Jump to content

Pořádek v PWN


Daw3

Recommended Posts

takže už nevím co by se sem dalo dát za TUT tak jsem vytvořil co se může hodit pro přehlednost v PWN. Takže začneme.

 

Kdy má mod 20 000 řádků neznamená že je dobrý... Proto pokud máte mod a chcete se vytahovat že máte přes 20 000 řádků tak se akorát ztrapňujete. Nevypovídá to o Vaší kvalitě atp. Takže doporučuji co nejvíce šetřit řádkáma. Takže zarovnání např. z enumu

enum SPA
{
Float:X_r,
Float:Y_r,
Float:Z_r
}

Se dá vytvořit např toto

enum SPA{Float:X_r,Float:Y_r,Float:Z_r}

Neubírá to na přehlednosti a ušetřili jsme 5 řádků... Nebo returny

return 1;
}
return 0;
}

Se zbytečně roztahují tak z toho uděláme toto

return 1;}
return 0;}

Toto byli jen příklady... To samí patří k DCMD stejný postup...

Aby jste se vyznali v modu můžete použít tyto pomůcky:

//NEWS==========================================================================

Nebo např. (doporučuji dávat DCMD před public OnGameModeInit

oddělení DCMD

//==============================================================================
//==================================DCMD========================================
//==============================================================================

Jsou to primitivní příklady... Třeba ted jsem narazil na FreeWallův radar... Co udělat s publicem

public radarEX(playerid)
{
Radarovany[playerid]=0;
}

Opět zbytečné řádky...

public radarEX(playerid){Radarovany[playerid]=0;}

ted něco většího např.

public radarCH()
{
for(new i=0;i{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i) && IsPlayerConnected(i))
{
new string[128],Float:value_r,Float:distance_r,Float:x_r,Float:y_r,Float:z_r;
GetPlayerPos(i,x_r,y_r,z_r);
distance_r = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x_r,PlayerPost[i][X_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y_r,PlayerPost[i][Y_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z_r,PlayerPost[i][Z_r])),2));
value_r = floatround(distance_r * 11000);
if(floatround(value_r/1400)>90)
{
format(string, 128, "~r~~h~%d",floatround(value_r/1400));
}
else
{
format(string, 128, "~g~~h~%d",floatround(value_r/1400));
}
TextDrawSetString(KPHR[i],string);
PlayerPost[i][X_r] = x_r;
PlayerPost[i][Y_r] = y_r;
PlayerPost[i][Z_r] = z_r;
if(
IsPlayerInSphere(i,2048.4158,1173.2195,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2066.5464,1623.2606,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2347.6807,2413.1965,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2507.3359,1880.9712,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2260.2791,1373.3129,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2281.9739,1193.3406,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2427.2900,1257.8555,10.7901,15) ||
IsPlayerInSphere(i,2210.5552,973.2725,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,1536.0039,1133.1715,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,1007.3343,1540.1764,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,1448.2607,2589.8904,10.6719,15) ||
IsPlayerInSphere(i,1691.7292,2173.2539,10.6719,15))
{
if(Radarovany[i]==0 && floatround(value_r/1400)>90 )
{
Radarovany[i]=1;
GivePlayerMoney(i,-500);
PlayerPlaySound(i, 1147, 0, 0, 0);
SendClientMessage(i,B_BILA," ");
format(string, 128, "[ Radar ] Jel jsi příliš velkou rychlostí ( %d Km/h ). Pokuta: -500$",floatround(value_r/1400));
SendClientMessage(i,B_CERV,string);
SetTimerEx("radarEX",5000,0,"i",i);
return 1;
}
}
}
}
return 1;
}

opět tolik řádku a jde z toho udělat např. toto

public radarCH(){
for(new i=0;iif(IsPlayerInAnyVehicle(i) && IsPlayerConnected(i)){
new string[128],Float:value_r,Float:distance_r,Float:x_r,Float:y_r,Float:z_r;
GetPlayerPos(i,x_r,y_r,z_r);
distance_r = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x_r,PlayerPost[i][X_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y_r,PlayerPost[i][Y_r])),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z_r,PlayerPost[i][Z_r])),2));
value_r = floatround(distance_r * 11000);
if(floatround(value_r/1400)>90){
format(string, 128, "~r~~h~%d",floatround(value_r/1400));}else{
format(string, 128, "~g~~h~%d",floatround(value_r/1400));}
TextDrawSetString(KPHR[i],string);
PlayerPost[i][X_r] = x_r;
PlayerPost[i][Y_r] = y_r;
PlayerPost[i][Z_r] = z_r;if(
IsPlayerInSphere(i,2048.4158,1173.2195,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2066.5464,1623.2606,10.6719,15)||
IsPlayerInSphere(i,2347.6807,2413.1965,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2507.3359,1880.9712,10.6719,15)||
IsPlayerInSphere(i,2048.4158,1173.2195,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2066.5464,1623.2606,10.6719,15)||
IsPlayerInSphere(i,2347.6807,2413.1965,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2507.3359,1880.9712,10.6719,15)||
IsPlayerInSphere(i,2048.4158,1173.2195,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2066.5464,1623.2606,10.6719,15)||
IsPlayerInSphere(i,2347.6807,2413.1965,10.6719,15)||IsPlayerInSphere(i,2507.3359,1880.9712,10.6719,15)){
if(Radarovany[i]==0 && floatround(value_r/1400)>90 ){
Radarovany[i]=1;
GivePlayerMoney(i,-500);
PlayerPlaySound(i, 1147, 0, 0, 0);
SendClientMessage(i,B_BILA," ");
format(string, 128, "[ Radar ] Jel jsi příliš velkou rychlostí ( %d Km/h ). Pokuta: -500$",floatround(value_r/1400));
SendClientMessage(i,B_CERV,string);
SetTimerEx("radarEX",5000,0,"i",i);
return 1;}}}}
return 1;}

 

Ke konci Vám chci říct že z těchto řádku by se dalo udělat 3 řádkový tutíky ale jde také o přehlednost takže to nepřežeňtě.

BTW: Kdo bude žádat moji pomoct vyžaduji toto :d a pokud chcete mod zarovnat a upravit tak ktomu jsem taky dobrej :d

Link to comment
Share on other sites

rofl :lol::lol: ty jsi mě dostal Daw3 :d , prej přehlednější, lol , jéé muj radar,

 

tak tohle je přesnej opak toho co by se dělat nemělo, ale nevadí .... :d

 

to můžeš rovnou udělat celej mod na jeden řádek :d

 

proč si to neudělal třeba takhle, neni to kratší ? :d

 

public radarCH(){ for(new i=0;i

Link to comment
Share on other sites

Takže za

1) Mě to takhle příjde přeheldnější

za 2) Bylo to použitý jako příklad nejde tady o obsah toho řádku

za 3) Tak jak jsem to napsal jsi to měl v TUTU tak proč jsi to taky neumdal tak jak jsi to řekl tedkon???

za 4) nech mě... :d

Link to comment
Share on other sites

nice tut, ale ja se v tom nevyznam kdy sou ty zavorky tak divne :d Neviznam se v tom protoze to je moc u sebe, taky sem to tak delal, a mod mel 600 radku a uz sem nevedel kam co dat :d

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

caw hele ja si v pwn udelam poradek podle sebe hlavne ze to funguje ale mam dotaz mam public ktery neni zakoncen returnem a funguje mi ale mne se tam ten return libi:) takze kdyz ho tam pridam nebude to nejak vadit??

Link to comment
Share on other sites

caw hele ja si v pwn udelam poradek podle sebe hlavne ze to funguje ale mam dotaz mam public ktery neni zakoncen returnem a funguje mi ale mne se tam ten return libi:) takze kdyz ho tam pridam nebude to nejak vadit??

Pokud Vím tak public musí být vždy ukončen.. A nehází ti to error asi proto že se to spojilo a s druhým " nějakým " publicem Když si tam dáš return tak myslím že uděláš dobře ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...