Aha, díky moc
E: Mám další problém, tak nechci zakládat další téma.
Tentokrát to není žádný error, ale mám public který je vyvolávanej timerem, který je nastaven na 60 sekund. Ten public by měl vždycky přičíst 1 minutu, pokud už má hráč více jak 59 min, tak nastaví min. na 0, a přidá k hodinám 1, a zase, pokud je více jak 23 hodin, tak nastaví hodiny na 0 a přidá 1 ke dnům, ale tak trochu mi to nefunguje, nevíte prosím někdo co s tím?
Zde je public:
public NahranyCas(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][Minut]++;
if (PlayerInfo[playerid][Minut] > 59)
{
PlayerInfo[playerid][Minut] = 0;
PlayerInfo[playerid][Hodin]++;
if (PlayerInfo[playerid][Hodin] > 23)
{
PlayerInfo[playerid][Hodin] = 0;
PlayerInfo[playerid][Dni]++;
}
}
return 1;
}
Timer v GameModeInit:
SetTimer("NahranyCas",60000,1);
Omlouvám se za takovéhle stupidní otázky, ale na pawno jsem ještě amatér.