Jump to content
  • 0

pomoc error


darfexiik

Dotaz

Zdravím, potřeboval bych pomoct.. :)

 

(29071) : error 014: invalid statement; not in switch \Když přidám před case DIALOG_CZK_SHOP: switch, tak mi to háže další errory/
(29071) : warning 215: expression has no effect
(29071) : error 001: expected token: ";", but found ":"
(29071) : error 029: invalid expression, assumed zero
(29071) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.



Kod:

        //---------------------------------PREMIUM------------------------------
        case DIALOG_CZK_SHOP:
        {
            if(response == 1)
            {
                new STR[50];
                switch(listitem)
                {
                    case 0:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 1:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 5 dnů {FF1493}$500.000\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 30 dnů {FF1493}$2.000.000 {FFFF00}Sleva 20%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 60 dnů {FF1493}$4.000.000 {FFFF00}Sleva 15%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 90 dnů {FF1493}$6.000.000 {FFFF00}Sleva 15%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 180 dnů {FF1493}$15.000.000\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 360 dnů {FF1493}$32.000.000");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, DIALOG_HPREMIUM, DIALOG_STYLE_LIST, "Premium účet", i, "Vybrat", "Zavřít");
                    case 2:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 3:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 4:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 5:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 6:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 7:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 8:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 9:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 10:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                    case 11:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Tato položka je nyní nedostupná.");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                    }
                }
                if(strlen(STR) > 0 && strlen(MAX_STR) > 0)
                {
                    ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, STR, MAX_STR, "Zavřít", "");
                }
            }
        }
        case DIALOG_HPREMIUM:
        {
              if(response == 1)
            {
                new STR[50];
                new i[2222];
                switch(listitem)
                {
                    case 0:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 500000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                              Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(5);
                              GivePlayerMoneyEx(playerid, -500000);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 5 dnů {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$500.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                    case 1:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 2000000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                            Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(30);
                            GetPlayerMoneyEx(playierd, -2000000);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 30 dnů {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$2.000.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                    case 3:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 4000000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                            Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(60);
                            GivePlayerMoneyEx(playerid, -4000000);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 60 dnů & $3.250.000 {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$4.000.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                    case 4:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 6000000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                            Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(90);
                            GivePlayerMoneyEx(playerid, -6000000);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 90 dnů & $5.250.000 {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$6.000.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                    case 5:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 13000000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                            GivePlayerMoneyEx(playerid, -15000000);
                            Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(180);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 180 dnů & $11.250.000 {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$15.000.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                    case 6:
                    {
                        if(GetPlayerMoneyEx(playerid) < 32000000)
                        {
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Pro zakoupení této položky nemáte dostatek peněz na svém uživatelském účtu!");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                        else
                        {
                            GivePlayerMoneyEx(playerid, -32000000);
                            Sav[VIP][playerid] = gettime() + Days(360);
                            //
                            strcat(i, "{FF1493}Herní obchod\n");
                            strcat(i, "{FFFFFF}Položka {FFFF00}Premium účet na 360 dnů & $24.000.000 {FFFFFF}byla úspěšně zakoupená za {FF1493}$32.000.000");
                            ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Upozornění", i, "Zavřít", "");
                        }
                    }
                }
                if(strlen(STR) > 0 && strlen(MAX_STR) > 0)
                {
                    ShowPlayerDialogEx(playerid, INFORMACNI_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, STR, MAX_STR, "Zavřít", "");
                }
            }
        }
        //---------------------------------PREMIUM------------------------------

Link to comment
Share on other sites

1 odpověd na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

napríklad pri kóde nižšie ti chýba zátvorka pred "case 2:" (tj. neuzatváraš "case 1:") ale to nesúvisí s daným error - to ti len vytvára ďalší error :D

					case 1:
                    {
                        new i[2222];
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 5 dnů {FF1493}$500.000\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 30 dnů {FF1493}$2.000.000 {FFFF00}Sleva 20%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 60 dnů {FF1493}$4.000.000 {FFFF00}Sleva 15%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 90 dnů {FF1493}$6.000.000 {FFFF00}Sleva 15%\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 180 dnů {FF1493}$15.000.000\n");
                        strcat(i, "{FFFFFF}Premium účet na 360 dnů {FF1493}$32.000.000");
                        ShowPlayerDialogEx(playerid, DIALOG_HPREMIUM, DIALOG_STYLE_LIST, "Premium účet", i, "Vybrat", "Zavřít");
                    case 2:
                    {

 

Nakoľko tam už však takýto preklep máš, skontroluj si či sa ti to nestalo niekde vyššie (nad riadkom 29071) - ak ti tam chýba zátvorka, môže to spôsobiť že si mimo "switchu"

Ak nevieš ako switch funguje, odporúčam si naštudovať https://www.open.mp/docs/scripting/language/Style https://en.wikipedia.org/wiki/Switch_statement

 

Ďalšia vec, odnaučte sa tvoriť kód o dĺžke 30 000 riadkov... nikdy v živote sa to nebude dať nikde použiť a sám sa v tom stratíš (error máš na riadku 29071, ale chyba môže byť na riadku 28 456)

Používaj #include a tvor menšie súbory, príklad nižšie

// tvoj GM.pwn
#include "./moj_uzasny_gm/user.pwn"
#include "./moj_uzasny_gm/cars.pwn"
#include "./moj_uzasny_gm/carsSpawn.pwn"
#include "./moj_uzasny_gm/objects.pwn"
#include "./moj_uzasny_gm/job.pwn"

public OnGameModeInit() {
	/* ... nejaky kod pred */
	fillUserSkins(); // nachadza sa v subore user.pwn
	fillCarSpawn(); // nachadza sa v subore carsSpawn.pwn
	fillObjects(); // nachadza sa v subore objects.pwn
	/* ... nejaky kod po */
}

public OnDialogResponse(...) {
	carDialogs(... parametre); // nachadza sa v subore cars.pwn
	jobDialogs(... parametre); // nachadza sa v subore job.pwn
}

// "moj_uzasny_gm/carsSpawn.pwn" - subor ktory obsahuje len spawnovanie aut
stock fillCarSpawn() {
	AddStaticVehicle(415, .....);
	AddStaticVehicle(522, .....);
	AddStaticVehicle(400, .....);
	AddStaticVehicle(550, .....);
	/* ... dalsich 4 500 riadkov */
}

// ".../cars.pwn" - subor obsahuje dialogy pre auta
#include "./dalsia_zlozka/dalsiaCastKodu.pwn" // mozes rozbit na viac suborov kvoli prehladnosti

stock carDialogs(...) {
	switch (dialogid) {
		case ...:
			// tvoj kod
		break;
		case ...:
			// tvoj kod
		break;
	}
}

 

A ver mi, ked to spravne rozdelis do suborov, bude sa ti kodit omnoho jednoduchsie. Len pozor na zavislosti - kazdy subor by si mal includovat prave raz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...