Jump to content
  • 0

pomoc GetDistanceBetweenPlayerAndBot


zpatecnik

Dotaz

Rozhod sem se ze se dam na spam a zacnu v helpu :d

Chtel bych udelat neco jako ze kdyz hrac zmackne plus a bude blizko bota dealera da mu to ....neco

 

Zkusim sem toto:

if(newkeys & KEY_SUBMISSION){
if(IsPlayerNPC(playerid)) 
  {
         new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); 
      if(!strcmp(npcname, "[bOT]Dealer", true)) 
      {
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, [bOT]Dealer) >= 10)
{

Ale mam o tom pochybnosti "scratch" a compiller este vic :d

C:\03\pawno\....\1.pwn(187) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerPrivmsg")
C:\03\pawno\....\1.pwn(197) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerInfoChange")
C:\03\pawno\....\1.pwn(275) : error 017: undefined symbol "GetDistanceBetweenPlayers"
C:\03\pawno\....\1.pwn(275) : error 017: undefined symbol "BOT"
C:\03\pawno....\1.pwn(275) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\03\pawno\....\1.pwn(275) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Link to comment
Share on other sites

  • Answers 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

predem sorry za double post

Napadlo me udelat to jako If(IsPlayerInRangeOfPoint(...) ale co dat do ty zavorky kdyz se ten bot pohybuje

fakt bych s tim potreboval pomoct...

NEKDO

HELP :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hej kdyz uz tady ses u tech botu, jde to udelat treba nejaky boty, ktery budou chodit po meste ? xD To by bylo mrte xD A jinak nwm jak to udelat srry

Link to comment
Share on other sites

  • 0
celkem dobrý nápad :)

(už umím pawno na 90´%) :v:

Nak mi uniká pointa tvého příspevku. "Celkem dobrý nápad" nwm k cemu patri ale je to jedno protoze sem problem furt nevyresil a to umim pawno na 90% no snad te neurazim a ani nikoho jinyho ale myslim si že málokdo ovládá pawno na 90% mozna om3n Mach chytrak nwm blbe se to odhaduje ale ty??? Ja bych se tipnul tak na no rekneme 15% + - pokud si myslis ze umis pawno tak dobre tak to nekde ukaz a vyres muj help

Link to comment
Share on other sites

  • 0
celkem dobrý nápad :)

(už umím pawno na 90´%) :v:

Nak mi uniká pointa tvého příspevku. "Celkem dobrý nápad" nwm k cemu patri ale je to jedno protoze sem problem furt nevyresil a to umim pawno na 90% no snad te neurazim a ani nikoho jinyho ale myslim si že málokdo ovládá pawno na 90% mozna om3n Mach chytrak nwm blbe se to odhaduje ale ty??? Ja bych se tipnul tak na no rekneme 15% + - pokud si myslis ze umis pawno tak dobre tak to nekde ukaz a vyres muj help

omg ok já mýslím 90% toho co sem nikdy neuměl

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No ukusim neco, třeba ti to nějak pomůže

IsPlayerInSphere(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,radius)
{
if(GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,x,y,z) < radius){
return 1;
}
return 0;
}

GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
new Float:tmpdis;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z1)),2));
return floatround(tmpdis);
}

A tady to už dáš kamkoli chceš:

if(IsPlayerInSphere(playerid, X, Y, Z, 5) == 1)

Doufám že TY už z toho něco dokážeš poskládat...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
celkem dobrý nápad :)

(už umím pawno na 90´%) :v:

Nak mi uniká pointa tvého příspevku. "Celkem dobrý nápad" nwm k cemu patri ale je to jedno protoze sem problem furt nevyresil a to umim pawno na 90% no snad te neurazim a ani nikoho jinyho ale myslim si že málokdo ovládá pawno na 90% mozna om3n Mach chytrak nwm blbe se to odhaduje ale ty??? Ja bych se tipnul tak na no rekneme 15% + - pokud si myslis ze umis pawno tak dobre tak to nekde ukaz a vyres muj help

omg ok já mýslím 90% toho co sem nikdy neuměl

 

90% :d Rofl rofl rofl :d možná 5% ne ? omg já ho umim na 15 :d tak se koukni do všech includů a pulka ti nejde :d půlka nevíš co je :d prostě to neni snat nikdo kdo by uměl pawn na 90% (možná ten kdo ho vymislel) chytrák, to bych odhadoval tak na 80%..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No když se pohybuje, tak bych to zkusil asi udělat časovač, a budeš zjištovat pozici bota GetPlayerPos(playerid, x, y, a); -> to mas souradnice který do toho potřebuješ, ten časovač je bude aktualizovat.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){

if(newkeys & KEY_SUBMISSION){
if(IsPlayerNPC(playerid))
  {
         new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); 
      if(!strcmp(npcname, "[bOT]Dealer", true)) 
      {
      new playerid2 - co sem mam napsat???
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) < 5){
SendClientMessage(playerid, COLOR_CERV, "Naky keci.");
joint[playerid] = 1;
}
}
}
}

Hele vytvoril sem super vecicku ale furt to neni vono - playerid2 ma bejt vot co tam mam jako napsat?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
GetDistanceBetweenPlayerAndBot(playerid,playerid2)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z12,Float:x2,Float:y2,Float:z21, Float:tmpdis;
if(IsPlayerNPC(playerid2))
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z12);  GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z21);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z21,z12)),2));
return floatround(tmpdis);
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Budes mi to muset vysvetlit trochu lip :d takze kdyz pouziju tohle:

GetDistanceBetweenPlayerAndBot(playerid,playerid2)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z12,Float:x2,Float:y2,Float:z21, Float:tmpdis;
if(IsPlayerNPC(playerid2))
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z12);  GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z21);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z21,z12)),2));
return floatround(tmpdis);
}

tak jak má vypadat tohle?

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){

if(newkeys & KEY_SUBMISSION){
if(IsPlayerNPC(playerid))
  {
         new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
      if(!strcmp(npcname, "[bOT]Dealer", true))
      {
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) < 5){
SendClientMessage(playerid, COLOR_CERV, "Naky keci.");
joint[playerid] = 1;
}
}
}
}

Sem z toho uplne mimo :crazy::d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){

if(newkeys & KEY_SUBMISSION)
{
      new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
      if(!strcmp(npcname, "[bOT]Dealer", true))
      {
if(GetDistanceBetweenPlayerAndBot(playerid,playerid2) < 5){
SendClientMessage(playerid, COLOR_CERV, "Naky keci.");
joint[playerid] = 1;
}
}
return 1;
}

 

pokud to bude mit bug tak rekni nejak to poresime

Link to comment
Share on other sites

  • 0

zkusil sem

if(newkeys & KEY_SUBMISSION)
{
if(GetDistanceBetweenPlayerAndBot(playerid,playerid2) < 5){
SendClientMessage(playerid, COLOR_CERV, "Naky KEc");
}
}
return 1;
}

Ale furt to sami "scratch"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...