_viTo_ 8 Odesláno: 16. Srpen, 2021 Share Odesláno: 16. Srpen, 2021 #include <a_samp> new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; public OnFilterScriptInit() { Textdraw1 = TextDrawCreate(44.000000, 316.000000, "Level: 999"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.400000, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw1, -7667457); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 1); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0); Textdraw2 = TextDrawCreate(43.000000, 329.000000, "EXP: 9999999999 / 9999999999"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255); TextDrawFont(Textdraw2, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.140000, 0.899999); TextDrawColor(Textdraw2, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0); TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw2); } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); TextDrawHideForAll(Textdraw2); TextDrawDestroy(Textdraw2); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); return 1; } Zdravím, Zde mám kod k Level Systemu. Hodinu koumám, jak to zprovoznit aby to fungovalo. Systém funguje na bázi že nový hráč začíná od levelu 1 následuje level 2 XP se při každém levelu zvýší o 500 to znamená Level 1 = 0/500 - 500/500 Level 2 = 0/1000 - 1000/1000 Až do levelu 999 kdy je vlastně hranice levelu. Potřebuju udělat podmínku, kterou mohu vložit kamkoliv kde pouze pozměním číslo EXP Napadlo mě toto : if(playerid,EXPpridat"500"); // Nevím zda tato podmínka je správná. Samozřejmě chci udělat podmínku na odebrání XP Link to comment Share on other sites More sharing options...
mxco 55 Odesláno: 16. Srpen, 2021 Share Odesláno: 16. Srpen, 2021 na všech místech kde přidáváš xp tak to budeš posílat do vytzvořerné funkce ať se neopakuje se stejným výrazem furt dokola. Už si nepamatuju pawn syntax, ale náčrt cca new potreba_xp = {500,1000,1299}; // záleží jestli každej level vyžaduje 500 nebo se to pak požadavek zvyšuje function PripocitejXp(playerid, pocet_xp) { xp[playeriĐ] += pocet_xp if (xp[playerid] >= potreba_xp[index nebo jeho level +- 1]) level up save update textdraw } OnPlayerUdelatPrd() { PripocitejXp(playerid, 69); } 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now