Jump to content

Fisher

Uživatel
  • Příspěvků

    144
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco
  1. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    Díky moc, už to faká si fakt jednička A ještě prosím, když si založím Classu a chtěl bych ten seznam mít v ní......tak jak udělám abych to mohl volat v hlavním programu? připíšu jen někde public ne? public class teest //Ta Classa { struct strom { public string nazev; public int typ; }; strom[] stromy = new strom[] { new strom() {nazev="Strom1",typ=1 }, new strom() {nazev="Stromě",typ=2 } }; } A v hlavnim kodu jen toto class Program { static void Main(string[] args) { Console.WriteLine(stromy[1].nazev+ stromy[1].typ); Console.ReadLine(); } } Jde to vůbec?
  2. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    Už chápem...ale nefunguje ani jedno...mám tam furt error. Ty si to ve VS zkušal?
  3. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    To mi nefunguje, hází to error....
  4. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    Děkuji moc a jak k tomu ted mám přistupovat v programu? , Můžu i v hlavnim kodu a ne jen v ty Classe? Páč takto to asi nepujde strom[0][nazev]
  5. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    Tak takto to nejde no ale díky Ale myslím že už je to blízko
  6. Fisher

    pomoc Enum/Pole v C#

    Šťastný nový rok!! Čaute lidi, mám takový menší problém v C#. Jsem začátečník ale už něco umím a stále mám tendenci v C# používat funkce z Pawna, jenže né vždy to jde . Jak by jste tenhle kód z pawna převedli do C#? Jde jenom o to že bych chtěl mít v kodu nějaký seznam a z něho čerpat. enum stromy_info { str_nazev[40], str_tip } new stromy[][stromy_info] = { {"Strom1",11}, {"Strom2",12} }; //a pak k tomu přistupovat jako v pawnu.... stromy[0][str_nazev] stromy[0][str_tip]//A tak dále //Jde to vůbec tak, nebo je lepší si ty věci načítat z databáze nebo z textového dokumentu? Díky moc za každou odpověď S pozdravem Fisher
  7. Fisher

    pomoc C# pluginy

    Ahoj lidi, prosím zkouším furt napsat nějaký plugin do SAMP v C#(Visual Basic) a furt se mi to nedaří. Vždycky nějaká komplikace . Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Pokud ano žádám o radu. Prosím napište sem nebo na skype: fishersamp . Nabízím i finanční odměnu pokud mě poradíte/naučíte jak udělat nějaký plugin. Stačí jen nějaký jednoduchý/testovací....jen aby fungoval. Programovat v pawnu umím výborně a v c# základní věci také.........ale furt se mi to nedaří spojit.......zkoušel jsem podle tutoriálů a nic.. Děkuji za odpověď.......Petr
  8. Díky, a prosimtě jak funguje ta CallRemoteFunction? Díky
  9. Ahoj lidi.........chci se zeptat když mám Hlavní Gamemode a k tomu pár Filterscriptů........tak jestly existuje nějaká proměná na způsobu: Třeba něco jako do Gamemode dám....................Public static cislo; //Takto to je v c# A potom jestly by šlo tuto proměnou zavolat v nějakém filterscriptu? Jde to vůbec? Nebo jak řešíte předávání imformací mezi scripty? Děkuji za odpověď
  10. Fisher

    pomoc Plugin v C#

    Doufám že někdo jo a dík
  11. Fisher

    pomoc Plugin v C#

    Díky , ale to je v c++, v c# to nejde?
  12. Fisher

    pomoc Plugin v C#

    Ahoj lidi, prosím o radu jak z tohodle kódu vytvořím plugin do SAMP? A jak ho potom zavolám v pawnu? Měla by to být analogie k SendClientMessageToAll("To je plugin v C#! :D"); Programuju ve Visual Studiu. Děkuji za odpověď using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { Console.Write("To je plugin v C#! :D"); } } }
  13. new cislodomu=třeba 1; if(baraky[cislodomu][ba_zasazena]==1 && baraky[cislodomu][ba_vyrostla]==0) { baraky[cislodomu][ba_objectpromm]=CreateObject(3409,baraky[cislodomu][ba_pickuppx],baraky[cislodomu][ba_pickuppy],baraky[cislodomu][ba_vyrostlesouz],0.0000000,0.0000000,0.0000000); MoveObject(baraky[cislodomu][ba_objectpromm], baraky[cislodomu][ba_pickuppx],baraky[cislodomu][ba_pickuppy],baraky[cislodomu][ba_pickuppz]-1.0,baraky[cislodomu][ba_rychlostrust], 0.0000000,0.0000000,0.0000000); } Toto na příkaz funguje......................ale když to dám do OnGameModeInit tak to vytvori objekt....ale MoveObject uz nefunguje........ani bez cyklusu jen na jedno id domu, Díky
  14. Ahoj lidi..........mám dotaz..jak je možné, že něco v OnGameModeInit jde a něco ne?.....přitom když to pustim příkazem tak to jde , jedná se o cyklus.....kde vytvářim cca 5 objektů a posouvám je.. Děkuji za odpověď
×
×
  • Create New...