Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • 0
Ironman1M

pomoc Problém s kódem.

Dotaz

Ahoj, mám kódik z jedneho modu na nete kde všetky subory neboli skompilovane a boli k nim .inc subory. Všetko išlo až na jeden súbor, ls_apartments12.pwn a toto je chyba

../include/gl_common.inc(163) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "i"
../include/gl_common.inc(165) : error 001: expected token: "}", but found "if"
../include/gl_common.inc(165 -- 167) : error 029: invalid expression, assumed zero
../include/gl_common.inc(169) : error 017: undefined symbol "i"
../include/gl_common.inc(175) : error 054: unmatched closing brace ("}")
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


5 Errors.

Díky za pomoc a zatím čus 😁 ( Přikládám použitý gl_common.inc )

gl_common.inc

Edited by Ironman1M

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
před 14 minutami, Ironman1M said:

Ahoj, mám kódik z jedneho modu na nete kde všetky subory neboli skompilovane a boli k nim .inc subory. Všetko išlo až na jeden súbor, ls_apartments12.pwn a toto je chyba


../include/gl_common.inc(163) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "i"
../include/gl_common.inc(165) : error 001: expected token: "}", but found "if"
../include/gl_common.inc(165 -- 167) : error 029: invalid expression, assumed zero
../include/gl_common.inc(169) : error 017: undefined symbol "i"
../include/gl_common.inc(175) : error 054: unmatched closing brace ("}")
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


5 Errors.

Díky za pomoc a zatím čus 😁 ( Přikládám použitý gl_common.inc )

gl_common.inc 4 kB · 0 downloads

Pawno nemám, takže si to nemohu zkompilovat, ale co jsem tak koukal, tak ti na řádku 161 chybí část cyklu for 😄 

stock PlaySoundForPlayersInRange(soundid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
{
	for(new i=0; i// Toto nahraď: for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
	{
    	if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i,range,x,y,z))
    	{
			PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
		}

	}

}

Asi bude třeba někde definovat tu konstantu MAX_PLAYERS, která by měla odpovídat počtu slotů na serveru. Už si nevzpomínám po těch letech jak to přesně fungovalo 😄

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites
  • 0
Author of the topic Odesláno před

Po odstránení kodu na spode mám errory tieto 

C:\Users\Matej\Desktop\pawne\include\ls_beachside2.pwn(544) : error 017: undefined symbol "PlaySoundForPlayersInRange"
C:\Users\Matej\Desktop\pawne\include\ls_beachside2.pwn(556) : error 017: undefined symbol "PlaySoundForPlayersInRange"

 

Sdílet tento příspěvek


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odpovědět na dotaz...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Obnovili jsme váš původní obsah (obsah napsaný před zavřením).   Smazat obnovený obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...