Jump to content
  • 0

pomoc Inventar


KuraMa

Dotaz

Popis problému:


Ako mám spraviť sloty v inventári,tak aby sa pri tom updatovali previewmodeli v textdrawoch.Že napríklad bolo by 9 slotov a keby hráč niečo nemal v slote tak by tak mal previewmodel otáznik keby tak mal napríklad burger mal by tam burger..Stačilo by ma na to naviesť,poprípade vysvetliť aby som sa už nabudúce nepýtal..Ďakujem za všetky odpovede.


Chyby/varování kompilátoru a při běhu:


Kód:

 


 




Dodatečné poznámky:

Edited by KuraMa
Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Globální moderátor

Budeš si k jednotlivým položkám muset definovat ID objektu a podle toho seznamu to pak na jednotlivý slot vykreslit. Nebo v čem je problém?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No préblem neni v ničom,lenže neviem ako to spraviť...Inventár som si našiel na internete includu,ale neviem ako mám pridať tie sloty ako som písal vyššie..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Jakej je to include? 

 

No budeš si muset pro každou položku nadefinovat slot a ten slot prostě vykreslit. Nevím jak na tom jsi se znalostí, takže nevím jak ti to popsat aniž bych tě zmátl. Podobná implementace slotů/položek je např. v vspawner.pwn v oficiálních filterscriptech. 

 

Když jsme si dělali vlastní inventář, tak kolega a později já, jsme základní implementační kroky dost převzali právě z tohohle FS (http://i.imgur.com/7rBbyan.jpg)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

Tak podle příkladu co tam uváděj:

while( listInventoryItems( playerid, itemName, itemDesc, itemAmm, idx ) )
          {
               format( string, sizeof string, "{FFFFFF}%s - %s (Amount: %i)", itemName, itemDesc, itemAmm );
               SendClientMessage( playerid, 0x0, string );
               idx ++;
          }

Bys něco podobného aplikoval pak na textdrawech, akorát s tím, že třeba podle itemName zjistíš jaký to má objektID a vykreslit to

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ďakujem ten inventár mi už funguje,ale mám ešte jednu malú otázožku. https://ctrlv.cz/9UuY Ako mám dať z toho hamburgeru to čierne v pozadí preč.

Textdraw5 = TextDrawCreate(221.333389, 136.059249, "LD_SPAC:white");
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.000000, -1.866667);
TextDrawTextSize(Textdraw5, 159.333312, 153.481491);
TextDrawAlignment(Textdraw5, 1);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawUseBox(Textdraw5, true);
TextDrawBoxColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 0);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawFont(Textdraw5, 5);
TextDrawSetPreviewModel(Textdraw5, 2880);
TextDrawSetPreviewRot(Textdraw5, 180.000000, 180.000000, 180.000000, 1.000000);

V textdraw editore mi to neukazuje,ale jakmile idem do hry s týmto tak mám to čierne v pozadí,ja by som chcel len čisto ten burger.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...