Jump to content

VojnaGangov

Uživatel
  • Příspěvků

    22
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

0 Na nule
  1. Tieto amaterske hostingy stoja za velky prd
  2. Naco ste zverejnovali tu adminku, ked teraz sa len stazujete, ze ju kazdy pouziva Ale tak bacha na xelakov, to su stary bonzaci
  3. urcite je lepsie mat vlastne VPS ako pouzivat nejaku podobnu amatersku a nelegalnu sluzbu. teraz sa daju objednat VPSka od 10 eciek co nieje vela. samozrejme necakajte, ze na vpsku za 10€ spustite 20 serverov. my mame VPSko za 63€ ale tomu odpoveda aj konfiguracia. samostatny server s podobnym vykonom by nas vysiel minimalne na 100€, ale to je uplne zbytocne kedze sa-mp je jednovlaknova aplikacia.
  4. Je logicke ked ma pole 50 prvkov tak ich ma 50 a nie 51...
  5. VojnaGangov

    pomoc Linux

    Precitaj si najprv toto http://ii.iinfo.cz/r/kd/Dokumentacni_projekt.pdf
  6. VojnaGangov

    pomoc Linux

    Nainstaluj si Apache, PHP a MySQL ak potrebujes.
  7. To je ale problem kompilatoru, ze vyzaduje aby funkcie mali predpisany svoj prototyp. Ja v tom nevidim ziadnu nevyhodu, skor naopak, vzdy mam na zaciatku "includu" zapisane jednotlive prototypy funkcii a ked po dlhsom case otvorim zdrojak tak hned viem, co sa tam nachadza.
  8. Vyhoda je v tom, ze nic nemusis zapisovat do OnPlayerCommandText. Podla mojho testu je HandleCommand pri 100 prikazoch v mode ovela rychlejsi: http://dev.ntpclan.com/handle.pwn [20] HandleCommand = 633ms [20] strcmp = 2281ms V podstate je to uplne jedno, ten cas je zanedbatelny. Ked ti tak zalezi na "rychlosti" modu tak si z neho vyhod vsetky suborove operacie ktore trvaju niekolkonasobne dlhsie ako porovnavanie textu
  9. Ten tvoj test nieje celkom spravny. Testoval si to v situacii ked v mode je len jeden prikaz a taky mod nepoznam. Keby si mal v mode 100 prikazov a volas posledny prikaz tak hodnota strcmp nieje 4 ale 400. Vyznam tohto handleru je v tom, ze umoznuje jednoducho a prehladne vytvarat prikazy v jednotlivych "includoch" modu, bez potreby zapisovat ich do OnPlayerCommandText. Ja Vas do nicoho nenutim, mozte si robit mod "prasackym" stylom alebo rozdelovat funkcie do logickych casti - to je vyhodne hlavne pri rozsiahlejsich projektoch.
  10. Pocet funkcii nevadi, VG stale funguje a tam su pouzite funkcie na kazdu blbost. Mame to rozdelene do 70 suborov - logickych casti a kazdy modul poskytuje ostatnym modulom svoje funkcie.
  11. Vacsina z Vas urcite pouziva stare, neefektivne sposoby spracovavania prikazov. Dovolte mi predstavit nove, efektivnejsie riesenie spracovavania prikazov. S pouzitim mojho handlera, je mozne prikazy zapisovat na akekolvek miesto v zdrojovom kode a rozdelovat mod do logickych casti. Handler forward HandleCommand(playerid,const command[]); public HandleCommand(playerid,const command[]) { new funcname[128],params[128],offset,len; new j=0; len = strlen(command); for(new i=1;i { if(command[i] != ' ') { funcname[j] = command[i] | 0x20; j++; offset = i+1; } else break; } if(offset { new tmp; for(new i = offset;i { params[tmp] = command[i]; } } if(!strlen(params)) params = " "; format(funcname,sizeof funcname,"Command_%s",funcname); if(CallLocalFunction(funcname,"ds",playerid,params)) return true; return false; } Pouzitie 1. Vlozit do OnPlayerCommandText if(HandleCommand(playerid,cmdtext)) return 1; 2. Zapis prikazu /help public Command_help(playerid, params[]) { ... return 1; }
  12. Najvhodnejsie je sa uplne zbavit pouzivania funkcie strcmp pri spracovavani prikazov
×
×
  • Create New...