišťuje jméno NPC.

if(!strcmp(npcname, "[bOT]autobusak", true)) //Zjišťuje, jestli je jméno bota Michal

{

SetPlayerCheckpoint(playerid,-1994.8853,191.6906,27.5391,15);

oval[playerid] = oval28;

PutPlayerInVehicle(playerid, buscar, 0); //Strčí NPC do auta, které sme vytvořili

SetPlayerColor(playerid,COLOR_ORANGE);

}

}

new npcname[MAX_PLAYER_NAME];

GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); //Zjišťuje jméno NPC.

if(!strcmp(npcname, "[bOT]vyhlidka", true)) //Zjišťuje, jestli je jméno bota Michal

{

SetPlayerCheckpoint(playerid,1478.2300,1236.9608,10.8203,15);

oval[playerid] = oval33;

PutPlayerInVehicle(playerid, vyhlidkacar, 0); //Strčí NPC do auta, které sme vytvořili

SetPlayerColor(playerid,COLOR_ORANGE);

}

 

myslite ze to muze byt tim ze to toho dolniho nebere jako bota?

 

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

mam otazku...na co je tohle? "SetPlayerCheckpoint(playerid,-1994.8853,191.6906,27.5391,15);"... ne ze bych nevedet ze to vytvori CP ale spis nechapu proc ukazujes NPC checkpoint

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest oOUndertakerOo

No, playerid pokud ten public nevyvola primo bot tak je automaticky 0(proto se domnivam ze ti to slo jen pro bota s id 0. Takze si tam dej cyklus- for(new boti=0;boti<2;boti++){ IsPlayerNPC(boti); a vsude kde mas player id si dej boti, nevim jestli sem to napsal presne spravne pisu to z hlavy z modbilu, takze se kdytrak ozvy opravim to na pc. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

já mam oba Boty takto:

 

	if(!strcmp(Jmeno(playerid),"BusDriver1",true) && IsPlayerNPC(playerid))
{
    PutPlayerInVehicle(playerid,botbus[0],0);
    SetPlayerColor(playerid,cerv);
    SetPlayerSkin(playerid,98);
}
if(!strcmp(Jmeno(playerid),"BusDriver2",true) && IsPlayerNPC(playerid))
{
    PutPlayerInVehicle(playerid,botbus[1],0);
    SetPlayerColor(playerid,cerv);
    SetPlayerSkin(playerid,98);
}

a jedou mi skvele... :)tk to zkus udelat podle nich, a k tembusum nastav benzin na 9999999999999 a je to ;) jentak ti neutece, a pokud mas ty busy jen pro boty, tk do odecitani benzinu, bych dal if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(id hrace))!=xxx){ podminka zda se vozidlo nerovna busum a tim by se ti benzin neodecital, nebo je vice moznosti...

dalsi me napada:

podminka na jmeno, ze pokud se jemno hrace rovna hrace bota, tak by mu to benal neubiralo, atd..... je vice podminek.... ;) s tim benzinem na odecitani... :)

+ dotaz: k cemu mas ty oval22 a oval38 nebo jak to bylo psano...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ja mam tiez problem s botom vsetko mi islo nahral som si nahravku ulozila sa mi no vsetko podla nahodu ...ale ked som prisiel na server vobec sa nespawne bobec neje na servery preco ??:mam povinnu registraciu cez subor

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...