Hovnocuc
Uživatel-
Příspěvků
32 -
Registrován
-
Aktivní
Reputace
2 Jonny Sindacco-
dcmd_zmenit(playerid, params[]) { if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Použití: /zmenit [heslo]"); new string[128]; format(string, sizeof string, "rcon_password %s", params); SendRconCommand(string); format(string, sizeof string, "Heslo je nyní: %s", params); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); return 1; }
-
if(strlen(inputtext) > 286 || strlen(inputtext) < 0) return ... Funkce strlen vrací počet znamének v řetězci, nikoliv int hodnotu z řetězce. Měl by jsi tam místo funkce strlen použít funkci strval - stejně jako to máš zde: SetPlayerSkin(playerid,strval(inputtext)); Jestli jsem teda správně pochopil, jak má ta podmínka fungovat.
-
Koukám, že si příliš bereš k srdci slova lidí, kteří na (jak ty říkáš "SFDFFD") ani nepracovali. Minihra minigun nepochází z mé hlavy (což asi víš), nějakej "vtipátor" na (jak ty říkáš "SFDFFD") ani není. Jinak zatím nic moc, některé příkazy mi ani nefungovali (/admins, ..) Ten textdraw na TDM se nějak překrývá, ale asi jsi to neprezentoval za účelem ohodnocení, takže ti jen poptřeju hodně štěstí v tvorbě.
-
Mám stejný problém. Pravděpodobně se jedná o upravené servery, které to způsobují, protože když jsem si přidal do favorites tyto servery: 77.77.252.41:7777 46.38.62.149:7777 Začalo mi to dělat i ve favorites. Ten poslední server má mimo jiné název 666, hráčů 666/666 atd: HostName: 666 Address: 46.38.62.149:7777 Players: 666 / 666 Ping: 6666743 Mode: 666 Map:
-
Nevynuloval jsi proměnnou. Pokud vejdeš do prvního CP, nastaví se proměnná race1[playerid] = ch3; Ovšem, když vejdeš do druhého CP (v závodu 1) proměnná se nevynuluje, takže když pak vejdeš do jakéhokoliv jiného CP (je úplně jedno jaký) vyvolá se znovu case ch3: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,"~w~GRATULUJEME!",4000,5); SendClientMessage(playerid,BEL,"[ ! ] Vyhrali ste závod č.1"); } Protože to máš furt nastavené race1[playerid] = ch3;
-
Nejspis mas blbe zavorky, kdyz si to odtabujes tak zjistis, ze ty }else{ co tam mas jsou k podmince if(listitem == x). if(dialogid == 1) { if(response == 0) { if(listitem == 0) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako policajt"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); SetPlayerPos(playerid,-1616.0317,685.1154,7.1875); } }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } // if(listitem == 1) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako FBI"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerPos(playerid,-1622.8712,666.9869,-4.9063); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); } }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } // if(listitem == 2) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako SWAT"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerPos(playerid,-1616.0317,685.1154,7.1875); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); } }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } } } Z cehoz vyplyva ze ti to napise 2x, jelikoz prvni podminka (podle listitem) se splni hned, a ostatni 2 se splni az po else. Takze by to asi melo vypadat takto: if(dialogid == 1) { if(response == 0) { if(listitem == 0) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako policajt"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); SetPlayerPos(playerid,-1616.0317,685.1154,7.1875); }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } } // if(listitem == 1) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako FBI"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerPos(playerid,-1622.8712,666.9869,-4.9063); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } } // if(listitem == 2) { if(Hrac[playerid][povolania] < 1) { SendClientMessage(playerid, FARBA_MODRA,"Zamestnal si sa ako SWAT"); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); Hrac[playerid][povolania] = 1; SetPlayerPos(playerid,-1616.0317,685.1154,7.1875); SetPlayerColor(playerid,FARBA_MODRA); }else{ SendClientMessage(playerid, FARBA_CERVENA,"Už si zamestnaný! Choď podať výpoveď na úrad"); } } } }
-
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return OnGangDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext); }
-
Modifikování souboru se serverem je zakázané (měnění hranice maximálního počtu hráčů apod.), takže bych to určitě nedoporučoval.
-
Všechno nejlepší!
-
Když jsem začal dělat tuhle mapu tak tenhle mód vůbec neexistoval, myslím, že neexistoval ani když jsem tenhle topic zakládal takže ne. Inspiroval jsem se z módu "Los Santos Prison RolePlay" (jestli si dobře pamatuji). Jinak děkuji všem za hodnocení
-
lenze on to chce mat na viac aut nie na jedno... Tak musí nastavit tu proměnnou všem těm spawnutém autům a při zničení vytvořit cyklus kterej zničí všechny promenné. new auto[50]; new pocet; if(..prikaz na vytvoreni..) { auto[pocet] = CreateVehicle(..); pocet ++ } if(..prikaz na zniceni..) { for(new i=0;i<50;i++) if(auto[i]) DestroyVehicle(auto[i]); pocet=0; } Melo by to byt spravne. Pokuď chceš podmínku třeba na max. 50 aut tak if(pocet == 50) return SCM(pid, -1, "Je vytvořeno 50 aut, musís je smazat.");
-
if(!strcmp(cmdtext, "/landstalker", true)) { if(vz0 != 0) return SendClientMessage(playerid, -1, "Máš už vytvořené jedno auto.."); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); vz0 = CreateVehicle(400, x+2, y+1, z, 0, 0, 0, -1); PutPlayerInVehicle(playerid, vz0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Spawnol si vozidlo: Landstalker, jeho id je 400, tuninguje sa v Transfenderi"); return 1; } return 0; } if(!strcmp(cmdtext, "/znicauta", true)) { DestroyVehicle(vz0); vz0 = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Zničil si všetky spawnuté autá"); return 1; }
-
to se mi stávalo taky nakonec jsem ho oběvil až někde dole (v levo) tak to můžeš mít podobné
-
Jelikož tuto mapu už nepotřebuju, tak jí sem dávám . S celama jsem se inspiroval z nějakého ENG módu . Exterier Není tam toho moc protože poslední úpravu mapy jsem někde ztratil. Screeny: Souřadnice: 2832.20, 1853.95, 35.51 (asi to bude chtít s0beit ) Interier Asi 30 normálních cel, jídelna, 4x samostatné cely, dozorská místnost a ředitelna . Screeny: Souřadnice: 3644.70, -767.98, 42.80 (asi to bude chtít s0beit ) Bugy - Všechny interiéry jsou nad mořem takže když v nich bude hráč, může se stát že se bude dát vyjet kamerou z mapy. Download http://uloz.to/13041286/veznice-rar (.map)
-
[OSTATNE] Hack it - Skuste spojaznit GM[MOJ]
Hovnocuc replied to GAMELASTERツ's topic in Všechno možné
ne? zkus si tohle http://www.uloz.to/12839076/lvdm-amx (ve scriptfiles musíš mít nějaký soubor aby se mód zapnul, pokuď to tam mít nebudeš mód se nezapne ale console se serverem zůstane zaplá.)