Veron 0 Odesláno: 25. Červenec, 2008 Share Odesláno: 25. Červenec, 2008 Zdravím vás, u druhé části mého několika dílného TuTovacího seriálu: Začínáme z pawnem. Dneska vám ukážu a popíšu definaci barev. U první části ( předchozí díl ) jsme si říkaly jak vytvořit příkaz, který vám po napsání dá zbraně. Tak ale my se pustíme do té definace. Horní část snad každého modu se většinou skládá z new(ů), definací, includů a fordwardů... My budeme používat deifne. #define NAZEV_BARVY 0x******AA rozliší co to vlastně je... je to new? definace? zde si napište jak budete barvu vyvolávat. Já si většinou píšu COLOR_GREEN, COLOR_YELLOW ... To je asi nejdůležitější část z definace. Je to nastavení barvy. Teď vám ukážu jak takovou barvu nastavit. Sledujte: Stáhněte si nějaký prográmek, třeba Photo Filter ( příde mi to jako nenáročný pěkný prográmek ). Zapneme si jej. V levém horním rohu dáme new, ok a pak v levo z palety barev si nějakou vybereme a vložíme na "papír". po té vememe tzv. kapátko ( kdo neví co to je je to v pravé liště nástrojů hned vedle bílé šipky ). Kapátkem najedeme na papír na určitou barvu a klikneme. V tom se nám zobrazí v liště ( pravé pod nástroji - odděleno čarou okénko ve kterém je napsán kód - vypadá asi takto: #000000, křížek je stejný ale místo nul budete mít asi jiné čísla a písmena. Skopírujeme si kod bez křížku a vložíme takto: 0x******AA ( místo ****** dejte ten skopírovaný kod) a vyjde vám asi toto: 0x000000AA ( je to černá barva ). Tak a máme nadefinovanou barvu. Teď ve zpráve ( SendClientM.....(playerid,BARVA,.... ) Dáme místo barva naše pojmenování. A je to, první část definace máme za sebou... _______________________________________________________________________ Tedy 1. a poslední část. Pak se dá nastavit ještě jedna barva. Je to spíš když dáváte určitou barvu jen do jednoho příkazu ( myslím to tak že se barva neobjeví ve více příkazech ). V tu dobu je jednodušší si míso BARVA v SendClient...... dát: 0x******AA ( samozřejmě zase místo hvězdiček váš kod ) . A je to _______________________________________________________________________ Dále existuje ještě nastavení 00 místo AA nakonci ale tím si zatím nezatěžujte hlavu. Prozatím to nepotřebujeme _______________________________________________________________________ Myslím že se ještě dnes dočkáte další části. Takže se zatím mějte a čau! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SlipknoT Odesláno: 25. Červenec, 2008 Share Odesláno: 25. Červenec, 2008 v kratkosti ... new = nieco nove define = nadefinovat napr new kkt[128]; <-- to iste ako string[128]; alebo #define SCM SendClientMessage napr SCM(playerid, BUZERANT_COLOR, " HI "); a ked uz #define FARBA HEX Vas nazov ktory budete vyuzivat... farba v hex kode napr #define CERVENA 0xE10000AA potom ked uz si mohol vysvetlit aj ~r~ ~y~ ~g~ atd... [mpF_]SlipknoT... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joe Black Odesláno: 25. Červenec, 2008 Share Odesláno: 25. Červenec, 2008 .....anebo si stahneme Pawn-Developer a tam máme aj tool na definovanie farieb Ale inak good veron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veron 0 Odesláno: 25. Červenec, 2008 Author Share Odesláno: 25. Červenec, 2008 Poď na ICQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now