Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

stanislavedl

Uživatel
  • Příspěvků

    51
  • Registrován

  • Aktivní

  • Bodů

    0 [ Donate ]

Reputace

0 Na nule

About stanislavedl

  • Moto
    Dwaine
  • Narozeniny 16.9.1996
  1. Cau vsichni potreboval bych poradit s takovou zapeklitou veci. Takze: Mam v modu fuel system a kdyz prijedu k benzince tak se zobrazi tabulka s inputtextem a tam si napisu kolik % chci natankovat, jenze je v tom maly hacek kdyz mam ve funkci if(VehicleFuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] >100) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,"Tak velkou nádrž nemáš!"); tak to pri tech 100% jde pridat i napr. na 150% Kdyztak tady mam Input: if(dialogid == 22) { if(response == 1) { new palivo = strval(inputtext); if(VehicleFuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] >101) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,"Tak velkou nádrž nemáš!"); if(palivo < 1 || palivo > 100) return ShowPlayerDialog(playerid, 22, DIALOG_STYLE_INPUT, "Tankování", "Rozmezí 1-100% !", "Tankovat", "Zrušit"); else VehicleFuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] += strval(inputtext); }} return 1; Budu rad za kazdou odpoved
  2. Je to vyborny 10/10 , ale klidne si jeste pohraj s barvama :-D
  3. a jak vypadá neobyčejná podmínka?? :D nahoru new bool:blabla; nekam jak trava vyroste blabla = true; kontrola jestli je trava vyrostla if(blabla) { kontrola jestli neni trava vyrostla if(!blabla) { po sklizení blabla = false; A jsem v koncich xD vubec nevim jak
  4. cky asi si nepochopil ja todle umim ale nevim jak udelat ze kdyz ta trava uz bude narostla , aby uz nerostla vic chapes ? A sklidit pres podminku uz umim zkracene jde proste o pozici
  5. Prosim rekni jakou jsem na podminky zatim noob
  6. Cau all dal jsem se do sveho modu a zrovna delam povolani dealer teda uz jen pole s marihuanou . Takze k veci: mam tam dialog s funkcemi vypestovat a sklidit. Sklidit neni az takovy problem to zvladnu sam, ale nejvic me stve to vypestovani. Mam tam aby se pri kazdem zmacknuti na vypestovat objekt hybl o 0.2m. Vubec nwm jak udelat podminku aby ten objekt (az bude na max) uz vice nerost a aby sel uz jen sklidit. Dik vsem za rady. Zde je dialog: if(dialogid == MARIHUANA) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetObjectPos(marihuanaO[4], X, Y, Z); MoveObject(marihuanaO[4], X, Y, Z+0.20000000, 0.2); if(X == -1073.59997559 && Y == -1615.90002441 && Z == 75.40000000) { SendClientMessage(playerid, CERVENA, "Marihuana je už vypěstovaná! Můžeš ji sklidit ;-)"); } }
  7. staci chvilka casu do toho investovat, opravit par radku chyb a mas .amx jak asi predelali rze74 na rze75? Mas pravdu nejak to poupravily ale rek bych ze to trvalo dost casu
×
×
  • Create New...