Jump to content

Zkonfigurování dat ze serveru a příkaz mode [Pro all]


Guest Fiki

Recommended Posts

tento TuT je spíš pro lamy ale i lepším pawnerům se bude hodit

 

nahoru k new doporučuji oddělit ;)

nahoru k definicím (pokud nemáte nadefinované barvy)

#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA

 

new jmenomodu[] = "Jmeno Vaseho Modu"; //jméno vašeho módu
new autor[] = "Vase jmeno"; //vaše jméno
new weburl[] = "Vas web modu/serveru"; // Váš web módu nebo serveru
new mapa[] = "kde se mod odehrává ?"; // kde se mód odehrává ? např. SF
new verze[] = "verze módu"; // verze módu dejme tomu 1.0 
new hostname[] = "jaký chcete mít název serveru"; // název serveru

políčka v uvozovkách si vyplňte podle vás teď dem dál ;)

 

přejdeme do publicu ongamemodeinit a smažeme tam

SetGameModeText("cokoliv");

(nevšimejte si textu uvnitř)

do ongamemodeinit vložíme

   new allstring[256];    //nadefinuje string
   format(allstring, 256, "%s %s", jmenomodu, verze); // zformátuje data
   SetGameModeText(allstring); //odešle zformátované data
   format(allstring, 256, "mapname %s", mapa); // zformátuje data
   SendRconCommand(allstring); //odešle zformátované data
   format(allstring, 256, "weburl %s", weburl); // zformátuje data
   SendRconCommand(allstring); //odešle zformátované data
   format(allstring, 256, "hostname %s", hostname); // zformátuje data
   SendRconCommand(allstring); //odešle zformátované data

tak teď se nám server sám bude konfigurovat podle sebe

a tady je příkaz to vložte do onplayercommandtext

if (strcmp(cmdtext, "/mode", true)==0)
   {
   new stringall[256];
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Informace o módu");
   format(stringall, 256, "Název Módu: %s", jmenomodu);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   format(stringall, 256, "Verze Módu: %s", verze);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   format(stringall, 256, "Autor Módu: %s", autor);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   format(stringall, 256, "Web Módu/serveru: %s", weburl);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   format(stringall, 256, "Kde se mód odehrává? %s", mapa);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   format(stringall, 256, "Defaultní hostname módu: %s", hostname);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringall);
   return 1;
   }

 

prosil bych velký pawnery aby nějak mocnekritizovali že to dá i lama je to tu pro ně ;)

jinak hodí se to když vám někdo sebere AMX módu tak si může nastavovat v configu co chce ... xD

 

//edit: chybička

Link to comment
Share on other sites

Guest ShockyCZE

omg, ty napises nejakej tut a uz stim spamujes i na pb.. LoL, toto zvladne aj zacatecnik :) Ale jinak nice.. Taky nepsu pekny tutu a nebudu ho vsude spamovaat :d

Link to comment
Share on other sites

Je to sice pěkný že to umíš ale je to zbytečná takhle složitě dělat já bych si udělla normálně dcmd a tam bych to rovnou napsal... Je vidět že to jde udělat i jiným způsobem sice složitějším ale efektivnějším ;) Takže je to pěkný ale je to k ničemu :thumbdown: Jdu na proxy kouknout co mu udělal s tímhle na pb :d

Link to comment
Share on other sites

Guest mudzahin

místo "new jmenomodu[]" bych doporučoval buď #define nebo když už tak new const jmenomodu[], protože takto definuješ proměnnou, která by se v tvém případě měla měnit, což nedělá.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...