Jump to content

Veron

Uživatel
  • Příspěvků

    257
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. A ještě prosím, jak vycentrovat div? Aby byl přesně na středu? Styly: #levy {margin:auto; position: relative; top: 130px; width: 350px;} Zkoušel jsem vše možné ale na nic jsem nepřišel :/
  2. Ahoj. Začínám s css a potřeboval bych poradit, jak nastavit textu určitou pozici ( myslím tím sesadit text o několik px níže ) a zároveň, aby se písmo automaticky zalamovalo po asi 500 px. Napadlo mě to udělat skrz tabulku, ale nechci si tím zasrat mód, takže prosím o jinou variantu. Nějaký text box nebo tak něco ..? p.s. Jsem naprostý laik, tak mě prosím nebíte.) Díky.. "rabbit"
  3. Veron

    pomoc derby

    Dej tam globální proměnu tudíž nahoře bude: new derby; A zbytek bude: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/derbyonn", cmdtext, true, 10) == 0) { Derby = 1; SendClientMessageToAll(COLOR_RED,"Administrátor práve založil derby!"); return 1; } if (strcmp("/derby", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Derby == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Práve teraz sa buď derby už konajú alebo su ešte neni ani založené..."); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"alebo su ešte neni ani založené..."); return 1; } if(Derby == 1) { SetPlayerPos(playerid,2557.5537,2148.9512,42.5038); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Portly ste sa na derby!"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"[DERBY] by : xM4tHeWx!"); return 1; } if (strcmp("/derbyoff", cmdtext, true, 10) == 0) { Derby = 0; SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Vypaly ste derby"); return 1; } } } return 0; } Možná tam bude nějaký problém se závorkama - netestoval jsem to.
  4. Frajtr: Jojo, to mi před chvíli taky došlo.. Chce to ještě domakat =))
  5. Po dlouhé době jsem se rozhodl opět něco přihodit. Jedná se o věc spíše pro začátečníky, tudíž skušenější pawner si zajisté dokáže takovouto věc udělat sám. I přes to, že se jedná o tutoriál pro začátečníky se budu snažit, aby nebyl pouze typu CTRL+C a CTRL+V .. VÝSLEDNÁ FUNKCE Uděláme si z auta jakési skryté "rychlé vozítko" nebo-li "tajný tuning". Auto bude postavené například na rohu ulice a teprve po nasednutí do něj se změní v tuning. Po vysednutí z auta se z něj opět stane "obyčejné vozidlo". Nejdříve si nahoru do mode nadefinujeme "tuningauto" které nám bude vytvářet a upravovat náš tuning. Jako druhé si nadefinujeme "tuningautosedi" - globální proměna která nám ukáže, jestli v tuningautě někdo sedí, nebo ne. Mělo by to vypadat takto: new tuningauto; new tuningautosedi; Nyní se přesuneme k publicu public OnGameModeInit() kde si tentokrát vytvoříme vozidlo. To se nám tedy díky tomuto publicu oběví ve hře ihned po zapnutí serveru. Vložíme tedy do publicu toto: tuningauto = AddStaticVehicle(model, X, Y, Z, ZAngel, barva1, barva2); // vytvoří samotné auto SetVehicleHealth(tuningauto, 300); // 300 = "životy" auta - 1000 životů je 100%, při nastavených 300 životech se autu z motoru kouří tuningautosedi = 0; // nastaví, aby hned po zapnutí mode byla globální proměna 0 Po tomto kroku se přesuneme k publicu public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) kde nastavíme, aby se hned po usednutí za volant stala námi určená věc ( přidání tuningu, život autu atp. ). Mělo by to vypadat asi takto: public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (IsPlayerInVehicle(playerid, tuningauto) && tuningautosedi == 0) // proměnné - IsPlayerInVehicle = je li hráč v autě tuningauto; tuningautosedi - je-li proměna 0 { AddVehicleComponent(tuningauto,1010); // přidá 10x nitro ( další komponenty lze nalézt na www.wiki.sa-mp.com tuningautosedi = 1; // nastaví proměnou na 1 SetVehicleHealth(tuningauto, 1000); // nastaví autu plnou životnost ChangeVehiclePaintjob(tuningauto ,2); // nastaví autu kresbu } return 1; } Nakonec si přidáme do public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) toto: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) // když hráč auto opustí { if(vehicleid == tuningauto) // proměnná - jedná se-li o "tuningauto" { RemoveVehicleComponent(tuningauto,1010); // odstraní nitro z auta ChangeVehiclePaintjob(tuningauto ,3); // smaže autu kresbu SetVehicleHealth(tuningauto, 300); // nastaví autu zpátky 300 životů tuningautosedi = 0; // nastaví proměnnou na nulu - v autě nikdo nesedí } return 1; } A to je vše. Doufám že jsem vám s něčím pomohl. Budu rád za vaše připomínky a opravy.
  6. Zdravím. Od vydání nové verze ( a její instalace ) mám na serveru problém. Mám streamer objektů od mavericka ( CreateDynamicObject ). Pawno chybu neukazuje ale na serveru se pak objekty ukazují jako průhledné. Nevíte co s tím? ( pokud to tu někde je, omlouvám se )
  7. Potřeboval bych poradit. Naházel jsem si všechny kody do určených publiců a nahoru hodil #include . Ale stejně mi to píše chybu: C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(8) : fatal error 100: cannot read from file: "CreateHouses" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. V případě že odstraním tu definaci includu, vypíše to mnohem více chyb a waringů =) C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(648) : error 017: undefined symbol "House_OnDialogResponse" C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(649) : warning 209: function "OnDialogResponse" should return a value C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(650) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(664) : error 017: undefined symbol "House_OnPlayerPickUpPickup" C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(758) : error 021: symbol already defined: "OnDialogResponse" C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(931) : error 017: undefined symbol "House_OnPlayerEnterCheckpoint" C:\DOCUME~1\JAKUBR~1\Plocha\server\pawno\EXTREM~1.PWN(999) : error 017: undefined symbol "House_OnPlayerKeyStateChange"
  8. Píše mi to u těch řádků, ve kterých je to "pickupminigun" napsaný. Tedy u OnGameModeInit u vytvoření toho pickupu a u toho co to udělá, když hráč vstoupí do pickupu. Nevím co s tím... Ještě jsem koukal jestli není to new někde uzavřené ale je přímo na hlavičce mode. =/
  9. OMLOUVÁM SE, PROSÍM PŘESUŇTE DO HELPu. Zdravím. Začínám opět po roce s pawnem a potřeboval bych poradit. Tedy.. Mám nahoře v mode: new pickupminigun; v OnGameModeInit: pickupminigun = CreatePickup(362, 2,-221.4912,1407.1625,27.7734); a dole: public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == pickupminigun) { GivePlayerWeapon(playerid,38,500); } return 1; } ale píše mi to že "pickupminigun" není definovaný. Prosím poraďte co s tím...
  10. Ahoj. Rozhodl jsem se že v pawnu opět něco spatlám a hned jsem narazil na první zádrhel, nejspíš velice jednoduchý ale pawno jsem neviděl snad rok takže už skoro nevím nic Takže - jak prosím udělám bota co se nebude hýbat, pouze bude stát na mnou určené pozici?
  11. Black: No tak, zkus posoudit jaké máš kvality a pak se ptej, proč by jsi to nezvládl Ale stop OT.. Stávky jsou píčoviny a koho sere že zde píšu sprostě, tak aď se neposere, páč myslím, že se nemýlím, když řeknu že člověk komu to vadí takhle v realu mluví každý den. Ref: Existujou pojmy : Dítě a dospělý. Ty se potom větví na teenager, batole a podob. U dospělých zase senior atd. Takže do jedné z těchto skupin se musíš řadit, ne? A Topina píše, že nestávkoval ON. Celý tyhle stávky jsou blbosti. Vážně by mě zajímalo, o co se snažíte. Stejně v sekci help nepomáháte, ale ptáte se "lol"
  12. Black: No, ono by jsi to možná ani nezvládl. A když už, tak by si strapnil sám sebe
  13. Black: Tak dobrá Budu se těšit na ohlasy )
  14. blackjoker: Klidně si ho natoč Mě to nevadí. Jen nepočítej s tím, že ho zhlédnu. Ovšem nemám moc rád, když si někdo zakládá na slávě druhého. Přidáním mého nicku do názvu videa se ti jistě zvýší sledovanost. Kdo bude hrát hlavní roli? Ty?
×
×
  • Create New...