Jump to content

OBČANKA.amx


Psychedelic

Recommended Posts

No to sem zkoušel a když sem to udělal podle toho píše my to errory:

C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(7) : error 055: start of function body without function header
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(9) : error 017: undefined symbol "IDpickupu"
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(10) : error 010: invalid function or declaration
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(15) : error 017: undefined symbol "Current"
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(21) : warning 217: loose indentation
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(22) : error 017: undefined symbol "string"
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(22) : error 017: undefined symbol "string"
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(22) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\DOCUME~1\PATRIK~1.MSH\Plocha\GTA\HedShy.pwn(22) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


8 Errors.

Link to comment
Share on other sites

#include  //include pro to nejzákadnější
#include  //nějaký hemzi o sořadnicích

new obcianka[MAX_PLAYERS];//zadefinujeme obcianku
new obcan;//zadefinujeme premenu obcianky
new Menu:obciankamenu;//zadefinujeme menu
{
public OnGameModeInit()
obcan = CreatePickup(IDpickupu,1,x,y,z);//premena obcianky,id pickupu si zvolte ake cete to zlte icko je 1239 a namiesto x y z dajte suradnice kde bude pickup
  obciankamenu = CreateMenu("Obcianka", 1, 100.0, 150.0, 200.0, 200.0);//vytvorime menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu
  AddMenuItem(obciankamenu, 0, "Kupit(10000)");//vytvorime polozku v menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu
  AddMenuItem(obciankamenu, 0, "Koniec");//vytvorime polozku v menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row){ 
if (Current == povolaniemenu ) {//premena vasho povolania
  switch(row) {
  case 0:{

  new pname[MAX_PLAYER_NAME];
  GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);
     if (obcianka[playerid] == 1) {//ak hrac ma obcianku
  format(string, sizeof(string), "[-]Hrac %s Sa pridal k ***.[-]", pname);//vas text pri povolani
  SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);//farba textu
  povolanie[playerid] = 11;//premena povolania
  SetPlayerSkin(playerid, 78);//skin povolania
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK);//farba aku bude mat zamestnany hrac
     }else{
  if(obcianka[playerid] == 0) {//ak harc nema obcianku
  SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Aby si sa mohol zamestnat musis mat obciansky preukaz !");//vas text a farba
}
}
}
}
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) 
if(pickupid == obcan)//premena obcianky
{
ShowMenuForPlayer(obciankamenu,playerid);//ukaze hracom menu,ak ste zmenili definicu menu zmente aj tu
}

Link to comment
Share on other sites

#include  //include pro to nejzákadnější

new obcianka[MAX_PLAYERS];//zadefinujeme obcianku
new obcan;//zadefinujeme PICKUP
new Menu:obciankamenu;//zadefinujeme menu

public OnGameModeInit()
{
obcan = CreatePickup(1318,1,x,y,z);//premena obcianky,id pickupu si zvolte ake cete to zlte icko je 1239 a namiesto x y z dajte suradnice kde bude pickup
obciankamenu = CreateMenu("Obcianka", 1, 100.0, 150.0, 200.0, 200.0);//vytvorime menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu
AddMenuItem(obciankamenu, 0, "Kupit(10000)");//vytvorime polozku v menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu
AddMenuItem(obciankamenu, 0, "Koniec");//vytvorime polozku v menu,ak ste zmenili definicuju menu zmente ju aj tu
return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{ 
new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);//zadefinnovani promenenne, ktera nam zjisti ktere menu je aktivni
if (Current == obciankamenu ) 
{
  		switch(row) 
  		{
  			case 0:
  				{
		    if (obcianka[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Uz mas obcanku");//ak hrac ma obcianku, odesle spravu
  				new pname[MAX_PLAYER_NAME];//zadefinovani promenne pro jmeno
  				GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME);//zjisti hracovo jmeno
  				SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, "Hrac %s si poridil obcanku", pname);//posle vsem spravu s jmenem hrace
  				obcianka[playerid] = 1;//da hracovi obcanku
			}
	}
}
return 1;
}


public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) 
{
if(pickupid == obcan)//premena obcianky
{
	ShowMenuForPlayer(obciankamenu,playerid);//ukaze hracom menu,ak ste zmenili definicu menu zmente aj tu
}
return 1;
}

 

jak si zjistit x, y, z? ve hře(v sa-mp) si stoupni na místo kde chceš, aby se ti ukázalo menu, když na to místo stoupneš a napiš /save [TVOJE_POZNAMKA] pak di tam, kde máš nainstalovanýá sa-mp a najdi si soubor savedpositions.txt. vněm najdeš nějaký čísla, atd..

například:

 

AddPlayerClass(275,-969.1845,1047.3097,1345.0562,176.0232,0,0,0,0,0,0);//armada spwn

 

to za // je ta tvoje poznámka X, Y, Z jsou vždycky 2., 3. a 4. číslo, takže ty potřebuješ:

 

AddPlayerClass(275,-969.1845,1047.3097,1345.0562,176.0232,0,0,0,0,0,0);

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...